Google/Youtube har som bekant (precis som här faktiskt) börjat jävlas med användare allt mer och därför har jag ett antal nya konton där.
På det nya kontot är min startsida i grid view. När jag söker däremot så är den OCKSÅ det vilket resulterar i att jag får 8-10 resultat och inte kan fortsätta bläddra neråt för att se fler relevanta sådana. Istället ser jag "relaterade" förslag baserat på vad andra har tittat på.
Grejen är att "andra" (precis som styrande här faktiskt) är dumma i huvudet och jag skiter i vad de tittar på. Hur får jag tillbaka listvy vid sökning (med möjlighet att scrolla långt)? Tidigare har jag aldrig behövt ställa in detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
mestersnokarN
Finns det någon enkel lösning för att kunna titta på 18+ videos utan att verifiera ålder med ID eller kreditkort?
Vet redan att man kan använda web proxy eller sidor för att ladda ner videon men jag söker ett typ Greasemonkey script eller liknande som en permanent lösning där allt "jobb" görs automatiskt, alternativt med max en knapptyckning.
Skriv in nsfw innan youtube. Men det var kanske inte vad du frågade/en för jobbig lösning? Kan vara bra att känna till iaf.
Edit: lägger även till en annan fråga. Hur blir jag av med "för dig/for you"-rekommendationer (också i sökningar)? Dessa förslag ligger och skräpar MITT I sökresultaten. Helt urbota jubelidiotiskt.