Citat:
För dig är detta tydligen en tävling nu också. Nåja, den "tävlingen" har jag redan vunnit, det är bara du som inte förstår det. Den vann jag direkt när du presenterade din "källa" som motbevisade ditt eget påstående. Och nu har du förfallit till den sista och lägsta nivån i argumentationen, den att helt undvika sakfrågan och istället "märka ord", kalla motståndaren patetisk haft det är du själv som är det och försöka skämta bort allt. Där bekräftar du min seger. Jag tackar för den bekräftelsen.
Jag konstaterar slutligen rent sakligt att du inte har några belägg för några av dina påståenden, lögner, som motsägs direkt av till och med Expressens artiklar. Inte ens där fick du rätt.
Jag konstaterar slutligen rent sakligt att du inte har några belägg för några av dina påståenden, lögner, som motsägs direkt av till och med Expressens artiklar. Inte ens där fick du rätt.
Äsch, Ebbas egna ord på Facebook där hon skriver att priset sattes med tanke på avdrag för kostnader för saneringar etc och kostnader för renoveringar beräknats av hantverkare.
https://www.facebook.com/buschebba/posts/3646433112042744/
Alla får läsa och skåda det på egen hand. Det trumfar Expressen.
Ebbas egna ord vinner mot ett kort citat.
Det är väl troligt att hon verkligen fick Esbjörn att gå med på prisavdrag för att det var så mycket att göra på gården. Ingen chock, kanske. Hon kan nog argumentera för sin sak eller hur?
Vad du borde göra att fokusera och lägga fram
"och - vad spelar det för nån roll?
De förhandlade fram ett pris, de var överens om det. Vill gubben vara snäll mot stackars Ebba får han göra det."
Helt rätt. Ville han, godkände han. Fine.
Men det gör ju inte att man tycker att det hela vara så "snyggt" av Ebba.
Hon skulle nog bli en bra bilförsäljare!