Citat:
Ursprungligen postat av
Ercie
Ja, samtalet med terapeuten var ett kapitel för sig. Herrejävlar...
Hon bestämmer allting utom vad de ska äta till middag, men deras problem beror på att han ”aldrig öppnar upp sig”.
Hans egen problembeskrivning är att förhållandet ”saknar värme och kärlek”
Bland de mest patetiska män jag sett, någonsin.
Ja! Andra i tråden verkar mest tycka synd om honom istället för att hålla honom ansvarig. Han valde att göra en vuxenbebis till tattarkvinna på smällen (11 gånger!!), och låta hennes efterblivna fantasier styra hela deras liv, på deras barns bekostnad.
Usch, jag känner till och med mer medlidande för henne.
Exakt. Han är en vuxenbebis. Det är töntar som han som bidragit till att förstöra svenska kvinnor. En feg liten rackare, som klär sig fult, har inga muskler och är redo att vara den vita riddaren så fort en kvinna ens ser åt han. Måste hon, så drar hon på tårarna lite så kommer han springades. Hon har storhetsvansinne och han är en feg bebis.
en riktig man hade aldrig gått med på att betala sådär mycket och låta en korkad kärring styra sådär mycket och hade inte låtit henne bestämma att de skulle ha ett företag oavsett om det går bra eller inte.
ändå jag skulle förstå är om han är skraj att bli stämd om han tackat ja till ett jobb som byggare men sen lägger ned det. Men eftersom han kanske inte ens hade börjat med bygget så borde det ju vara lugnt.
Tror kärringen knullar gubben i röven, han är en prinsessa.