2021-03-10, 12:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, så rätt. Egentligen önskar jag att pizzabagaren och vulvan får till det. De sluter så att säga den ultimata cirkeln av bestialitet. Tänk att få se förnedringssex, fingrar I bajshålet. Och det är bara förspelet
Ja du Grodan min vän skulle vara det ultimata i rutan men gissar det skulle vara en tokcensur i rutan då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tyvärr håller jag inte med dig om den förstnämda. Om vi nu ska tala om utseende så har Pedram har ett underbett. Inget snyggt leende och han har obehagliga ögon. Jag tycker inte han har en snygg kropp heller, hans röv är platt som en pannkaka MEN det hade inte gjort så mycket om han hade haft utstrålning, en uns ödmjukhet och självinsikt.

Däremot har Simon ett jävligt snyggt leende, dragen är jättefina och när han skrattar så syns det i hela hans ansikte. Simon har lite av en James Dean, Leonardo Di Caprio, Justin Bieber look, på de foton jag sett av Simon som yngre.

Lyssna där går gränsen, vi alla hatar Pedram men det går inte förneka att han har ett fint ANSIKTE (hans kropp däremot bajs) och är TUSEN MILJON GÅNGER mer attraktiv än Simon som är ful som stryk i ansiktet...däremot så är Adrian överlägset snyggast i huset
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tyvärr så tror jag tess har mer stöd än vi tror för i måndagsfinalen så berättade ju malin inte vilka som fått mest röster (ja jag har kollat avsnittet 5 gånger) börjar hon dessutom strula med pedram ännu mer så kommer hon få fler fans från dem som bara kollar avsnitten på tv

för det har väl inte sagt vilka som fik mest röster? eller har jag missat det?

Nej, det enda som sades var ju att den med minst röster skulle åka ut. Men, ibland är de ju tydliga med att säga att de som räddas gör det utan inbördes ordning - det sa Malin inte den här gången. Ska man lägga någon vikt i det? Oklart...
Senast redigerad av xrlpyt 2021-03-10 kl. 12:53.
2021-03-10, 12:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
tyvärr så tror jag tess har mer stöd än vi tror för i måndagsfinalen så berättade ju malin inte vilka som fått mest röster (ja jag har kollat avsnittet 5 gånger) börjar hon dessutom strula med pedram ännu mer så kommer hon få fler fans från dem som bara kollar avsnitten på tv

Ingen vet allan, men man måste få drömma lite, eller. Hon är avskydd här och det räcker för min del.
Medlem
vem röstar vi på i appen? peddot är ju så tråkigt val
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

TV4 är inte så transparenta i vad röstnings siffrorna är i procent är väl lätt sagt, Så jag håller med dig där lite man vet inte hur poppis någon är i huset till 100%....
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror hon städat toaletterna på en pizzeria, helt omöjligt att hon stått vid en restaurangspis.
Idag sätter du dom verkligen i krysset hela tiden, Fru Obehaglig!! 😂
2021-03-10, 12:51
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Haha Stephanie, så härligt korkad och söt ❤

Nej verkligen inte.
Medlem
Min lista från toppen till botten

Folk som jag gillar eller som på något sätt bidrar till att göra bra tv:
Simon, Tanja, Adrian, Katti, Nardos, Joel, (Emelie)

Folk som jag ogillar och som inte bidrar på något sätt: Pontus, Therese, Judith, Pedram

Vad tycker ni? Är jag ute och cyklar eller håller ni med?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ingen vet allan, men man måste få drömma lite, eller. Hon är avskydd här och det räcker för min del.

absolut men min känsla säger att hon har stort störd
2021-03-10, 12:52
Medlem
xrlpyts avatar
Haha fan vad rått, Emelie leder i omröstningen vem Tess ska "valla runt poolen", vad nu det betyder.
2021-03-10, 12:52
Medlem
wolfiess avatar
Adrian: jag är rätt så fingerfärdig
Tess: är det så?😏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här