2021-02-24, 03:24
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ercie
Ja, samtalet med terapeuten var ett kapitel för sig. Herrejävlar...

Hon bestämmer allting utom vad de ska äta till middag, men deras problem beror på att han ”aldrig öppnar upp sig”.

Hans egen problembeskrivning är att förhållandet ”saknar värme och kärlek”
Bland de mest patetiska män jag sett, någonsin.

Ja! Andra i tråden verkar mest tycka synd om honom istället för att hålla honom ansvarig. Han valde att göra en vuxenbebis till tattarkvinna på smällen (11 gånger!!), och låta hennes efterblivna fantasier styra hela deras liv, på deras barns bekostnad.

Usch, jag känner till och med mer medlidande för henne.

Exakt. Han är en vuxenbebis. Det är töntar som han som bidragit till att förstöra svenska kvinnor. En feg liten rackare, som klär sig fult, har inga muskler och är redo att vara den vita riddaren så fort en kvinna ens ser åt han. Måste hon, så drar hon på tårarna lite så kommer han springades. Hon har storhetsvansinne och han är en feg bebis.

en riktig man hade aldrig gått med på att betala sådär mycket och låta en korkad kärring styra sådär mycket och hade inte låtit henne bestämma att de skulle ha ett företag oavsett om det går bra eller inte.

ändå jag skulle förstå är om han är skraj att bli stämd om han tackat ja till ett jobb som byggare men sen lägger ned det. Men eftersom han kanske inte ens hade börjat med bygget så borde det ju vara lugnt.

Tror kärringen knullar gubben i röven, han är en prinsessa.
Citera
2021-02-24, 03:25
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Såklart han borde tagit mer ansvar, men här har han uppenbart utnyttjats av en riktigt vidrig isprinsessa. Det hade kunnat hända vem som helst.

Fy fan så vidrig hon verkar vara.

Nej det hade det inte. Skaffa lite balls för fan
Citera
2021-02-24, 03:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClasOhl
Magdalena hit och Magdalena dit, men var är hyllningarna till Philip?

Ja, Philip är skicklig. Det behövdes inte mycket för att få makens fasad att rämna. Hon behandlar ju honom som ett husdjur, satt och viskade förlåt medan hon klappade honom. Fan mannen, ta ditt pick och pack och dra från den där skogstokiga ragatan.

Herregud, vilket avsnitt.
Citera
2021-02-24, 03:36
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Ja, Philip är skicklig. Det behövdes inte mycket för att få makens fasad att rämna. Hon behandlar ju honom som ett husdjur, satt och viskade förlåt medan hon klappade honom. Fan mannen, ta ditt pick och pack och dra från den där skogstokiga ragatan.

Herregud, vilket avsnitt.
Och det var knappast "klappande" av kärlek, Vilket as hon verkar vara. Brukar kunna känna viss sympati med deltagarna, men här var det ren avsky. Fy fan vilken hemsk människa.
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
JFan mannen, ta ditt pick och pack och dra från den där skogstokiga ragatan.
Så snabbt det bara går!
Senast redigerad av constant 2021-02-24 kl. 03:40.
Citera
2021-02-24, 03:39
Medlem
Pope666s avatar
terapeuten måste vara extremt fattig, han har alltid samma jeansskjorta på sig. T o m Homer Simpson byter kläder oftare!
Citera
2021-02-24, 03:51
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Hur kan man ens skaffa två barn till när man redan har fyra? Utan att vilja ta ansvar som en vuxen? Åka runt som en skridskoprinsessa? Hon kan gå, cykla, göra övningar.
Förstår inte att han lyckats spruta in 6 barn i henne? Man blir ju impotent bara hon öppnar käften.
Citera
2021-02-24, 04:04
Medlem
Citat:
Såklart han borde tagit mer ansvar, men här har han uppenbart utnyttjats av en riktigt vidrig isprinsessa. Det hade kunnat hända vem som helst.

Fy fan så vidrig hon verkar vara.

Nej, det kan inte hända vem som helst. Det kan hända den utan varken självförtroende, självrespekt eller ett uns förståelse för hur kvinnor fungerar.

Men visst drabbar det fler och fler... så man kan ju se dem som offer för det moderna samhället, om man nu så gärna vill tycka synd om dessa sorgliga ursäkter till män. Det tror jag dock bara är kontraproduktivt. Jag föredrar att håna dem.
Citera
2021-02-24, 04:07
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Förstår inte att han lyckats spruta in 6 barn i henne? Man blir ju impotent bara hon öppnar käften.
Jadu, det kan man undra. Hemskaste människa någonsin i programmet. Fy fan så vidrig. Mår riktigt illa när jag tittar.
Citera
2021-02-24, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Att hon skulle vara gravid med tvillingar var felaktig info. Däremot framkom det att han gjort henne gravid 11 (!) gånger genom åren.....

Han kanske går igång på den konstanta förnedringen
Citera
2021-02-24, 04:10
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ercie
Nej, det kan inte hända vem som helst. Det kan hända den utan varken självförtroende, självrespekt eller ett uns förståelse för hur kvinnor fungerar.

Men visst drabbar det fler och fler... så man kan ju se dem som offer för det moderna samhället, om man nu så gärna vill tycka synd om dessa sorgliga ursäkter till män. Det tror jag dock bara är kontraproduktivt. Jag föredrar att håna dem.
Vad yrar du om? Att du är en incel betyder inte att alla andra har dåliga förhållanden med kvinnor.

Det var kvinnan i avsnittet jag skrev om. Ett uppenbart as.
Citera
2021-02-24, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Ah, såklart. Feberhjärnan orkade inte med där. Då är det bara vänta

Såg på Viafree, gratis, igår.
Citera
2021-02-24, 04:27
Medlem
Citat:
Vad yrar du om? Att du är en incel betyder inte att alla andra har dåliga förhållanden med kvinnor.

Det var kvinnan i avsnittet jag skrev om. Ett uppenbart as.

What? Är jag en incel för att jag uppmärksammar att fler och fler män blir kuvade likt denne Peter?

Det är ju för fan du som tycker att han är ett offer och att detta kan ”hända vem som helst”, medan jag säger att han är patetisk och får skylla sig själv.

Ja, kvinnan är uppenbart vidrig.

Att sätta en uppenbart vidrig kvinna på piedestal, skaffa fyra ungar med henne och låta hennes sjuka fantasier styra alltihopa käpprätt åt helvete; det är kanske ännu vidrigare, enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in