2022-02-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BritneyBlaze
Kan väl säga industri 😁, själv då?

Säkerhetsbranschen 😆
Citera
2022-02-02, 23:27
Medlem
BritneyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion13
Säkerhetsbranschen 😆
Fan va trevligt ändå! Önskar dig all lycka till Buddy! 😃
Citera
2022-02-03, 01:50
Medlem
Ladd. Vanligtvis 2-5g/månad.
3-4g på 4 dagar nyligen. Hur länge tror vi att detta ger utslag på salivprov?

Märkligt hur det syns för vissa efter ett par veckor och andra efter max några dagar...

Allt gott.
Citera
2022-02-03, 20:47
Medlem
En vän ska börja kissa för att få tebax körkort 6 månader o undrar ifall de kollar även pregabelin läkarna sa 4 prover mot cannabis och 2 mot alla droger så frågan är syns pregabelin då? Nån som vart med om liknande nydligen ?
Citera
2022-02-04, 07:52
Medlem
Ni som har erfarenhet av analys på up, har ni klarat den när ni pissat neg på 20 / 25 stickor? Tacksam för svar! Har fått två neg i rad nu men fortfarande osäker på om ja klarar analysen på 10? Tacksam för svar! 🙏
Citera
2022-02-04, 10:58
Medlem
Tog en 30mg tablett elva se igår torsdag kl 1330 och ska nu göra urin prov på måndag kl 1630
Är jag körd?
Har faktiskt chans att göra testet på tisdag kl 0830

Förstår att svaret finns här i tråden men skummat igen sjukt länge och hittar inget

Tackar på förhand om orkar svara
Citera
2022-02-04, 11:56
Medlem
Kreatinin på urintest

Jag är ren men hade 2 mmol/L på Kreatinin och fick därför inte provet godkänt av läkare.
Känner mig lite irriterad då jag inte försökt manipulera något test eller liknande. Däremot dricker jag mycket vätska då jag tränar.

Är 2 mmol/L mycket?
Citera
2022-02-04, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion13
Ni som har erfarenhet av analys på up, har ni klarat den när ni pissat neg på 20 / 25 stickor? Tacksam för svar! Har fått två neg i rad nu men fortfarande osäker på om ja klarar analysen på 10? Tacksam för svar! 🙏

Var i samma sits förra året och då rök jag tyvärr på analysen ändå.. vet inte hur lång tid det tar från 20 till 10 men jag hade testet en vecka efter negativ på 25 sticka.
Citera
2022-02-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Var i samma sits förra året och då rök jag tyvärr på analysen ändå.. vet inte hur lång tid det tar från 20 till 10 men jag hade testet en vecka efter negativ på 25 sticka.

Tack för svar! Meeen, jävla skit också. Kan absolut inte faila på detta, vore intressant att veta hur lång tid det kan ta från 20 till 10.. Testade neg på en 20 sticka förra fredagen också, så en dryg vecka sen dess. Men kanske behöver typ 2 minst... 😴

Hur mycket hade du på analysen?
Citera
2022-02-04, 13:53
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Jag är ren men hade 2 mmol/L på Kreatinin och fick därför inte provet godkänt av läkare.
Känner mig lite irriterad då jag inte försökt manipulera något test eller liknande. Däremot dricker jag mycket vätska då jag tränar.

Är 2 mmol/L mycket?
Troligen beror det på ditt vätskeintag då.
https://vardgivare.skane.se/siteassets/1.-vardriktlinjer/laboratoriemedicin/missbruk/kort-urinprovtagningsinstruktion-for-narkotika.pdf
Citat:
Låga kreatininvärden, < 2 mmol/L kan orsakas av för stort vätskeintag vilket ökar risken för negativa
svar på grund av för hög utspädning av urinen.
Citera
2022-02-04, 18:14
Medlem
Jag har tagit kodein två dagar i rad, alltså igår torsdag och idag fredag, och undrar om jag riskerar att torska på urinprov på onsdag på beroendekliniken. Det är alltså fyra hela dygn och typ 15 timmar dit.

Jag har läst att kodein kan påvisas "upp till fyra dygn" efter så jag borde kunna vara lugn eller? Jag har i och för sig tagit rätt stora doser då jag inte fick mycket effekt. Totalt 780 mg kodein intaget från lunch igår där det mesta intogs under gårdagkvällen. 210 mg intaget idag (CWE). Kände mig opåverkad imorse men hade kanske lite små pupiller.

Är jag helt säker eller lär det vara positivt med så höga doser? Jag är smal och lång. Ska försöka hålla igång med promenader och mycket vätska fram till dess.
Citera
2022-02-05, 14:50
Medlem
Cannabis ren från fåtal tillfällen

Tja snabb fråga! För få ett godkänt urin prov, räcker de verkligen med Kreatin hydrera + b12? Jag kommer även använda resorb då jag kommer dricka mycket vatten.

Jag har eventuellt tester snart och varit tvungen att röka då jag behövt återhämtningen efter intensiv träning.(tvungen o tvungen)

Oavsett har jag rökt en 02/03 och varit ren ett bra tag innan de. Tror ni jag kan klara urinprov genom ovan förslag? Jag har läst tidigare att de inte hjälper med Kreatin nödvändigtvis.

Väger rätt mkt men är enormt aktiv tränar hela tiden ibland två gånger per dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in