2021-03-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BusFabian666
Någon som har koll på hur länge lyrica syns? Både analys och på stickor. Är väl standard att testa efter pregabalin nuförtiden :/
Nej pregabalin är väldigt sällsynt att kolla efter
Citera
2021-03-05, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
har bevakat urinprov inom ett par dagar, jag har väldigt snäll och omtänksam polare som kunde pissa sitt rena piss i en flaska, men hur fan ska göra så att det inte syns när jag ska pissa? akut halp people haaalp!!

Du kan inte vägra pissprov och istället tvingas göra ett blodprov?
Blodprov bör inte ha lika lång upptäcktstid som urinprov.

Att fuska på ett bevakat urinprov känns väldigt långsökt.
Citera
2021-03-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Nej pregabalin är väldigt sällsynt att kolla efter

När jag har pissat på sistone så har pregabalin varit standard och har då pissat på många olika ställen, någon som vet cutt off nivåerna på lyr i analys? På stickor är cut-offen 500
Citera
2021-03-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BusFabian666
När jag har pissat på sistone så har pregabalin varit standard och har då pissat på många olika ställen, någon som vet cutt off nivåerna på lyr i analys? På stickor är cut-offen 500
Det är ju för de vet va du tar måste detva, du får nog byta droger
Citera
2021-03-05, 19:32
Medlem
Efter att ha konsumerat 3CMC i lördags så gick jag till beroendemottagningen och pissade rent i tisdags. Puh tänker jag för att det ska inte synas. Gick dit idag och pissade positivt på fentanyl 6 dagar efter konsumtion. Hon testade 2 stickor och båda gav positivt på fentanyl. Hur kan detta ske? De ska skicka in det till labbet.
Citera
2021-03-05, 19:49
Medlem
Hur ser det ut om jag drar i mig 1-2mg Subutex nasalt på en fredag, är jag grön på måndagen om mitt jobb har en slumpmässig salivtest? Tänkte om nån har erfarenhet av sub och salivtest
Citera
2021-03-06, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeftistFascist
Efter att ha konsumerat 3CMC i lördags så gick jag till beroendemottagningen och pissade rent i tisdags. Puh tänker jag för att det ska inte synas. Gick dit idag och pissade positivt på fentanyl 6 dagar efter konsumtion. Hon testade 2 stickor och båda gav positivt på fentanyl. Hur kan detta ske? De ska skicka in det till labbet.
Falskt-positiv förmodligen, vissa RC varianter har en tendens att visa falsk på fent förmodligen pga den låga cut-offen.
Citera
2021-03-06, 22:30
Medlem
Finns det några droger som inte syns på multisticka?
Citera
2021-03-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Finns det några droger som inte syns på multisticka?

Många...
Lyrica, pregabalin tex. Klonazepam har svårt att dyka upp som benso ifall man inte ätit det i mängder. Zopiklon finns inte heller med på de vanliga multistickorna.
Med detta sagt så finns det dock singelstickor för alla ovan nämnda...
Och det finns multistickor med 15/17 olika droger där typ zop kan finnas med, men dessa är ovanliga.

Är lättare om man vet vilket fabrikat av stickor de använder så kan man se på nätet vad stickorna söker efter😝
Senast redigerad av Pamschrute 2021-03-07 kl. 00:33.
Citera
2021-03-07, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Många...
Lyrica, pregabalin tex. Klonazepam har svårt att dyka upp som benso ifall man inte ätit det i mängder. Zopiklon finns inte heller med på de vanliga multistickorna.
Med detta sagt så finns det dock singelstickor för alla ovan nämnda...
Och det finns multistickor med 15/17 olika droger där typ zop kan finnas med, men dessa är ovanliga.

Är lättare om man vet vilket fabrikat av stickor de använder så kan man se på nätet vad stickorna söker efter😝
Prodiagnostics nya 20-sticka visae fanimej allt, är nog inte allt för länge alla beroende mottagningar får in dom.
Citera
2021-03-07, 12:03
Medlem
bongloards avatar
Hampaprodukter och drogtest på psykiatri:

Pissade positivt för Cannabis efter att jag kört generalens hampa i vape. Psykpersonalen var griniga och jag blev rekommenderad att sluta använda cbd olja (som jag skyllde på) eftersom att jag annars kan få problem att få hjälp av psyk. Lustigt att de kan ge mig amfetamin men CBD produkter.. det är fan farligt!

Är det någon som pissat positivt efter att ha använt sig av hampa protein? Det sägs likt CBD hampa innehålla spår av THC, under 0.2%. Tycker att det bör vara liten risk eftersom att upptaget i magen är låg utan att värma upp hampa produkten i t.ex matfett.
Citera
2021-03-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Falskt-positiv förmodligen, vissa RC varianter har en tendens att visa falsk på fent förmodligen pga den låga cut-offen.

Vad menar du med pga den låga cut-offen? Så du säger att labb kommer ej kunna påvisa efter så lång tid? Det som är intresserat är att jag pissade rent i tisdags men inte på fredagen med samma stickor...

Vad kan man säga om man får positivt? Att någon har lagt det i ens drink?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in