2021-02-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du missar poängen i vad Sontag sade. Hon pratade om paranoida (vilket kanske inte är ett så långt steg från påstådda TI), som tror att organisationer och åtskilda främmande personer skulle ägna tid och energi till att förfölja dem. Att tro det, att Säpo, staten, universitet, anhöriga, m fl kollegor skulle bedriva en gemensam aktion mot en är rörande i den aspekten att nån tillmäter sig denna betydelse. Att tro att det skapas en diktaur i det fördolda stämmer helt enkelt inte.

När sedan postare i tråden länkar till påstådda röster i fläktar, fjärrplantererade tankar i huvudet och gylfradar, så ser jag frågan som definitivt avgjord: Det finns personer i denna tråd jag menar lider av extrem psykisk ohälsa, och som kommer göra det så länge de inte söker vård.

Allt snack om polisspan är inte vad denna tråd handlar om.

Det spelar ingen roll i vad 'som sägs', det finns saker som saknar mening, vad nu detta har med nåt at göra.

Vet inte vem denne Sontag är och går därför efter vad som skrivs. Att någon pratar om paranoida har inget att göra med de faktiska brott som pågår världen över mer än att samma brott kan skapa paranoia, problem att tänka klart och dylikt. Något som såklart inte är det minsta märkligt då det är just attacker mot hjärnan det handlar om (även om attacker mot övriga kroppen också pågår). Dessa signaler, eller skall man kanske snarare säga överflöd av skadliga signaler/strålning innebär bl.a. avsiktlig manipulation av hjärnans funktioner och inflammation av densamma.

Du vet tyvärr inte något om hur verkligheten ter sig och vilka brott som pågår eller vilka pengar som finns att tjäna på denna slags human trafficking eller vilken makt kontroll av människors hjärnor och kroppar kan resultera i. Eller de samarbeten som finns mellan exempelvis vissa mycket stora internationella företag och vissa forskare eller militär, mycket stora krigsföretag och vissa forskare.

När dessa slags brott tillåts pågå i det fördolda i åratal - världen över - och endast nämns i förbigående som attacker på ambassadpersonal eller som enstaka förlöjligande artiklar så är steget givetvis inte långt till att det håller på eller redan har skapats en diktatur (diktaturer), även om vissa myndighetsrepresentanter i princip erkänt deras förekomst (men utan förändring). Lägg därtill de planer som eliten och teknokraterna har och transhumanismen som idé.

Voice to skull eller microwawe hearing effect är varken något nytt eller sensationellt längre - tekniken har kommit mycket längre än så. Varför ens ifrågasätta möjligheten att utföra denna slags saker kan man fråga sig.

Nåja trångsynthet kanske är att föredra framför verkligheten.
Senast redigerad av Julma-O 2021-02-21 kl. 20:48.
Citera
2021-02-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Svar Ja. När man är inlagd på psyket så opererar de in chip nattetid i sömnen "i smyg" läkaren skickar patienten till en neurolog eller liknade där detta sker. Sedan när chipen börjar generera röster och man berättar det för avdelningens läkare så ljuger hen och påstår att man blivit psykotisk, bara för att få anledning till att ge patienten psykosmedicin som man blir dum i huvudet av, bara av ren jävulskap. Slöseri med skattepengar och sänkt livskvalite. Det är s_po som ligger bakom finansieringen av chippen, vilket gör att den aktuella läkaren arbetar åt sä_o.

Här är ytterligare ett bevis på deras framfart. Sabotage på min jacka,dragkedjan på höger+vänster ficka och det inträffade också medan jag var inlagd. Troligen även detta utfört av staten.

https://easyupload.io/wm8tgh
https://easyupload.io/5g0p4r

Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.
Citera
2021-02-22, 16:08
Medlem
Citat:
Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.

