Citat:
Ursprungligen postat av
Herakleios
Jo det är lätt att sätta sig in i.
Mycket lätt.
Avsaknad av all form av bevis.
Bara vilda fantasier och hittepå.
Hade PU lagt lika mycket tid på att fria SE hade vi haft ett gediget material som bevisade att SE var ett vittne.
Jag är helt säker på att man granskade SE med öppet sinne utan att i förväg ha bestämt sig för om han var ett vittne .GM eller rent av varken eller.
Det krävs onekligen betydligt mer fantasi och halvt om halvt också hittepå för att kunna avskriva honom som tänkbar GM.
Redan när KP för nåt år sedan uppmanade alla att läsa förhören och berättade att de utgick från brottsplatsen så förstod jag att det var SE som han hade i åtanke.
Det var både roande och smått chockerande att läsa det ni skrev här kommentarer som ja men vilken tur du menar han inte Skandiamannen iaf.
För mig var det så uppenbart att det var just SE som han refererade till.
Det är så enkelt att det finns INGENTING i materialet som friar SE och gör honom omöjlig som GM.
Fortsätt gärna att förneka MEN alla ni SE-förnekare sluta upp med att skriva att det inte var SE.
Ni vet INTE det för inget utesluter honom det vet ni.
Ni blir mycket trovärdigare om ni istället skriver att jag tror inte ett dugg på SE som GM men jag kan inte utesluta det för det finns inget i materialet som utesluter honom.Det är ärligare och mer trovärdigt.