2021-02-28, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Första meningen avslöjar dig redan. Hänger med brallan ner till knävecken för att visa din spargris. Pizzerian är din första och sista arbetsplats. Du serverar pizzan med fingerhår och säger motvilligt "varschogood". På kvällen avundas du män som tvingar svenska kvinnor till förnedring innan mamman med sopsäck på med ett gurglande läte kallar dig till middag med 14 andra syskon. Du är strax över 26, men har svårt att bryta dig loss. Du har tur för din kusin är snart 11 och om tre år gifter du dig under den vajande halvmånen.

Nästan rätt! Jag är dock varken pizzabagare eller 26. Jag är 32 och ska snart få mitt tredje barn med min ungdomskärlek som jag träffade när jag var 18. Har både villa, vovve och Volvo för övrigt
2021-02-28, 15:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är så det ser ut i samhället. Bara öppna ögonen och se dig omkring.

Och det gör det okej tycker du? Jag är en svensk kvinna och passar inte in i din jävla mall!
2021-02-28, 15:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han lyssnar inte på vad Tess sagt dvs hon vill inget med Pedram i huset eller utanför huset, Känns som att vissa har svårt ta till sig det Grodan....

Dessa män lyssnar naturligtvis inte på en svensk kvinna. Det har de redan fått läsa i en broschyr innan de får möjligheten att äntra vårt vackra land. De har träffat endast batikhäxor som gärna knyter åt sig en ung aphanne som talar med en mjukstämma att beträda henne våldsamt. När de väl blir 18 och lämnar batikhäxan har de redan en skev syn av det nya landets kvinna. Allt är fair game. När de plockar ut sitt bidrag passar dom på att gangbanga några svennebanan vägen hem
Senast redigerad av kermith 2021-02-28 kl. 15:53.
2021-02-28, 15:44
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Såg ni hur Joel precis tryckte sig framför Therese när hon stod och diskade för att tvätta händerna lite? Therese sa "Hallå?" och Joels svar var "HAHA!"

Hade inte klarat av den jäveln alltså. Bara sättet han går på är hemskt...
2021-02-28, 15:45
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:

Första meningen avslöjar dig redan. Hänger med brallan ner till knävecken för att visa din spargris. Pizzerian är din första och sista arbetsplats. Du serverar pizzan med fingerhår och säger motvilligt "varschogood". På kvällen avundas du män som tvingar svenska kvinnor till förnedring innan mamman med sopsäck på med ett gurglande läte kallar dig till middag med 14 andra syskon. Du är strax över 26, men har svårt att bryta dig loss. Du har tur för din kusin är snart 11 och om tre år gifter du dig under den vajande halvmånen.

Fan du har verkligen en genuint smutsig personlighet. Måste vara jobbigt att hata så mycket.
Medlem
Lobbaaans avatar
Ska bli härligt att se flodhästen och peddo svettas lite.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Indeed. Eller i hans fall extremt kassa lögner

Du vet att du pratar om dig själv nu va? Mitt inlägg var ett svar till DIG!
2021-02-28, 15:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Dessa män lyssnar naturligtvis inte på en svensk kvinna. Det har de redan fått läsa i en broschyr innan de får möjligheten att äntra vårt vackra land. De har träffat endast batikhäxor som gärna knyter åt sig en ung aphanne som talar med en mjukstämma att beträda henne våldsamt. När de väl blir 18 och lämnar batikhäxan har de redan en skev syn av det nya landets kvinna. Allt är fair game. När de plockar ut sitt bidrag passar dom på att gangbanga några svennebana vägen hem
hehe Grodan nu får Pedram gnaga i sig 2st Harakiri korvar man up nu för han....
2021-02-28, 15:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nästan rätt! Jag är dock varken pizzabagare eller 26. Jag är 32 och ska snart få mitt tredje barn med min ungdomskärlek som jag träffade när jag var 18. Har både villa, vovve och Volvo för övrigt

Det blir ju inte nästa rätt. Det blir ju helt skevt. Jag önskar dig lycka till och om du skall dilla här inne på Flashback så ta en tur i Volvon och funderar innan du postar.
2021-02-28, 15:47
Medlem
vad är det här för bögstraff båda ska väl för helvete äta inte bara 1 av dem
2021-02-28, 15:48
Medlem
Lunatics avatar
Jag vill ha kurv, ja ja ja vill ha kurv. R R R räksallad.
hahaha. Han sjunger på en kompis låt.
2021-02-28, 15:48
Medlem
Detta kommer bli det bästa som hänt i BB huset i år, om han nu inte fegar ur efter en tugga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in