2021-03-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeftistFascist
Vad menar du med pga den låga cut-offen? Så du säger att labb kommer ej kunna påvisa efter så lång tid? Det som är intresserat är att jag pissade rent i tisdags men inte på fredagen med samma stickor...

Vad kan man säga om man får positivt? Att någon har lagt det i ens drink?
Kommer inte visas som fent på labb, och det år bara hävda att du ej tagit något.

Samt varför det visades senare kan ha med att det är någon metabolit dom tar längre för kroppen att producera tillräckligt av skapades efter tisdagen, men är inte säker.
Citera
2021-03-08, 00:16
Medlem
Har käkat Ca 1500Mg eller mer Pregabalin (lyrica) i förrigår ca 700igår och varit ren idag har piss imorn vet ej om det är sticka eller labb men om vi antar att dem testar för lyrica är jag ren om jag käkar kapslar med stora mängder c vitamin ikv och imorn
Samt dricker så mycket vatten jag orkar innan jag ska dit, hur ser mina förhoppningar ut för er? Vet att ingen kan säga precis men vad tror ni? Är spinkig som fan och ingenting syns så länge för mig alls (röka vanligt helt osynligt på piss efter 3-5 dar). Står på FASS att lyr ska va ute på 2 dagar

Mvh!
Citera
2021-03-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Hampaprodukter och drogtest på psykiatri:

Pissade positivt för Cannabis efter att jag kört generalens hampa i vape. Psykpersonalen var griniga och jag blev rekommenderad att sluta använda cbd olja (som jag skyllde på) eftersom att jag annars kan få problem att få hjälp av psyk. Lustigt att de kan ge mig amfetamin men CBD produkter.. det är fan farligt!

Är det någon som pissat positivt efter att ha använt sig av hampa protein? Det sägs likt CBD hampa innehålla spår av THC, under 0.2%. Tycker att det bör vara liten risk eftersom att upptaget i magen är låg utan att värma upp hampa produkten i t.ex matfett.

Du kan få positivt på stickan eftersom den inte (åtminstone inte enbart) reagerar specifikt på THC utan på andra spårämnen/metaboliter som indikerar att du rökt cannabis. På en analys skulle du nog vara ren från thc m.a.o. inte ha något olagligt i kroppen.
Vad jag vill säga med detta är att du, såvitt jag förstått, kan visa positivt på stickan även om din produkt är 100% fri från thc.

Men jag förstår ditt dilemma, jag är själv försiktig även med CBD eftersom jag pissar regelbundet och inte pallar något tjafs och positiva stickor - även om produkten jag använder innehåller mindre än 0,1% thc
Citera
2021-03-08, 13:01
Medlem
Kanonklass avatar
1 Iktorivil

7 dagar sedan, ren på sticka idag?
Någon med erfarenhet?
Citera
2021-03-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
1 Iktorivil

7 dagar sedan, ren på sticka idag?
Någon med erfarenhet?

Ja, ren
Citera
2021-03-08, 20:55
Medlem
illuminante9802s avatar
Någon som vet om det finns stickor som visar på gabapentin?
Citera
2021-03-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illuminante9802
Någon som vet om det finns stickor som visar på gabapentin?

Hej!

Tacksam för svar på detta,

Utav någon anledning så ska jag helt plötsligt måsta ta ett salivprov

Har aldrig missbrukat, utan brukat
Å
Har sobril på recept ( haft i tio år )
Zolpidem recept
Zopiklon. Recept
Iktorivil. 4 stycken lånat av en vän. Å den jag väntar på att få.

Vad gör man inte i desperation när man inte ens fått sig ut från lägenheten pga grava GAD å panikångest .

Alprazolam har jag lånat av en vän i akut nyligen, för dom inte skrivit ut sobril åt mig. Totalt skitit i mig i 3-4 veckor nu. Så less.
Funderar på att anmäla dem till patientnämnden.
Utan anledning dessutom.

Så jag undrar vad i hela helsingland detta handlar om? För att se så att jag inte tar något annat eller vad ?
Fattar NOLL? Nån som
Har en clue?

Trött orkeslös på att man inte får
Nån hjälp. . . Efter 11 år.
Senast redigerad av mansonjeppo 2021-03-09 kl. 21:33.
Citera
2021-03-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Kommer inte visas som fent på labb, och det år bara hävda att du ej tagit något.

Samt varför det visades senare kan ha med att det är någon metabolit dom tar längre för kroppen att producera tillräckligt av skapades efter tisdagen, men är inte säker.

Kom tillbaka rent från labbet! Puh!
Citera
2021-03-10, 13:35
Medlem
Ingen fortfarande som vet om 3F-A-PVP eller
A-D2PV syns på urinprov?

