2023-10-27, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Googla du på kanyl så får du flertalet ställen som säljer det.

Korrekt.

Köp ett pack med blå. Dvs 30mm(längd) x 0.6mm(omkrets) och pumpar.
Går alldeles utmärkt att suga upp med blå nål också.
Alkoholtvätt finns i olika varianter på apoteket.

Är ett helvete att skjuta i röven själv när man är lite ovig. Sidan i låret är så mycket smidigare.
Citera
2023-10-27, 13:32
Medlem
Tack för svar
Citera
2023-11-13, 22:51
Medlem
Injection av testo e

Tjena mina damer o herrar, idag vart de min första injection av testo e 250mg, jag valde spruta in den genom axeln, men jag vart lite skraj nu, jag gjorde allt rätt men när jag väl drog ut jäveln kom de en liten del blod, men de tog slut över ca 1-2 sec, borde jag vara orolig?=
Citera
2023-11-14, 01:34
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amber8989
Tjena mina damer o herrar, idag vart de min första injection av testo e 250mg, jag valde spruta in den genom axeln, men jag vart lite skraj nu, jag gjorde allt rätt men när jag väl drog ut jäveln kom de en liten del blod, men de tog slut över ca 1-2 sec, borde jag vara orolig?=
Ingen fara, att det kommer blod då och då är inget man behöver nojja över.
Citera
2023-11-30, 13:04
Medlem
Kanske fel tråd då de handlar lite om inköp, men då får admin ta bort.

Hört nyligen att en bekant beställde nålar och pumpar från med24. Är det ett brott att inneha nålar och pumpar så det är därför "alla" andra beställer från drogshoppar? Annars är det sjukt mycket billigare.

Mvh
Citera
2023-11-30, 13:59
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret

Hört nyligen att en bekant beställde nålar och pumpar från med24. Är det ett brott att inneha nålar och pumpar så det är därför "alla" andra beställer från drogshoppar? Annars är det sjukt mycket billigare.

Mvh

Det är lagligt att inneha, men inte att ta in i landet.
Citera
2023-11-30, 14:07
Medlem
Citat:

Mvh
(FB) Stora tråden om stickteknik, pumpar, kanyler, intervaller m.m.
Citera
2023-11-30, 14:08
Medlem
Citat:

Mvh

Alla beställer från drogshoppar för att det skickas inom rikets gränser. När du beställer från med24 så korsar det gränsen och du riskerar därmed att råka ut för mycket hårda böter då du begår smugglingsbrott.

Så det är egentligen en fråga om dina småslantar är värt risken om att få stämpeln smugglingsbrott i registret. Blir jävligt billigt att handla inrikes i längden, inte dyrare. Alla får fritt välja själv om man vill vara dumsnål eller ej.

Att inneha och köpa i Sverige är försumbart, själv använder jag det till att tvätta elektronikutrustning (Har du ett skäl till att ha dessa sprutor, kind of deal). Värsta som kan hända är kanske typ att de tar dom ifrån dig, något bättre än smugglingsbrott vill säga.
Citera
2023-11-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Alla beställer från drogshoppar för att det skickas inom rikets gränser. När du beställer från med24 så korsar det gränsen och du riskerar därmed att råka ut för mycket hårda böter då du begår smugglingsbrott.

Så det är egentligen en fråga om dina småslantar är värt risken om att få stämpeln smugglingsbrott i registret. Blir jävligt billigt att handla inrikes i längden, inte dyrare. Alla får fritt välja själv om man vill vara dumsnål eller ej.

Att inneha och köpa i Sverige är försumbart, själv använder jag det till att tvätta elektronikutrustning (Har du ett skäl till att ha dessa sprutor, kind of deal). Värsta som kan hända är kanske typ att de tar dom ifrån dig, något bättre än smugglingsbrott vill säga.
Jaha, tog förgivet att de skickade inrikes från med24. Tack då vet jag!

Mvh
Citera
2023-12-31, 06:50
Bannlyst
www.kanyler.com är inrikes
Citera
2024-01-02, 16:47
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladagarz
www.kanyler.com är inrikes

Är dom gröna? Verkar vara lagligt inhandla där?
Citera
2024-01-02, 17:34
Medlem
Mumbuulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Är dom gröna? Verkar vara lagligt inhandla där?

Har beställt där..dem är tokgröna och snabba.
Inrikes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in