2021-03-01, 00:56
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det enda du kommenterar här är när någon skriver något negatvit om din kille Pedram.

Håller med har blivit lite ensidigt från min sida, gillar att hänga i tråden men märkte hur det snabbt blev ev väldigt tråkig och rent hatisk stämning mot honom som gränsar till obehaglig så har blivit mycket att jag diskuterar det ämnet.

Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Nej. Pedram är precis så som han själv väldigt tydligt visat upp sig.
Nej. Alla som försvarar hans beteende är inte hans "ortenbröder".
Nej. Min syn på Peddo är inte skev.
Nej. Ingen har påstått att det är otroligt att alla människor inte tänker/tycker likadant.
Nej. Ingen har påstått att alla som inte håller med mig är en personlig vän till Peddo.

Nej. Din läsförståelse är inte på topp.

Har han tydligt visat upp att han är en kvinnomisshandlare och mini-Tishko?

Varför skriver du att ”ännu en av hans ortenbröder” är här varje gång någon vågar skriva något positivt om honom?

Din syn på honom är värre än skev. Den är helt inbillad och gränsar till hatisk. Obehagligt vilket som.

Räcker så. Ska det är det sista jag säger om saken du och många med dig i tråden är förlorade fall så jag ska återgå till att diskutera programmet och låta er ha eran klubb för inbördes beundran.

Han klarar sig enkelt vidare imorgon och kommer gå långt, det är straff nog för dig och dina gelikar
2021-03-01, 01:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
"Strypsex i mitt garage, duduhduh" okej, Tanja. You're cool.
2021-03-01, 01:00
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Att hon är!
Fattar inte att man tyckte hon verkade vettig i början, kan ingen bara säga åt henne att hålla käft nån gång!
Och hennes vidriga jävla skrikande mans-skratt!🤮

Men HesJudith är ju i gott sällskap, alla precis ALLA är ju svinjobbiga!

Sure, Steph ÄR mkt snygg men har en vokabulär som en förståndshandikappad och Simon KAN vara rolig men också fruktanvärt jobbig (har ni sett att adhd-grabben struttar omkring på TÅRNA hela tiden! längdkomplex?)

Resten är så extremt patetiska och ointresanta att man inte tror det är möjligt.

Pallar nästan aldrig med DC längre, bläddrar frenetiskt mellan kamerorna för att hitta nåt man kan stå ut med och hamnar 9 gånger av 10 i poolrummet (när det inte är nån dåre där).

Önskar bara att den horribla sk "produktionen" kunde köpa in en liten poolrengörings-apparat som i Paranormal Activity filmerna så man hade nåt vettigt att titta på, nån jävla gång.

Man drar ju en lättnadens suck varje gång "tillfälligt avbrotts" skylten kommer upp.

Nä det är bara att inse, tv4 har lyckats göra en ännu sämre säsong än 2020 med världshistoriens genom tidernas absolut sämsta casting!

Tv5 eller Jockeboy eller vilket mediabolag som helst: RÄDDA BB FRÅN TV4!

Lägger ner detta nu, man blir ju galen av att se på sån här ohyggligt usel skit.
Vilken jävla Netflix skitserie som helst är ju ett bättre tidsfördriv än detta.

AMEN på den alltså!

Om det är Rosanna Charles som castat detta förstår jag. Någon borde avskeda henne snabbare än illa kvickt. Hon borde satsa på att casta in sig själv till Biggest Looser eller något i den stilen. L

Återanställ de som castade back’n the day.
2021-03-01, 01:01
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Pedram ser rökt ut.

Jo för Flashbacks 57 röster väger tungt i sammanhanget

Han är omtyckt överallt bland alla tittare och klarar sig enkelt imorgon
2021-03-01, 01:05
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Tänk magmys-Micke sitta i bubbelpoolen, med båda armarna på kanten, och med lite spretigt oduschat hår. Rödnätt om kinderna och sitta med sin psykopatblick och sammanbiten mun, och flukta på alla nakna magar.
De har ju redan Peddo till den uppgiften
2021-03-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley

Man får ju hoppas
2021-03-01, 01:07
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Känns som tanja är mer simons typ av tjej än steff.. någon fler som känt av detta?
2021-03-01, 01:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Det spelar ingen roll hur några grupper röstar. Strötittarna och de som ser måndagsfinalen är tre gånger så många som inbitna BB fans. De röstar enligt vad som de ser under kvällarna i veckan. De ser BB som en bisak i deras liv. Dessa strötittare ser heller inte på BB varje dag. Det enda man kan göra är att luta sig tillbaka och bita på naglarna.
2021-03-01, 01:08
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Håller med har blivit lite ensidigt från min sida, gillar att hänga i tråden men märkte hur det snabbt blev ev väldigt tråkig och rent hatisk stämning mot honom som gränsar till obehaglig så har blivit mycket att jag diskuterar det ämnet.

Har han tydligt visat upp att han är en kvinnomisshandlare och mini-Tishko?

Varför skriver du att ”ännu en av hans ortenbröder” är här varje gång någon vågar skriva något positivt om honom?

Din syn på honom är värre än skev. Den är helt inbillad och gränsar till hatisk. Obehagligt vilket som.

Räcker så. Ska det är det sista jag säger om saken du och många med dig i tråden är förlorade fall så jag ska återgå till att diskutera programmet och låta er ha eran klubb för inbördes beundran.

Han klarar sig enkelt vidare imorgon och kommer gå långt, det är straff nog för dig och dina gelikar

Håll dig till fakta om du ska diskutera är du snäll.

Jag har aldrig skrivit att han är en kvinnomisshandlare eller mini-tishko.
Jag har skrivit välkommen till peddos försvarsbror EN enda gång. Det var tämligen uppenbart i det fallet.

Du har rätt att tycka min syn på honom är skev, men att jag skulle inbilla mig? Tveksamt va? Många flera som har inbillat sig exakt samma sak isåfall.

Du vet att du har fel i sak och det är därför du inte vill "säga mer om saken".
2021-03-01, 01:08
Medlem
StoriaiLs avatar
Steph är ledsen, någon som hängt med på vad det handlar om?
2021-03-01, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Steph är ledsen, någon som hängt med på vad det handlar om?

Enligt henne så va det pga hennes ex igen och känt sig ensam.

Hon verka lite utfryst och inte fick lika mycket uppmärksamhet av simon längre, tror jag i alla fall.
2021-03-01, 01:12
Medlem
Börjar kännas mer och mer som att Narnia, Emelie och Joel har en pakt, är det bara jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in