Vart kan jag köpaultisticka så jag kan testa dessa substanser på mig själv och se?
Senast redigerad av EternalSoul 2021-03-10 kl. 13:54.
Citera
2021-03-10, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Ingen fortfarande som vet om 3F-A-PVP eller
A-D2PV syns på urinprov?

Vart kan jag köpaultisticka så jag kan testa dessa substanser på mig själv och se?

Apoteket tex.

Googla Ferle eller Prodiagnostics så kan du beställa samma multistickor som ofta används av myndigheter/vården
Citera
2021-03-11, 04:01
Medlem
maadsteezes avatar
Tja!

Käkat klonazepam typ varje dag sedan i Januari. Även tjack har tagits typ varje dag.

Förutom detta har jag även rökt 1 vapecart med 1ml thc-juice i sig. Köpte den i januari och rökte typ ett bloss varje dag till slutet utav februari.

Nu ska jag eventuellt påbörja en ADHD-utredning. Har inte bokat in något möte eller tagit kontakt med vården ännu, men förutom att jag gärna vill ha elvanse utskrivet för att fungera någorlunda normalt har jag även en fru som pushar mig att jag ska ta tag i utredningen.

Vad kör dom för slags tester inom psykiatrin? Är det 100% att man åker på drogtest när man gör en ADHD-utredning? Har ingen missbruksstämpel eller så i journalen. Dock haft några incidenter med farbror blå, men detta var flera år sedan nu.

Planen är att trappa ur klonazepamen samt tjacket litegrann dag för dag. Kommer nog åka på en relativt kortvarig men jobbig AT p.g.a. benson. Eftersom att jag har gått på tjo så länge så kommer nog jag behöva trappa ned det lite också. Ska köpa L-tyrosin för att få upp dopaminnivåerna litegrann så att jag åtminstone får det enklare att ta tag i saker utan tjoet.

Hur länge tror ni att allt detta kommer synas om vi ponerar att jag slutar med allt idag? Hur länge sitter klonazepamen och tjacket i efter regelbundet bruk?

Sjukt svårt att säga hur mycket jag rökt men vad jag har förstått ska en 1ml cart motsvara ungefär en femma för en vanebrukare.

Kör vården prodiagnostics salivprov är jag ju körd i nån månad framöver i alla fall. Pissprov ser väl lite ljusare ut. Har ett hemprov jag tänkte använda när det börjar närma sig provtagning eller första möte med vården.
Citera
2021-03-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Tja!

Käkat klonazepam typ varje dag sedan i Januari. Även tjack har tagits typ varje dag.

Förutom detta har jag även rökt 1 vapecart med 1ml thc-juice i sig. Köpte den i januari och rökte typ ett bloss varje dag till slutet utav februari.

Nu ska jag eventuellt påbörja en ADHD-utredning. Har inte bokat in något möte eller tagit kontakt med vården ännu, men förutom att jag gärna vill ha elvanse utskrivet för att fungera någorlunda normalt har jag även en fru som pushar mig att jag ska ta tag i utredningen.

Vad kör dom för slags tester inom psykiatrin? Är det 100% att man åker på drogtest när man gör en ADHD-utredning? Har ingen missbruksstämpel eller så i journalen. Dock haft några incidenter med farbror blå, men detta var flera år sedan nu.

Planen är att trappa ur klonazepamen samt tjacket litegrann dag för dag. Kommer nog åka på en relativt kortvarig men jobbig AT p.g.a. benson. Eftersom att jag har gått på tjo så länge så kommer nog jag behöva trappa ned det lite också. Ska köpa L-tyrosin för att få upp dopaminnivåerna litegrann så att jag åtminstone får det enklare att ta tag i saker utan tjoet.

Hur länge tror ni att allt detta kommer synas om vi ponerar att jag slutar med allt idag? Hur länge sitter klonazepamen och tjacket i efter regelbundet bruk?

Sjukt svårt att säga hur mycket jag rökt men vad jag har förstått ska en 1ml cart motsvara ungefär en femma för en vanebrukare.

Kör vården prodiagnostics salivprov är jag ju körd i nån månad framöver i alla fall. Pissprov ser väl lite ljusare ut. Har ett hemprov jag tänkte använda när det börjar närma sig provtagning eller första möte med vården.
Du gör alltid ett test när du gör utredningen, vanligt UP.

Tjack är bara sluta med inget som behöver trappas ut, klonan är också bara att sluta med alternativt köra 7 dagars nertrappning, efter det så är du väl positiv i kanske 2-3v på klonan.

THCt skulle jag inte kunna tänka mig fortfarande syns då du rökt sån liten mängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in