2020-08-05, 17:17
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Vad sätter du med för nål?
Kör du med blå så får du vara rätt fet för att du skall träffa fettet.

Jag kör med grön nål.
Citera
2020-08-05, 17:30
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Jag kör med grön nål.
Grön? Yikes! Passa dig för ärrbildning speciellt nu när du också kör varannan dag. Råkar du sätta i ärrvävnad blir det en hård bula och det tas inte upp lika effektivt i kroppen.

Hur länge har du kör kuren? Har du mycket fettvävnad runt röven?
Ska mycket till om du inte når in i muskeln med 25/30 mm nål.
Citera
2020-08-05, 17:35
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av United613
Enligt läkaren var det en "giftreaktion" Hade inga bakterier i benet utan det var dåligt skit som sprutades inm En halvfull vial som legat 1 år ca. Dumt i efterhand kan man lugnt säga. Dom öppnade ju även benet, kan dom sabbat en nerv som ger utslag? Ingen aning.
Bytt märke. Nej de har jag ej.
Började jätte lågt just för att kolla om mängden spela roll. 0.5ml långsam test. 0.5ml snabb tren.
Ska inte spekulera mer för min kunskap är för dålig gällande detta.

Tanke att du samlar på dig vätska och att det trycker på nerver i benet där de varit och grävt.
Att du inte tål något i preppen, nåt som triggar det gamla stället.

Blir det värre för varje dag så är det ju bara sluta helt enkelt.
Om du känner att det känns okej och om du vågar så kör ett stick till och utvärdera.

Ta inte mina tips seriöst egentligen för jag har absolut inte den kunskapen och hälsan är viktigare än att kura.

MVH
Citera
2020-08-05, 17:53
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Grön? Yikes! Passa dig för ärrbildning speciellt nu när du också kör varannan dag. Råkar du sätta i ärrvävnad blir det en hård bula och det tas inte upp lika effektivt i kroppen.

Hur länge har du kör kuren? Har du mycket fettvävnad runt röven?
Ska mycket till om du inte når in i muskeln med 25/30 mm nål.

Tas inte hela mängden upp eller tar det bara längre tid för kroppen att ta upp det? Hur mycket längre isåfall?

Kan detta fucka en kur helt och hållet?
Citera
2020-08-05, 18:19
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Tas inte hela mängden upp eller tar det bara längre tid för kroppen att ta upp det? Hur mycket längre isåfall?

Kan detta fucka en kur helt och hållet?
Tar bara längre tid för kroppen att ta upp det, vet ej hur länge dock. Nej inte fucka en kur helt och du känner ömhet om du sätter i ärrvävnad.

Varför jag frågade hur länge du kurat är om du kanske helt enkelt inte responderar lika effektivt på preppen då du mättat receptorerna, då kan du uppleva att det "inte tar" längre.
Citera
2020-08-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Ska inte spekulera mer för min kunskap är för dålig gällande detta.

Tanke att du samlar på dig vätska och att det trycker på nerver i benet där de varit och grävt.
Att du inte tål något i preppen, nåt som triggar det gamla stället.

Blir det värre för varje dag så är det ju bara sluta helt enkelt.
Om du känner att det känns okej och om du vågar så kör ett stick till och utvärdera.

Ta inte mina tips seriöst egentligen för jag har absolut inte den kunskapen och hälsan är viktigare än att kura.

MVH

Sticket gjorde jag på utsidan av låret. Men svullnaden kommer 5cm brevid ärret mer mitt på låret. Det som är så konstigt..

Att jag helt plötsligt inte ska tåla något i grejerna känns inte heller troligt då jag kört det länge förr.

Detta är 3e gången jag testar under året och alltid samma resultat. Nu väntat 5 månader sen senast. Så det är nog som du säger bara att ge upp.

Frustrerande att man inte hittar någon med kunskap eller erfarenhet bara. Läkarna har ingen aning och dopningsjourens läkare säger att det inte finns något samband mellan injectionen och att jag får ont. Vilket det uppenbarligen gör nu när jag testat ett flertal gånger.

Väntar svar på MR får hoppas det visar något..

Tack för att du tog dig tid
Citera
2020-08-21, 21:32
Medlem
LordGarms avatar
Hur inte få bubbla på testo i sprutan?

Tjena dopningsforumet!

Tack till alla kunniga som gjort livet bättre med värdefulla inlägg!

Har haft testo E i kylskåpet i en glasburk med gummilock och använt insulinsprutor. Det har varje gång kommit en bubbla i sprutan och substansen har runnit ganska långsamt ner, jag har behövt pumpa upp oljan och sen ner igen för att tillräckligt ska åka ner. När jag bara hållt den upp och ned har oljan inte runnit ner. Pumpen har tryckts ända upp innan insättning.

Mina ursäkter ifall dett har avhandlats förut, sökfuntionen returnerade ämnen från andra forum så det var många trådar att gå igenom samt att flera inte hade sökordet i sig.

Tack på förhand,
LordGarm
Citera
2020-08-21, 21:46
Medlem
vakNs avatar
Först och främst bör du sluta förvara ditt testo i kylen. En mer rumstempererad olja kommer bli lättare att suga upp med nålen och då bör mängden luft i pumpen minska eller utebli helt.
Citera
2020-08-21, 22:09
Medlem
LordGarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Först och främst bör du sluta förvara ditt testo i kylen. En mer rumstempererad olja kommer bli lättare att suga upp med nålen och då bör mängden luft i pumpen minska eller utebli helt.

ok, tack så mycket
Citera
2020-08-21, 22:46
Medlem
Mastifmeisters avatar
Fattar ingenting. Om du nu får en bubbla oavsett hur du gör så håller du ju bara sprutan vertikalt med nålen upp och pressar ut den innan injekt. Spelar väl ingen roll om du får bubblor när du suger upp från vial/ampull.
Citera
2020-09-01, 09:35
Medlem
Covington89s avatar
Bara att slå lätt på pumpen med pekfingret så hamnar bubblan högst upp sen pressa ut den.
Citera
2020-09-05, 17:34
Medlem
Roidberts avatar
Tycker att folk verkar oroa sig överdrivet mycket för bubblor. Kommer för det mesta in lite luft när jag injicierar. Har gått på testo oavbrutet sedan januari 2017, minst en injektion i veckan, och aldrig haft något allvarligt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in