2021-02-24, 13:28
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Sök på Z-lock method IM injection
Så heter det ja!
Citera
2021-02-24, 22:12
Medlem
RalfSvenssons avatar
Det är ingen fara om det rinner ut lite. Det ser oftast mer ut än vad det är. Några droppar motsvarar typ 0.01 ml.
Citera
2021-02-28, 12:53
Medlem
Stick intervaller och injection sites.

Tänkte kolla med er som el allmänt kör 3 injects på en vecka hur gör ni och hur ser eran schedulering ut? Dela gärna med er eran erfarenhet och hur ni upplever det.

Jag kollade lite i Amerikansk forum och ser att de kör måndag onsdag och fredag.

Blir det inte för mycket för mina Glutes att köra 2.5 ml måndag , onsdag och fredag? Känns som det blir too much

Axlar och ben går inte för min del.
Citera
2021-02-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimitriiiiz
Tänkte kolla med er som el allmänt kör 3 injects på en vecka hur gör ni och hur ser eran schedulering ut? Dela gärna med er eran erfarenhet och hur ni upplever det.

Jag kollade lite i Amerikansk forum och ser att de kör måndag onsdag och fredag.

Blir det inte för mycket för mina Glutes att köra 2.5 ml måndag , onsdag och fredag? Känns som det blir too much

Axlar och ben går inte för min del.

Kan ju vara bra att veta vilken ester du pratar om.. Halveringstid är ganska relevant till injektionsfrekvensen
Citera
2021-02-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Kan ju vara bra att veta vilken ester du pratar om.. Halveringstid är ganska relevant till injektionsfrekvensen
Sorry. Snabba ester

Tren A
Testo P

Måndag morgon
Onsdag på dagen och fredag kväll.
Citera
2021-02-28, 19:03
Medlem
Vart köpter ni grabbar eran testo? Har köpt hittils från kaptenen men nu då jag läst och senaste flaskan jag tagit från har det svullit och gjort ont varje gång
Citera
2021-03-01, 19:23
Medlem
Andra veckan på Testosteron, 1ml. Svullet/ömt lår?

Tja!

Som rubriken lyder så är jag 2 veckor in i min testosteron kur som jag kör 1 gång i veckan varje måndag med 1ml åt gången på låret.

Så imorse körde alltså min andra injection och jag antar att det gick ganska bra, kände nämligen ingenting trotts att jag är lite rädd för nålar. hur som haver... när jag vart klar så kom det ut väldigt, väldigt lite blod.

45 minuter senare körde jag ett ben pass och ca 3 timmar senare började jag få känningar.
Om vi spolar fram tiden 12 timmar så är området väligt vääldigt ömt, haltar ganska så starkt och låret är ganska svullet. Då är min fråga, vad är detta för biefekt? Råkade jag köra in den i någon nerv eller liknande? Hur blir jag av med detta så snabbt som möjligt?

(Just nu har jag lagt på en varm rispåse, osäker på effekt).

Tack på förhand och trevlig kväll.
Citera
2021-03-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenMedKepsen
Tja!

Som rubriken lyder så är jag 2 veckor in i min testosteron kur som jag kör 1 gång i veckan varje måndag med 1ml åt gången på låret.

Så imorse körde alltså min andra injection och jag antar att det gick ganska bra, kände nämligen ingenting trotts att jag är lite rädd för nålar. hur som haver... när jag vart klar så kom det ut väldigt, väldigt lite blod.

45 minuter senare körde jag ett ben pass och ca 3 timmar senare började jag få känningar.
Om vi spolar fram tiden 12 timmar så är området väligt vääldigt ömt, haltar ganska så starkt och låret är ganska svullet. Då är min fråga, vad är detta för biefekt? Råkade jag köra in den i någon nerv eller liknande? Hur blir jag av med detta så snabbt som möjligt?

Låter som PIP. Muskeln är inte van vid att nåt trycks in där. Jag var likadan i början och de kändes som någon slagit mig med ett baseboll trä. Kan också vara oljan som du inte tål. Kan vara infektion med. Röd, öm, svullet samt feber tyder på att du måste åka in. Annars brukar de lägga sig efter ett par dagar.
Citera
2021-03-01, 19:28
Medlem
Det heter bieffekt. Rispåse?
Citera
2021-03-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aSSniss
Låter som PIP. Muskeln är inte van vid att nåt trycks in där. Jag var likadan i början och de kändes som någon slagit mig med ett baseboll trä. Kan också vara oljan som du inte tål. Kan vara infektion med. Röd, öm, svullet samt feber tyder på att du måste åka in. Annars brukar de lägga sig efter ett par dagar.

Ja men precis så är det! Känns som att jag fått en lårkaka... Får be till Gud att jag inte är allergisk emot oljan. Mínns du hur lång tid tog det för dig att bli "van"?

Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det heter bieffekt. Rispåse?
Biverkning t.om. Ursäkta heheheh. Yes rispåse som man värmer i mikron.
Senast redigerad av MannenMedKepsen 2021-03-01 kl. 19:43.
Citera
2021-03-01, 19:57
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Varför sticker du i låret? Varenda jävel som kör får ju biverkningar och PIP där verkar det som. Kör i röven eller axeln istället.
Citera
2021-03-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenMedKepsen
Tja!

Måste själv ta sprutor pga medicinsk åkomma), gjort det i 20 år, har aldrig haft ngt sådant problem. Var kanylen ren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in