2021-03-01, 01:23
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Håller med har blivit lite ensidigt från min sida, gillar att hänga i tråden men märkte hur det snabbt blev ev väldigt tråkig och rent hatisk stämning mot honom som gränsar till obehaglig så har blivit mycket att jag diskuterar det ämnet.

Har han tydligt visat upp att han är en kvinnomisshandlare och mini-Tishko?

Varför skriver du att ”ännu en av hans ortenbröder” är här varje gång någon vågar skriva något positivt om honom?

Din syn på honom är värre än skev. Den är helt inbillad och gränsar till hatisk. Obehagligt vilket som.

Räcker så. Ska det är det sista jag säger om saken du och många med dig i tråden är förlorade fall så jag ska återgå till att diskutera programmet och låta er ha eran klubb för inbördes beundran.

Han klarar sig enkelt vidare imorgon och kommer gå långt, det är straff nog för dig och dina gelikar

Okej nu fattar jag varför du tog så illa vid dig..
Ditt konto skapades bara några dagar innan Big Brother började. Du började direkt att hugga på alla som skrev något negativt om Peddo. Du har massor av gånger försökt höja honom till skyarna. Du blev tidigt anklagad för att röstfiska åt Peddo så du tog en paus från det men nu när han hänger löst har du börjat igen. Genomskådad. Välkommen.

Sorry för offtopic, var tvungen att svara när jag blev påhoppad.
2021-03-01, 01:24
Medlem
något man missat under dagen/kvällen?
2021-03-01, 01:28
Medlem
Adrian är en kopia av gamla liraren Fernando Torres
2021-03-01, 01:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Ditt konto skapades bara några dagar innan Big Brother började. Du började direkt att hugga på alla som skrev något negativt om Peddo. Du har massor av gånger försökt höja honom till skyarna. Du blev tidigt anklagad för att röstfiska åt Peddo så du tog en paus från det men nu när han hänger löst har du börjat igen. Genomskådad. Välkommen.

Du har helt rätt. Det var likadant förra året med Mergim. Men vi genomskådar det lätt, det är trots allt Flashback vi snackar om. Mammagruppen är kanske bättre för honom att besöka
2021-03-01, 01:30
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage

Jag har skrivit långt över 20,000 inlägg på Flashback så jag är vad du skulle kunna kalla en old-timer. Startade den här användaren av en slump några dagar innan BB började då det fanns en risk att min identitet hade outats på mitt ”riktiga” konto (mitt eget fel men ändå ville inte ta risken att fortsätta skriva där).

Handlar inte om att röstfiska, FB och användare som läser här i tråden är inte i närheten tillräckligt många att kunna påverka vem som går vidare eller inte så ville jag röstfiska så finns det andra mycket mer användbara ställen för det.

Jag tycker om att diskutera programmet och jag står fast vid det jag sa tidigare, väldigt snabbt väcktes det en hatisk stämning mot Pedram och jag tyckte det var väldigt obehagligt att se. Har blivit lite för många inlägg om det från mig och som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag släppa det nu och gå tillbaka till att diskutera programmet i sig.
Senast redigerad av FredrickFederley 2021-03-01 kl. 01:34.
2021-03-01, 01:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walsjo
Börjar kännas mer och mer som att Narnia, Emelie och Joel har en pakt, är det bara jag?

Nardos och Joel är även med i Luis "vi invandrare måste hålla ihop-pakt" där även Pedram ingår. Övriga ska röstas ut och de ska vara kvar. Emelie går att offra då.
2021-03-01, 01:33
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst, det är en möjlighet. Enligt bettingbolagen så står det mellan Katti och Peddo.
Vilket jag också tror.

Vad säger din magkänsla då vem åker K eller P?

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har helt rätt. Det var likadant förra året med Mergim. Men vi genomskådar det lätt, det är trots allt Flashback vi snackar om. Mammagruppen är kanske bättre för honom att besöka

Mammagruppen vore ett bra ställe ja om jag var ute efter att röstfiska å någons vägnar men det är inte vad jag gör (jag har inte ens facebook ändå )
2021-03-01, 01:35
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Jag har skrivit långt över 20,000 inlägg på Flashback så jag är vad du skulle kunna kalla en old-timer. Startade den här användaren av en slump några dagar innan BB började då det fanns en risk att min identitet hade outats på mitt ”riktiga” konto (mitt eget fel men ändå ville inte ta risken att fortsätta skriva där).

Handlar inte om att röstfiska, FB och användare som läser här i tråden är inte i närheten tillräckligt många att kunna påverka vem som går vidare eller inte så ville jag röstfiska så finns det andra mycket mer användbara ställen för det.

Jag tycker om att diskutera programmet och jag står fast vid det jag sa tidigare, väldigt snabbt väcktes det en hatisk stämning mot Pedram och jag tyckte det var väldigt obehagligt att se. Har blivit lite för många inlägg om det från mig och som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag släppa det nu och gå tillbaka till att diskutera programmet i sig.
Ja du var ju här för nån dag sen och gick och blev bannad efter du fick ett fylleutbrott och kallade folk för åsnor och mammaknullare. Du behöver inte oroa dig. Peddo åker ut imorgon så kan ni vakta orten och jobba tillsammans på pizzerian igen. Föshtåru.
2021-03-01, 01:36
Avstängd
hon får ju spasmer o orgasmer samtidigt

Hon måste stanna
2021-03-01, 01:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Vad säger din magkänsla då vem åker K eller P?
Mammagruppen vore ett bra ställe ja om jag var ute efter att röstfiska å någons vägnar men det är inte vad jag gör (jag har inte ens facebook ändå )

Ofta kan det vara väldigt tajt mellan rösterna och visst kan ett par tusen röster påverka från en grupp. Det är common sense. Så det är i sig inte fel att röstfiska.

Min magkänsla är alltid fel så det vore självmord att gissa i det här läget.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Ja du var ju här för nån dag sen och gick och blev bannad efter du fick ett fylleutbrott och kallade folk för åsnor och mammaknullare. Du behöver inte oroa dig. Peddo åker ut imorgon så kan ni vakta orten och jobba tillsammans på pizzerian igen. Föshtåru.

Jag visade bara hur låg nivån på diskussionen hade sjunkit genom att sjunka till samma låga nivå. Tycker nog jag fick min poäng igenom även om det kostade 24h i skamvrån

Han klarar sig enkelt vidare tror jag och tror även han kommer gå långt efter det!
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahahaha, fy fan vad kul när Steffi (oavsiktligt) skrämde Katti på utegården nyss..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in