Citat:
Ursprungligen postat av
MannenMedKepsen
Tja!
Som rubriken lyder så är jag 2 veckor in i min testosteron kur som jag kör 1 gång i veckan varje måndag med 1ml åt gången på låret.
Så imorse körde alltså min andra injection och jag antar att det gick ganska bra, kände nämligen ingenting trotts att jag är lite rädd för nålar. hur som haver... när jag vart klar så kom det ut väldigt, väldigt lite blod.
45 minuter senare körde jag ett ben pass och ca 3 timmar senare började jag få känningar.
Om vi spolar fram tiden 12 timmar så är området väligt vääldigt ömt, haltar ganska så starkt och låret är ganska svullet. Då är min fråga, vad är detta för biefekt? Råkade jag köra in den i någon nerv eller liknande? Hur blir jag av med detta så snabbt som möjligt?
(Just nu har jag lagt på en varm rispåse, osäker på effekt).
Tack på förhand och trevlig kväll.
Låter som PIP. Muskeln är inte van vid att nåt trycks in där. Jag var likadan i början och de kändes som någon slagit mig med ett baseboll trä. Kan också vara oljan som du inte tål. Kan vara infektion med. Röd, öm, svullet samt feber tyder på att du måste åka in. Annars brukar de lägga sig efter ett par dagar.