Vid äkta schizofreni kommer rösterna inifrån huvudet eller så kommer de utifrån huvudet. Rösterna kan också uppmana dig att göra saker som kan vara farliga eller riskfyllda och kommentera det du gör på ett negativt sätt. Men tråden handlar inte om äkta schizofreni utan om en synnerligen illasinnad sorts grupp stalkning där våldsverkarna tidvis använder sällsamma tekniker som får offret att framstå som att han/hon har hjärnspöken eller är svagsint. Mönstret repeterar sig själv gång på gång. Det är ett sätt för mobbarna att få andra att ta avstånd från offret i syfte att förgöra den som är utvald. Våldsverkarna väljer noga ut och stalkar personer tror att all förföljelse handlar om säkerhetstjänster (vilket är ännu ett symptom för vanföreställningar/schizofreni för den professionella psykiatrin att slå ned på).
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-02-22 kl. 16:51.
Citera
2021-02-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
... Men tråden handlar inte om äkta schizofreni utan om en synnerligen illasinnad sorts grupp stalkning ...

Nej det handlar inte tråden om. Trådens rubrik är "förekommer organiserad gang stalking ?" (observera frågetecknet) och i tråden diskuterar vi om GS förekommer eller om det finns andra förklaringar till en TI's upplevelser.

Och en av dessa alternativa förklaringar är schizofreni. Andra förklaringar är allt från paranoida vanföreställningar till mer eller mindre oorganiserad stalking och där det inte finns en organisatör som staten/cia/säpo/sjukvård/whatever.
Citera
2021-02-22, 17:03
Medlem
Citat:
Nej det handlar inte tråden om. Trådens rubrik är "förekommer organiserad gang stalking ?" (observera frågetecknet) och i tråden diskuterar vi om GS förekommer eller om det finns andra förklaringar till en TI's upplevelser.

Och en av dessa alternativa förklaringar är schizofreni. Andra förklaringar är allt från paranoida vanföreställningar till mer eller mindre oorganiserad stalking och där det inte finns en organisatör som staten/cia/säpo/sjukvård/whatever.

Förstår inte varför du tror att neuroleptika hjälper mot stalking?
Hjälper det mot andra brott också som våldsbrott och bilstölder?
Citera
2021-02-22, 17:32
Medlem
Citat:
Förstår inte varför du tror att neuroleptika hjälper mot stalking?
Hjälper det mot andra brott också som våldsbrott och bilstölder?

Det har jag aldrig påstått. Däremot så kan terapi och medicin hjälpa för de som endast inbillar sig att de är utsatta för "organiserad gang stalking" men det är off-topic.

Vad jag däremot påstår är att psykisk ohälsa kan vara en alternativ förklaring till det påstådda fenomenet. Och så länge man inte utesluter det kommer det att finnas kvar som en mycket sannolik förklaring.

Så hur vet du att random anonym TI på internet är en "riktig TI" och inte bara någon som inbillar sig att de är en TI? Hur särskiljer du de TI's som skriver i tråden från varandra? Hur vet du vem som lider av vanföreställningar och vem som är utsatt för GS på riktigt?

Är alla som påstår att de är TI's offer för en satanistisk konspiration där staten/polisen/grannar/familj samverkar? Eller finns det några av dessa som kan förklaras med andra rimligare förklaringar?
Citera
2021-02-22, 17:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Utifrån min analys sedan 2018 av gang stalking-trådar på Reddit, i Facebookgrupper & här på Flashback så kan jag konstatera att förnekare på Flashback är de dummaste av alla. De smartaste & mest seriösa "offer" hittas på Reddit men de smartaste desinformatörer & gang stalkers hänger också på Reddit. Jag har chattat med 100-tals olika "offer" & sådana som påstår sig ha insiderinformation samt så har jag blivit kontaktad av personer som enbart skapat konton eller gjort inlägg endast för att chatta eller göra inlägg för mig (oftast tar de bort chattmeddelanden, användare & inlägg efter jag tagit del av informationen). Kort & gott finns den en hemlig grupp & dess nätverk som utför det här på en mer globala skala med stort intresse på relativt väldigt få individer. De försöker infiltrera & påverkan en persons liv på alla sätt & vis online & offline genom andra & ibland tar de kontakt direkt (främst online). Det är högst psykologiskt inriktat & det mesta av avsiktliga effekterna sker i en måltavlas huvud & därmed privata liv. De som effektivt gaslight:ar i online forum brukar vara de som känner till ytligt vad det går ut på eller har fått i uppgift att sprida ovisshet & tvekan eller stimulera tänkt konversation för att fiska information eller göra inlägg för att få reaktion.
Citera
2021-02-22, 17:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.

