Citat:
Ursprungligen postat av
DannySausage
Okej nu fattar jag varför du tog så illa vid dig..
Ditt konto skapades bara några dagar innan Big Brother började. Du började direkt att hugga på alla som skrev något negativt om Peddo. Du har massor av gånger försökt höja honom till skyarna. Du blev tidigt anklagad för att röstfiska åt Peddo så du tog en paus från det men nu när han hänger löst har du börjat igen. Genomskådad. Välkommen.
Sorry för offtopic, var tvungen att svara när jag blev påhoppad.
Jag har skrivit långt över 20,000 inlägg på Flashback så jag är vad du skulle kunna kalla en old-timer. Startade den här användaren av en slump några dagar innan BB började då det fanns en risk att min identitet hade outats på mitt ”riktiga” konto (mitt eget fel men ändå ville inte ta risken att fortsätta skriva där).
Handlar inte om att röstfiska, FB och användare som läser här i tråden är inte i närheten tillräckligt många att kunna påverka vem som går vidare eller inte så ville jag röstfiska så finns det andra mycket mer användbara ställen för det.
Jag tycker om att diskutera programmet och jag står fast vid det jag sa tidigare, väldigt snabbt väcktes det en hatisk stämning mot Pedram och jag tyckte det var väldigt obehagligt att se. Har blivit lite för många inlägg om det från mig och som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag släppa det nu och gå tillbaka till att diskutera programmet i sig.