2021-03-10, 12:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis. Varje sekund.
hehe Prinsen av Perzien aka Rezpekt mannen Pedram japp han ska ut inget snack om den saken!
2021-03-10, 12:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Härdsmälta då.....
Nej Tess har väl inte den bästa intelligensen är väl så stor.....

Nej Putte, inte mycket står på plats innanför väggarna hos denna varelse. Hon kanske bör fortsätta koncentrera sig på dammsugning och flasha allt kött hon har.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
För att Therese och Tanja låst sig på honom och du inte tål det eller?

Whats up nigga? Var är borgmästaren?
Medlem
Hoppas Joels lag förlorar nu. Emelie kommer att explodera. Baserat på en omröstning angående vilken deltagare som man ogillar mest så ligger Nardos jävligt risigt till.
2021-03-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Therese gör allt för att få möta Pedram, inte nöjd med motståndet om inte Pedram är med. Velar o har sig när han inte nämns som motståndare.

skojar du det var ju hennes ide att pedram skule väljas först dem andra var ju hela tiden inne på andra men hon pressade på för peddot skulle väljas först
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Whats up nigga? Var är borgmästaren?

Han döljer det inte så bra.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus. Klarar inte av människan. Vore väl gött om Eldorado-Sami fick inse att han är just en wishkopia. Men vem som än åker ur lag Joel är bra förutom Nardos för hon går folk på nerverna.

Min gissning: Pontus kommer komma långt i tävlingen.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nej Putte, inte mycket står på plats innanför väggarna hos denna varelse. Hon kanske bör fortsätta koncentrera sig på dammsugning och flasha allt kött hon har.
Ja då så länge hon kör dammsugning ock inte ngn annan jäkla sugning Grodan, Nåja hon klarar bara visa upp sig sig Tess inget annat och hänger hon löst gör hon allt så kameran ska se det vad hon gör!
2021-03-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus. Klarar inte av människan. Vore väl gött om Eldorado-Sami fick inse att han är just en wishkopia. Men vem som än åker ur lag Joel är bra förutom Nardos för hon går folk på nerverna.

pontus är faktiskt inte så farlig sitter peddot ska vi naturligtvis försöka

drömmen är ju peddot joel judith för då åker peddo
2021-03-10, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Bara att inse att flashback-rösterna är en piss i Mississippi.

Haha håller med. Dom tror ju att dom kommer långt med 50röster att dom kan påverka något 🤣😅😂
Ganska kul och se vilka idioter det finns här igentligen
2021-03-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Min gissning: Pontus kommer komma långt i tävlingen.

Ja tyvärr.
2021-03-10, 12:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Rent utseendemässigt är det ju Pedram och Tess. Men Deras personligheter är fruktansvärda och jag skulle aldrig ta i dem med tång! Tycker ingen är direkt snygg i år, men de två är väl mest bildsköna. Om vi satsar på förhållande material där personligheten är talande, är det lätt Simon och Tanja, två vackra, fria själar som är helt omedvetna om hur fina de är!

Tyvärr håller jag inte med dig om den förstnämda. Om vi nu ska tala om utseende så har Pedram har ett underbett. Inget snyggt leende och han har obehagliga ögon. Jag tycker inte han har en snygg kropp heller, hans röv är platt som en pannkaka MEN det hade inte gjort så mycket om han hade haft utstrålning, en uns ödmjukhet och självinsikt.

Däremot har Simon ett jävligt snyggt leende, dragen är jättefina och när han skrattar så syns det i hela hans ansikte. Simon har lite av en James Dean, Leonardo Di Caprio. Faktiskt Justin Bieber också på de foton jag sett av Simon som yngre.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-10 kl. 12:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in