Det är ju i all sin tragik inlägg som dessa som definitivt avgör vad det här handlar om. Dvs personer med svår psykisk sjukdom som inbillar sig vara förföljda.
Citera
2021-02-22, 20:15
Medlem
Citat:
Vid äkta schizofreni kommer rösterna inifrån huvudet eller så kommer de utifrån huvudet. Rösterna kan också uppmana dig att göra saker som kan vara farliga eller riskfyllda och kommentera det du gör på ett negativt sätt. Men tråden handlar inte om äkta schizofreni utan om en synnerligen illasinnad sorts grupp stalkning där våldsverkarna tidvis använder sällsamma tekniker som får offret att framstå som att han/hon har hjärnspöken eller är svagsint. Mönstret repeterar sig själv gång på gång. Det är ett sätt för mobbarna att få andra att ta avstånd från offret i syfte att förgöra den som är utvald. Våldsverkarna väljer noga ut och stalkar personer tror att all förföljelse handlar om säkerhetstjänster (vilket är ännu ett symptom för vanföreställningar/schizofreni för den professionella psykiatrin att slå ned på).

Den mer rimliga förklaringen är att det faktiskt är schizofreni, drogutlösta psykoser, maniska tillstånd och andra psykiska besvär som orsakar paranoida vanföreställningar, snarare än att den här vansinniga konspirationsteorin skulle spegla verkligheten.

Hade själv paranoida vanföreställningar en gång under drogpåverkan så jag har en aning om hur det kan yttra sig. Förföljelsemani är förmodligen en av de vanligaste vanföreställningarna.
Citera
2021-02-23, 18:14
Medlem
regafras avatar
Kan telefonavlyssningen möblera om listan över ringda nummer på specifikationen från operatören?

Hittade inte ett nummer i min telefon och beställde listan från operatören, men även där saknades det numret plus andra nummer som jag hade i telefonen. bett om en djupare scanning av deras system och inväntar brev.

Just detta nummer var avgörande för mig då jag riskerar hamna hos kronofogde annars och något jag märkt är att denna polis och informantgrupp som är i stort S märkt strävat efter att få en under isen helt efter att man kämpat sig upp trotts deras metoder.

Jag hade vid tillfället förmodligen en annan telefon men då abonnemanget var samma så borde det registreras hos operatören i alla fall, men numret är borta och mina appar för samtalsinspelning funkade inte på denna nyare telefon.
Senast redigerad av regafra 2021-02-23 kl. 19:07.
Citera
2021-02-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju i all sin tragik inlägg som dessa som definitivt avgör vad det här handlar om. Dvs personer med svår psykisk sjukdom som inbillar sig vara förföljda.

Här är en mycket välutbildad världsrekordinnehållare som är utsatt men bevisligen inte "schizofren". Ta gärna del av denna information och återkom om ni mot förmodan har något att tillägga.

LEGAL EVIDENCE OF FALSE DIAGNOSIS OF SCHIZOPHRENIA

When John Christiana "Jack" spoke the truth and discussed targeting by the United States government, they did what they usually do, they declared that he had a mental illness, namely schizophrenia. It was amazing what jack had to do to overcome that, but Jack did.
Then Jack discovered in a huge medical journal discussing all mental illnesses that there is a medical procedure scan to test for schizophrenia. It is called a Positron Emission Tomography (PET) scan. Schizophrenia is not an opinion. Schizophrenia is a fact. There is permanent damage to the brain and it can never heal.
Below is the actual scans and reports. This has already been admitted into two courts by two different judges as court admissible evidence because the procedure was by a California licensed medical doctor. Jack won a case in the lower court for defamation based only on this evidence.

