2021-02-22, 10:02
Medlem
tinca75s avatar
Hur kan en sån medial clown med bristande intellekt lura så många på pengar, få så många följare och dessutom komma undan med ett uppenbart mord ? läst fupen, saknar uppföljning om handbojorna han inköpt tex+ massa indiciekedjor som talar mot b. är förundersökningen en produkt av en sk "låga förväntningars rasism" att man hafsade ihop förundersökningen av det här brottet och man var säker på att den här då blattellito-clownen skulle kunna lagföras för mordet ?

Ständigt påtänd dessutom, vad jag vet så är han inkskriven hos frivården, att vara påtänd är ett brott mot frigivningsvillkoren och skicka tillbaka honom till det lilla fängelsestraff han fick ?
Citera
2021-02-22, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jävlar vad pundad han är i senaste insta storisen. Dom ögonen skojar man inte bort.

Nu säger jag inte att han inte har knarkat MEN många verkar inte förstå hur mycket dålig sömn under längre tid tillsammans med mycket stress och ångest kan påverka någon. Han löser inga problem utan bara skapar mer huvudvärk åt sig själv hela tiden vilket bara bygger på allt. Han kommer förstöra sig själv antagligen innan någon annan gör det ordentligt.
Citera
2021-02-22, 10:47
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Sådärja. Kul att se

Tror Blattelito behöver bli bannad en gång till för att det ska vara permanent utan återvändo. Kan även vara redan nu.

Blattelitos kommentar om sitt bannade konto: https://ibb.co/XDJhVJK

Helt dum i huvudet som tror att reCAPTCHA/auth har något med att han e bannad igen

Robot-Blattelito strikes again!

Robotar behöver väl batteri för att leva? Han går från klarhet till klarhet
Citera
2021-02-22, 10:55
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Så bilderna som läckte på honom häromveckan var photoshoppade då eller?

Faktiskt inte, finns en och annan i tråden som anser att batteriet åkte på stryk på riktigt senast. Dessutom är det här en textbok ad populum också, med andra ord inte ett giltigt argument. Förstår du vad giltigt argument innebär? Du har inga bevis för att det skulle vara falsklarm, inte snuten heller. Hade Abdalla golat ner gänget som misshandlade honom så hade inte snuten satt falsklarm på Batterito.

Snarare är det så att du inte kan svara på resten av mitt inlägg

Mer ad populum trams. Bara för att många tycker något så innebär det inte att det är så.

Personligen anser jag att det inte är några konstigheter att Abdalla Batterito blev misshandlad nu senast. Det är så hans liv kommer att se ut framöver, precis som Raffa. Skillnaden här är att Raffa verkligen försökte posera som en riktig badass med "president" för "Gangland" och White knightade med kniv i munnen, visade när han tränade bicepsen på gymmet och liknande fasoner, så riktiga kriminella fick nog av hans trams och började slå sönder honom och läckte ut bilder på nätet. Abdalla däremot är lite annorlunda, han är en clown som också försöker vara gangstershit, och samtidigt verkligen gör allt för att vara sexig (eller vad han tror är sexigt, lol, som till exempel piercad tunga), och samtidigt har han misshandlat sina flickvänner och dödade sin senaste flickvän, och nu skryter han om att han ska köpa en Rolex. Vad är det märkvärdiga i att Abdalla åker på stryk då? Helt seriöst nu, varför skulle han ens behöva faka en gruppmishandel? Tror du inte att det finns gott om folk som vill slå skiten ur honom då eller? Att han skulle riskera allvarliga hjärnskador, knäckt näsa och andra eventuella men för att få lite fler följare, köper jag inte. Han har länge haft många följare på Instagram, så fort han kom ut fick han ju 50+ tusen följare, han behöver inte faka någon misshandel för att få lite fler följare. Dessutom tror jag inte att du förstår hur förnedrande det är för en narcissist att bli förnedrad på det sättet. Ingen vill såklart vara offret i en gruppmishandel, men för en narcissist är det ännu värre.

I alla fall, personligen tycker jag att Batterito också har rätt till yttrandefrihet på Instagram, löjligt att ni försöker censurera honom. Däremot förtjänar han givetvis mer stryk och att någon eller några kriminella till slut dödar honom efter att han har blivit misshandlad några tiotal gånger. Men det här med att ni försöker tysta honom, det är ju sånt vänstern annars håller på med.

