2021-03-09, 12:33
Medlem
Hur går det för blatten våran?

Byter bilar som vi byter kalsonger braap braap vem fan e som han
Citera
2021-03-09, 14:43
Medlem
Nu har mördaren lagt upp bilder från sin shoppingspree istället när han borde lägga pengarna på ett hem och psykologhjälp.

Han lämnar väl tillbaka kläderna imorgon sim vanligt för att köpa lunch på donken.
Citera
2021-03-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Nu har mördaren lagt upp bilder från sin shoppingspree istället när han borde lägga pengarna på ett hem och psykologhjälp.

Han lämnar väl tillbaka kläderna imorgon sim vanligt för att köpa lunch på donken.
Vart får den här pissgrisen pengar ifrån? Han ser ju inte ut att göra något vettigt om dagarna. Känns surt att behöva sparka sig upp varje jävla morgon i ottan för att betala sjuka summor i skatt.
Citera
2021-03-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Vart får den här pissgrisen pengar ifrån? Han ser ju inte ut att göra något vettigt om dagarna. Känns surt att behöva sparka sig upp varje jävla morgon i ottan för att betala sjuka summor i skatt.
Ryktas i tråden att han skulle vara en hare.

En kriminellt belastad person som är punktad av polisen som åker i bilen före trebarnsmorsan i en minibuss med 5kg röka.

Sen hänger han med andra kriminella och flashar med deras kläder, bilar och kedjor (pinsamt).

Hans kedja var fö kattguld visade det sig efter han blivit misshandlad, en poser med skulder med andra ord.
Citera
2021-03-09, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Sen hänger han med andra kriminella och flashar med deras kläder, bilar och kedjor (pinsamt).

Hans kedja var fö kattguld visade det sig efter han blivit misshandlad, en poser med skulder med andra ord.
Och det skyllde han bort på att han självklart inte använder den rikta kedjan, utan har en kopia som är fejk
Citera
2021-03-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Känner inte till Blattelitos våldspotential, men några bekanta med insyn säger att han plockar de flesta 1 vs 1 och det är därför ingen vågar möta honom ensam.

Vem skulle gå segrande ur en fight man mot man utan regler mellan Dehno Acar och Blattelito, samt hur skadad skulle förloraren vara ?

Det hade inte ens varit en fight, Acar hade ätit upp blattelito, blattelito kan inte fightas, killen har förfan piercing i tungan och typ piercade ögonbryn, han är bög.
Citera
2021-03-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuckelimuckmedicin
Är han dömd sexualbrottsling? Jag trodde det var kvinnofridskränkning.

Han dömdes för sexuellt ofredande också.

Citat:
Sammantaget döms han till tre år och sex månaders fängelse för grov kvinnofridskränkning, misshandel i två fall, grovt vapenbrott, olaga hot i två fall, sexuellt ofredande, grovt förtal, förtal, ringa narkotikabrott, ringa dopningsbrott, egenmäktigt förfarande, och skadegörelse i fem fall.

Saxat från denna artikel:

https://www.expressen.se/nyheter/kri...f-i-hovratten/

Uppmanar alla att anmäla Abbes instagramkonto för detta, då ryker han direkt. Här mycket pedagogiskt förklarat av användaren Vaxad några sidor bakåt i tråden:

Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jag har precis anmält Blattelito för detta. Man kan göra det här: https://help.instagram.com/contact/334013860059654

Det är givetvis inte ok att Blattelito eventuellt lockar in fler svaga brudar till döden via instagram.

Bild på min anmälan: https://ibb.co/Hg8TYw1

Jag beskrev även mer detaljerat hur Abbe Blattelito misshandlat och sexuellt ofredat b.la. Annie, det syns dock inte i bilden.

Vad heter han på instagram nu? Hittar ett sånt jävla gitter av konton så jag vet inte vilket som är rätt.
Citera
2021-03-09, 19:16
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Han dömdes för sexuellt ofredande också.

Saxat från denna artikel:

https://www.expressen.se/nyheter/kri...f-i-hovratten/

Uppmanar alla att anmäla Abbes instagramkonto för detta, då ryker han direkt. Här mycket pedagogiskt förklarat av användaren Vaxad några sidor bakåt i tråden:

Vad heter han på instagram nu? Hittar ett sånt jävla gitter av konton så jag vet inte vilket som är rätt.

Blattelitoofficial
Abbeblattelito2.1
Citera
2021-03-09, 19:55
Medlem
Väntar fortfarande på den där 3 timmar expressen intervjun. Och nu en 3 timmar intervjun i en podd?
Tragiskt pojke som tror han är intressant
Citera
2021-03-09, 21:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Väntar fortfarande på den där 3 timmar expressen intervjun. Och nu en 3 timmar intervjun i en podd?
Tragiskt pojke som tror han är intressant

Haha ja expressen intervjun har vi alla sett fram emot (i onödan). En norsk poddare också, vem fan i Norge skulle vilja ha med Batterito i en podd.
Citera
2021-03-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Och det skyllde han bort på att han självklart inte använder den rikta kedjan, utan har en kopia som är fejk
Ja det var ingen vidare bra bortförklaring, jag undrar om hans riktiga hugo boss kläder också ligger i det där bankfacket.
Citera
2021-03-10, 00:41
Medlem
En sak är säker GW hade rätt när han sa att honom kommer vi få se mer av. Nu har han tydligen skaffat flickvän, vi får väll hoppas att de går bättre den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in