Below further is United States’ National Institute of Health (NIH) Journals approved and published by NIH that:
a) Positron Emission Tomography (“PET”) is the scan for schizophrenia and
b) A study showed better results for PET as opposed to Theory of Mind (TOM) which is the doctor's opinion.

Kommentar gällande bilderna (se länken/hemsidan):

Image 1 - Feb. 14, 2009 - False Diagnosis of Paranoid Schizophrenia
Image 2 - Medical Journal - Normal brains compared to Schizophrenia Brains
Image 3 – Sept. 17, 2013 - Prescription to get PET scan – It took a couple times to get required prescription from general doctor. Because I was the one that asked, I could not use insurance. Best $1500 I ever spent.
Image 4 - Sept. 19, 2013 - John "Jack" Christiana's brain - Performed by a California licensed medical doctor.
Image 5 - John "Jack" Christiana's brain - superimposed over the medical journal - schizo or normal?
Image 6 - Sept. 19, 2013 - California licensed medical doctor Report - In case you were not sure, here is the report. NORMAL brain! Bam - license for free speech.

Fortsättning:

Has there ever been a Targeted person that was diagnosed schizophrenia because they talked about targeting – and then they legally proved they are not schizophrenia?
Now we have. Now we have this precedent. And everyone can use my case. If any targeted person wants to prove this to their doctor, I could send the reports and information to their doctor.

1) I spoke about the government targeting and crimes to me and was diagnosed schizophrenia by three doctors.

2) United States’ National Institute of Health (NIH) provides Journals approved by NIH that:
b) A study showed better results for PET as opposed to Theory of Mind (TOM) which is the doctor's opinion.

3) Jack Christiana got a PET scan and it showed normal brain and a California Licensed Medical Doctor Report stating the Finding and CONCLUSION of Normal Brain.

So the false diagnosis of me (due to I talked about targeting) was a good thing. Because that is how we now all can prove false diagnosis - because I got the medical proof - according to the NIH. My PET information has been legally admitted by multiple judges in multiple courts and has even been the decisive factor in a win against defamation.
So I will share with the public, police, medical boards and people wrongly diagnosed to legally prove a false diagnosis - just because I talked about targeting.

Slutligen ett kort brev för alla utsatta att använda:

Here is a brief Letter for Illegally Targeted People to use - dated October 2020
To provide to Police Officers, Licensed Doctors, Professionals, or to whom it may concern
To Prove False Diagnose - So they need to consider for You

Letter on United States Government Illegally Targeting People

October 2020

To police officers, licensed doctors, professionals, and to whom it may concern:

The United States government is involved with, and permitting corporations and
individuals, to illegally commit secretive and deceptive felony assaults, sexual abuse, remote
neural monitoring, and harassment to selected individuals.

What used to be easy to diagnose schizophrenia now the psychiatric doctor must consider
whether the person or patient is actually a victim of abuse using surreptitious technology. The
website www.TargetedEvidence.com provides admissible evidence, FOIAs, whistleblowers, and
mainstream media articles providing for and acknowledging this technology. What used to be
science fiction is now science. The government has done a good job with psychological
operations (psyops) and inserting agents into the victim pool to confound and muddle the public
perception of the reality of the abuse program. What these victims call targeting are actually just
crimes using high level technology.