Edit:

Ja precis, bra att vi är överens

Sen jag och många andra trodde att kidnappningen var äkta så har följande kommit fram:

- Utredningen om kidnappning blev nedlagd inom 24h från att den upprättades, istället startade Polisen en ny utredning om falsklarm direkt efter de tagit Abbes telefon i beslag. Troligtvis har de hittat allt de behöver.

- Abbe släppte en video och sin "förklaring" om vad som hänt nästan direkt när det blev känt att han var lyst av Polisen.

- Det är obvious när man ser videon att han överspelar, allt från hur han sprang utan skor, att han blev "matad" med en karta Tramadol, slog ner kidnapparna, bröt sig in i en stuga etc. Om Blattelito helt uppenbarligen ljuger om typ 90% av händelseförloppet, varför skulle ens något av det vara sant? Finns ingen logik i det.

- Abbe's IRL vänner Soldiers.hss var de som släppte bilderna på Abbe först. Extremt otroligt givetvis.

- Abbe har konstant försökt bevisa att kidnappningen hänt genom att dokumentera skador på sin insta etc.

- Skadorna är minimala och verkligen inte ens i närheten av en grov misshandel och kidnappning. Som bäst har Abbe fått stryk av en person och därefter iscensatt sin kidnappning. Troligare så har hans polare slagit honom och därefter iscensatt hela grejen.

- Abbe gör sitt konto privat i samband med att han lägger ut sin förklarings-video direkt efter kidnappningen. Har man precis blivit kidnappad och sönderslagen så är det sista man tänker på att maximera sin följarskara, rätt jävla obvious.

Alla med sunt förnuft förstår att hela saken är fake. Abbes insta hade knappt 60k följare innan kidnappningen och var uppe på 83-84k eller liknande efteråt. Så helt klart en "lyckad" kupp - tills han nu blev bannad

Det är ju dock sen gammalt att du inte är någon höjdare på att omvärdera din åsikt och fakta. Du är jätteintresserad och enligt dig en expert inom kost & hälsa; du är trots det fet som en gris och vegan.

Så det är nog ingen underdrift att konstatera att du inte är särskilt begåvad när det kommer till att analysera fakta...
Senast redigerad av Vaxad 2021-02-22 kl. 11:38.
Citera
2021-02-22, 11:25
Medlem
Mannen talar i gåtor (eller bara trollar?), varför ladda upp en bild på hur omxs30 har gått med texten "kontoret, dom som vet dom vet" låtsas han vara investerad i ngn omsx30 indexfond? Varför isåfall inte ladda upp bild på det? Haha...

https://ibb.co/BN6ksWr
Citera
2021-02-22, 11:40
Medlem
Han har börjat pensionsspara 😂

Abbe dock lite för impulsiv för att pyssla med aktier.
Citera
2021-02-22, 11:53
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
MEn hur kan ha instagram? Han är dömd för sexuellt ofredande, vilket är ett sexualbrott, och är man dömnd för sådant får man inte ha instagram.
Citera
2021-02-22, 12:23
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
MEn hur kan ha instagram? Han är dömd för sexuellt ofredande, vilket är ett sexualbrott, och är man dömnd för sådant får man inte ha instagram.

Jag har precis anmält Blattelito för detta. Man kan göra det här: https://help.instagram.com/contact/334013860059654

Det är givetvis inte ok att Blattelito eventuellt lockar in fler svaga brudar till döden via instagram.

Bild på min anmälan: https://ibb.co/Hg8TYw1

Jag beskrev även mer detaljerat hur Abbe Blattelito misshandlat och sexuellt ofredat b.la. Annie, det syns dock inte i bilden.
Citera
2021-02-22, 12:27
Medlem
Blir kul att se hur mycket turken kommer torska på aktier nu
Citera
2021-02-22, 13:32
Bannlyst
haha nu försvann även hans reservkonto.
Citera
2021-02-22, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jag har precis anmält Blattelito för detta. Man kan göra det här: https://help.instagram.com/contact/334013860059654

Det är givetvis inte ok att Blattelito eventuellt lockar in fler svaga brudar till döden via instagram.

Bild på min anmälan: https://ibb.co/Hg8TYw1

Jag beskrev även mer detaljerat hur Abbe Blattelito misshandlat och sexuellt ofredat b.la. Annie, det syns dock inte i bilden.
Du måste ju lägga en bilaga som visar att han är dömd.
Citera
2021-02-22, 14:17
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oleoleoleole
Du måste ju lägga en bilaga som visar att han är dömd.

Bilaga är frivilligt, det räcker med Expressenlänken. Hans Instagram karriär är snart historia, ska vi gissa att han återuppstår som Youtuber kanske ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in