Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Hur jävla dum i huvudet är du? Du skriver i varje tråd i denna avdelningen och blir tillrättavisad varje gång. Sluta knarka och skriva, du förstör bara för folk, och din hjärna.
Varför all denna rasism? Jag har väl rätt att skriva var jag vill?
Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Jag har gett diverse länkar där advokater och drabbade bekräftar att dom fått sina nya Iphones öppnade.
Jag har gett diverse länkar som bekräftar att inte bara Cellebrite kan knäcka alla Iphones, men även andra program. Samma länkar där dom säger att det tar högst några månader att knäcka en ny modell.
https://appleinsider.com/articles/20...ued-a-subpoena
Citat:
If the device is a modern iPhone, then in theory nothing can be accessed from it. Unless they have the passcode or a suspect unlocks the device for them, there is nothing at all that either law enforcement or Apple can retrieve from the device.
Citat:
There have been clear exceptions, however, especially with the use of Cellebrite's software and techniques to crack various iPhones. The most recent example of this, however, was the extraction of WhatsApp data from the phone of Lev Parnas — and that was done with his permission and, seemingly, assistance.
Citat:
US authorities also use a forensic tool called GrayKey, which reportedly can crack any iPhone. However, it does so by guessing the user's six-digit passcode.
Vad en polis som säger är inte jätteintressant. Vad annars ska de säga? "Vi är helt maktlösa, det är kört. Vi kan lika gärna lägga ner utredningar på grund av det här"?
Oavsett vad har du kommit med noll bevis för att de kan knäcka en mobil med en längre lösenkod än 6 siffror.
Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Du däremot har bara kommit med en jävla länk från någon miffos twitterstatus där han skriver något om hur lång tid det tar att knäcka lösenkod. Ointressant.
HAHAHAHAHAHA! Detta "miffo" har du ju för fan själv länkat till tidigare i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Förövrigt borde admin eller någon banna dig från att skriva i denna avdelning då du har absolut 0 koll och blivit motbevisad och idiotförklarad i diverse trådar. Ändå trycker du på tangentbordet, och knarket.
Ingen kommer banna mig. Kan du inte gå tillbaka till Instagram till alla andra tjackisar? Finns en anledning till att du är helt ensam i tråden med att tro på dina fantasier. De flesta av oss är nämligen inte incels som läser konspirationer på Breitbart.