One such victim, Jack Christiana, has completely proven a false diagnose of
schizophrenia. He was diagnosed schizophrenia just by discussing the abuse program by the
government. Mr. Christiana discovered that the U.S. government’s National Institutes of Health
(NIH) has published medical journals stating that a Positon Emission Tomography (PET) scan
not only can be used to verify whether or not the person has schizophrenia, but there have been
studies that found that the PET scan provided better results than Theory of Mind (ToM) which is
a theory of the mind or doctor’s opinion. Superior Courts have already accepted these PET scans
and finding reports admissible evidence and have decided court cases on these scans and reports.

This information is absolutely and completely provided by verifiable evidence at the website link
https://www.lifeofjohnchristiana.com/pet-scan.html or go to www.LifeOfJohnChristiana.com
and then click on “PET” scan

The above attached link includes:
1. California Licensed Psychologist Report - Theory of “Paranoid Schizophrenia.”
- - - vs. - - -

2. California Licensed Medical Doctor Finding – PET Scan and Report of “Normal Brain.”
3. U.S.Govt. National Institutes of Health (NIH) Journals credits PET scan over Theory of Mind
4. Orange County Superior Court and Judges accepting PET scans as Admissible Evidence.
5. Orange County Health Care Agency reverses course after “Discovery” in Lawsuit.

Being a victim of these targeting abuses is not always the case, obviously, but technology
has absolutely advanced to the point that it now must be considered. In the last three years and
especially the last year, this technology is being admitted to, and we encourage you to browse the
website www.TargetedEvidence.com to see that evidence. It is just logical that the public
awareness and reality of these abuses will come out in short time and the integrity and
reputations of all involved are on the line, and ultimately the character and respectability of the
United States is at stake. Thank you in advance for looking into this matter.

https://www.lifeofjohnchristiana.com/pet-scan.html
Senast redigerad av Julma-O 2021-02-23 kl. 20:24.
Citera
2021-02-23, 20:52
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Här är en mycket välutbildad världsrekordinnehållare som är utsatt men bevisligen inte "schizofren". Ta gärna del av denna information och återkom om ni mot förmodan har något att tillägga.

LEGAL EVIDENCE OF FALSE DIAGNOSIS OF SCHIZOPHRENIA

When John Christiana "Jack" spoke the truth and discussed targeting by the United States government, they did what they usually do, they declared that he had a mental illness, namely schizophrenia. It was amazing what jack had to do to overcome that, but Jack did.
Then Jack discovered in a huge medical journal discussing all mental illnesses that there is a medical procedure scan to test for schizophrenia. It is called a Positron Emission Tomography (PET) scan. Schizophrenia is not an opinion. Schizophrenia is a fact. There is permanent damage to the brain and it can never heal.
Below is the actual scans and reports. This has already been admitted into two courts by two different judges as court admissible evidence because the procedure was by a California licensed medical doctor. Jack won a case in the lower court for defamation based only on this evidence.

Below further is United States’ National Institute of Health (NIH) Journals approved and published by NIH that:

Kommentar gällande bilderna (se länken/hemsidan):

Image 1 - Feb. 14, 2009 - False Diagnosis of Paranoid Schizophrenia
Image 2 - Medical Journal - Normal brains compared to Schizophrenia Brains
Image 3 – Sept. 17, 2013 - Prescription to get PET scan – It took a couple times to get required prescription from general doctor. Because I was the one that asked, I could not use insurance. Best $1500 I ever spent.
Image 4 - Sept. 19, 2013 - John "Jack" Christiana's brain - Performed by a California licensed medical doctor.
Image 5 - John "Jack" Christiana's brain - superimposed over the medical journal - schizo or normal?
Image 6 - Sept. 19, 2013 - California licensed medical doctor Report - In case you were not sure, here is the report. NORMAL brain! Bam - license for free speech.

Fortsättning:

Has there ever been a Targeted person that was diagnosed schizophrenia because they talked about targeting – and then they legally proved they are not schizophrenia?
Now we have. Now we have this precedent. And everyone can use my case. If any targeted person wants to prove this to their doctor, I could send the reports and information to their doctor.

1) I spoke about the government targeting and crimes to me and was diagnosed schizophrenia by three doctors.

