2021-03-01, 01:13
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walsjo
Börjar kännas mer och mer som att Narnia, Emelie och Joel har en pakt, är det bara jag?

Dom har haft det sedan några dagar tillbaka. Dom är tighta.
2021-03-01, 01:14
Medlem
codemeds avatar
Inte tittat så mycket sedan han kom in, men nya killen verkar sjukt trist.
Medlem
Blaisens avatar
Men vafan Steph! Den därute får skylla sig själv om han tittar! Alltså, ibland verkar hon lite begåvningsutmanad.
Medlem
Citat:
Börjar kännas mer och mer som att Narnia, Emelie och Joel har en pakt, är det bara jag?
Det syntes efter bara några dagar
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Lägg till Peddo och Judith och du är på rätt spår.
Eritrea och Peddo har redan fått varning och straff för sitt hårda paktande.
2021-03-01, 01:15
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian tar i alla fall av sig mössan när han ska duscha. Baby steps.
2021-03-01, 01:16
Medlem
Lissabonfires avatar
Han tar alltså med sig mössan in i duschen? Undra om det är det första plagget han sätter på sig när han är färdig?
2021-03-01, 01:18
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det spelar ingen roll hur några grupper röstar. Strötittarna och de som ser måndagsfinalen är tre gånger så många som inbitna BB fans. De röstar enligt vad som de ser under kvällarna i veckan. De ser BB som en bisak i deras liv. Dessa strötittare ser heller inte på BB varje dag. Det enda man kan göra är att luta sig tillbaka och bita på naglarna.

Då är det verkligen inget snack han klarar sig kvar och kommer gå långt. Härligt det!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Nejdå, och Joel försökte precis rekrytera Steph till pakten. "Nästa gång du är ledsen kommer du till mig, Emelie eller Nardos, lova det!"
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Oooh fyfan.

Ja, det är ingen lek, det fullständigt vidrigt!! Det går inte att återställa så klart men de kan öppna upp och reparera så gott det går. Tror t o m att de kan göra en liten klitoris eftersom den ju är som ett isberg, lite på ytan men mycket under. Ofta skärs flickorna om från 4 år typ. Riktigt vedervärdigt!

Nu ska de visst baka bullar.
2021-03-01, 01:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Då är det verkligen inget snack han klarar sig kvar och kommer gå långt. Härligt det!

Javisst, det är en möjlighet. Enligt bettingbolagen så står det mellan Katti och Peddo.
Vilket jag också tror.
2021-03-01, 01:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det förekommer ju kvinnlig omskärelse i Sverige tydligen, tro fan det händer i Eritrea och Somalia.

Ja, vi har ju folk från de aktuella länderna så klart det görs. Pojkar också men det är ju inte i närheten så brutalt och handikappande. Vissa får t om det gjort av läkare - pojkar alltså, inte flickor. Rekommederar alla att se En blomma i Afrikas öken, en sann historia om hur det är att komma till Europa från Afrika.

Men som sagt, hoppas innerligt att Nardos sluppit det, men det hon antyder ger sken av annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in