OM nu Team Joel hänger löst, vem ska vi satsa på att få ut? Min röst står mellan Pontus (han är farlig om han kommer längre in i tävlingen, han kommer kunna vinna sig fram till finalen) och Pedram (honom lär vi kunna få ut vid vilket givet tillfälle som helst)
Nu ska pajasen som är 30 bast Therese droppa "Fan vad jag kommer ge mig skit om Joel och Pedram presterar nu" för att hon calla att dom skulle köra först.
Ska ha någon fin backup ifall dom vinner i förväg. Så cringe.
HAHAHAHAAH alltså Nardos. Jag DÖÖÖÖR.
"chop chop själv, jag tar den tid jag vill"
"är ni inte klara än? WHAAAT det måste då vara jävligt svårt att bestämma sig "
"Jag kan möta vem ni vill. Jag kan möta Adrian , I don't give a fuck "
"Lugna er. Ni måste ha tålamod... ni vet det som många inte har " * tittar sneaky på hela gänget*
Simon: Jävlar, de skickade in en atombomb för att förstöra för oss
Hahaha asså jag har sån hatkärlek till Nardos. Ena sekunden klarar jag inte av henne, andra är hon i topp.
Loosar Team Joel så kommer jag göra det jag kan för att Tishko skall ut. Äcklas av den typen.
Mitt mål är att rösta och sparka ut båda de iranska Tishkos och Tess. Hatar deras personligheter alla tre, ingen av dom kommer bli en värdig vinnare. UT! UUUTTTT!!!
OM nu Team Joel hänger löst, vem ska vi satsa på att få ut? Min röst står mellan Pontus (han är farlig om han kommer längre in i tävlingen, han kommer kunna vinna sig fram till finalen) och Pedram (honom lär vi kunna få ut vid vilket givet tillfälle som helst)
Pontus. Klarar inte av människan. Vore väl gött om Eldorado-Sami fick inse att han är just en wishkopia. Men vem som än åker ur lag Joel är bra förutom Nardos för hon går folk på nerverna.