2) United States’ National Institute of Health (NIH) provides Journals approved by NIH that:

3) Jack Christiana got a PET scan and it showed normal brain and a California Licensed Medical Doctor Report stating the Finding and CONCLUSION of Normal Brain.

So the false diagnosis of me (due to I talked about targeting) was a good thing. Because that is how we now all can prove false diagnosis - because I got the medical proof - according to the NIH. My PET information has been legally admitted by multiple judges in multiple courts and has even been the decisive factor in a win against defamation.
So I will share with the public, police, medical boards and people wrongly diagnosed to legally prove a false diagnosis - just because I talked about targeting.

Slutligen ett kort brev för alla utsatta att använda:

Here is a brief Letter for Illegally Targeted People to use - dated October 2020
To provide to Police Officers, Licensed Doctors, Professionals, or to whom it may concern
To Prove False Diagnose - So they need to consider for You

Letter on United States Government Illegally Targeting People

October 2020

To police officers, licensed doctors, professionals, and to whom it may concern:

The United States government is involved with, and permitting corporations and
individuals, to illegally commit secretive and deceptive felony assaults, sexual abuse, remote
neural monitoring, and harassment to selected individuals.

What used to be easy to diagnose schizophrenia now the psychiatric doctor must consider
whether the person or patient is actually a victim of abuse using surreptitious technology. The
website www.TargetedEvidence.com provides admissible evidence, FOIAs, whistleblowers, and
mainstream media articles providing for and acknowledging this technology. What used to be
science fiction is now science. The government has done a good job with psychological
operations (psyops) and inserting agents into the victim pool to confound and muddle the public
perception of the reality of the abuse program. What these victims call targeting are actually just
crimes using high level technology.

One such victim, Jack Christiana, has completely proven a false diagnose of
schizophrenia. He was diagnosed schizophrenia just by discussing the abuse program by the
government. Mr. Christiana discovered that the U.S. government’s National Institutes of Health
(NIH) has published medical journals stating that a Positon Emission Tomography (PET) scan
not only can be used to verify whether or not the person has schizophrenia, but there have been
studies that found that the PET scan provided better results than Theory of Mind (ToM) which is
a theory of the mind or doctor’s opinion. Superior Courts have already accepted these PET scans
and finding reports admissible evidence and have decided court cases on these scans and reports.

This information is absolutely and completely provided by verifiable evidence at the website link
https://www.lifeofjohnchristiana.com/pet-scan.html or go to www.LifeOfJohnChristiana.com
and then click on “PET” scan

The above attached link includes:
1. California Licensed Psychologist Report - Theory of “Paranoid Schizophrenia.”
- - - vs. - - -

2. California Licensed Medical Doctor Finding – PET Scan and Report of “Normal Brain.”
3. U.S.Govt. National Institutes of Health (NIH) Journals credits PET scan over Theory of Mind
4. Orange County Superior Court and Judges accepting PET scans as Admissible Evidence.
5. Orange County Health Care Agency reverses course after “Discovery” in Lawsuit.

Being a victim of these targeting abuses is not always the case, obviously, but technology
has absolutely advanced to the point that it now must be considered. In the last three years and
especially the last year, this technology is being admitted to, and we encourage you to browse the
website www.TargetedEvidence.com to see that evidence. It is just logical that the public
awareness and reality of these abuses will come out in short time and the integrity and
reputations of all involved are on the line, and ultimately the character and respectability of the
United States is at stake. Thank you in advance for looking into this matter.

https://www.lifeofjohnchristiana.com/pet-scan.html

Detta är ju jätte bra om det stämmer. Länkarna går inte att öppna så att man kan gå in och kolla NIH referenserna.

Bara misstanken om att någon har sjukdomen gör det svårt i sådana här trådar att diskutera för de har gjort några saker som man tänkt själv att " detta tar jag upp i slutet" just för att man förstår att det låter konstigt utan bildbevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in