2021-01-18, 02:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Om du tror din familj är med och spionerar mot dig så är det nog så att de blivit itutade att du är sjuk , och visar dem tex dina texter här. De fattar inte att du slåss för ditt liv och att dina åtgärder som texterna här, är för att de utsätter dig för psykisk tortyr som du vill beskriva för andra. De kommer ju aldrig säga att det är de som utför detta till dem, utan att det är dina hjärnspöken som får dig att tro så.

Jag kan skicka dig ett par lätt maskerade bilder på ett par av de jag haft länge emot mig så kan du se om du känner igen någon, och gör du det så har jag en bevisbar händelse (rättsfall) som jag då kan ta upp till JK lättare om fler kan beskriva att de haft samma personer emot sig.

Det behövs bara ett fall så faller alla som anmäls efter.

Jag kan inte skicka PM till någon ännu då jag inte har rätt antal inlägg ännu men om du skickar "Hej" till mig så kan jag , förmodligen " svara på det och skicka bilderna.

Man behöver en kedja med händelser och jag har några sådan händelser , senast på jobbet och flera andra jobb där det blir lätt för en utredare och se sambandet speciellt då jag spelar in allt. Håller på med en skadestånds process där man lika lätt kan se att fler läkare inte gjort sitt jobb och då blir det ju även grov misshandel man kan anklaga dem för, och som med vissa händelser skär in i den gruppen jag har problem med, då blir lättare för utredarna också där, plus anklagelsen grov misshandel lär lossa flera läkares tungor bland de som inte vet vad de givit sig in i Nästa månad så blir min ekonomi riktigt kass ett tag så har lite bråttom.

Exempel på råd av BRÅ :
– Det kanske handlar om flera fall av till exempel skadegörelse och förföljelse. När polisen ser att det är många händelser som hänger ihop så kan de lättare fatta beslut om det handlar om olaga förföljelse och i så fall gå vidare med det. Så fortsätt att anmäla.

Detta tror han är bara en stalkare men både lättare och jobbigare. Lättare med dessa uppenbara händelser ,jobbigare då han inte har namnen på han utan tror bara.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/johan-forfoljdes-av-en-man-i-over-ett-ar/

Det är precis det de vill att en kristen måltavla som mig ska TRO som resultat av deras informationsmanipulation: "spöken" - att jag är stalked av osynliga "spöken" vilket är en del av deras propaganda gällande "kulten" & "Spiritual Warfare". När du talar om för folk att du är stalked av en grupp som påverkar hela din sociala krets som då förnekar det som kommer 8 av 10 kristna eller spirituella personer omedelbart anta att det är "demoner" som stalkar dig genom att ta över människors handlingar. Speciellt då det sker också via mina kontakter online.

Jag har i diverse forum online kallat det hela för "The Spiritual & Psychic Experience Simulator" vilket sponsras av "Illuminati" alltså eliten för att uppnå den globala spirituella agendan rörande t.ex. kristendomen & ett säkert Israel vilket grundas i att Gud vill att Israel ska existera - sionisterna.

Det ovan som jag beskrev är en möjlig agenda till det som händer via denna "kult" som brukar stora statliga & samhälleliga resurser (skattebetalarnas) för att utföra psykologiska operationer & social engineering kring "speciella individer". Ärligt talat är det här mycket större än ett lokalt gäng som är ute efter någon men gänget i sig kan ha rekryterats i ens gang stalking-operation. Det är ju svårt att veta vilka är sponsor av det hela.

De vill ju att en ska TRO att GUD är ansvarig. Vissa har pekat på det i min omgivning. Låter det inte som en "kult" som försöker radikalisera mig till att tro på vissa saker? Vet ni vilka som radikaliserar folk? TERRORISTGRUPPER. De gör det för att rekrytera till deras agenda & sak. Sett från ett annat perspektiv: det är så CIA radikaliserar massmördare & "terrorister" för sina "False Flags". Jag tror verkligen att det hela är ett system & ett nätverk som utför sådana "Mind Control"-operationer för olika syften världen över.

Enklaste sätt att förklara gang stalking: någon okänd grupp vänder staten & samhället mot en måltavla. Vilken grupp har sådan makt, inflytande & framförallt incitament att tortera individer ÖPPET i samhället? De kommer troligen undan för att samhället & ens sociala cirkel tror på det gruppen hävdar eller vill tro. De vill också känna sig viktiga & användbara i att hjälpa "kulten" göra sitt mot en måltavla.

Är det bara jag som inser vilka de egentligen är? Om de kan manipulera & övertyga familj & vänner att öppet tortera sin kära är de bara ONDSKA. Men folk har sina trossystem & vill så hemskt tro att det de gör inte är "tortyr" men något annat. Det är ju de som har vanföreställningar i det de deltar i. De torterar en person & hävdar att det har med religion/spiritualitet att göra eller personlig utveckling. Det är ju sadistiskt idioti.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-18 kl. 02:55.
Citera
2021-01-18, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
[*]Avklarat gymnasiet[*]Avlagt kandidat- & masterexamen i ekonomi[*]Startat doktorandstudier i ekonomi[*]Startat & växt ett företag med 100+ miljoner i omsättning[/list]

Hur många av dina 100 miljoner finns kvar ? ^^
Citera
2021-01-18, 16:19
Medlem
Tjenare! Minns ni mig? Har varit väck från tråden i tio månader nu.

Har samlat på mig med ytterligare massor av häpnadsväckande information. Som tidigare så kommer jag dela mycket konkret information.

Berättar lite om mig själv så som tidigare så befinner jag mig utomlands och har sen dess har jag fått ny targeted individual status från ungersk säkerhetstjänst. Nämligen "rasistiska värderingar" efter att jag ofta påpekat att Viktor Orbán faktiskt är en zigenare, att Orsós är hans riktiga familjenamn, att han var kommunistisk informatör innan 89, att hans far var rumänsk agent i Ceacesus securitate och att Orbáns studier som ledde till hans karriär faktiskt var betalt av George Soros.
Citera
2021-01-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning

Har samlat på mig med ytterligare massor av häpnadsväckande information. Som tidigare så kommer jag dela mycket konkret information.

Sammanfattning av min tidigare Information

Gang stalking nätverken är säkerhetstjänsten egna civila informatörsnätverk kopplade till ett internationellt samarbete och de har ett gemensamt kommunikationssystem där varje enskild individ har en applikation i sin mobiltelefon.

Genom en applikation i telefonen så kan de i sin omgivning se alla Targeted individuls, alla nationella och internationella civila informatörer, HUMINT, belysta personer (säkerhetsprövning, även polismän kan utredas), personer under beskydd (individer kopplade till den aktuella maktsfären i respektive land)
Applikationen visar all information från en Targeted Individuals uppbrutna kommunikationsverktyg såsom dator och mobiltelefon, den innehåller även positionering och i vissa länder även genom ett ansiktes-igenkänningssystem från all offentlig kameraövervakning (I tex Ungern finns 22.000 kameror, även inräknat med de som finns i bussar, tåg, spårvagnar, bankautomater och trafikövervakning).

Det internationella samarbetet är förmodligen tidigt kopplat till NSA som ett samarbete mot islamisk terrorism, då de flesta Targeted Individuals inte har någon koppling till islam så är för de flesta i stort sett den riktiga TI statusen Internationellt non-investigative subject. På nationellt plan så kör de flesta sina egna race så respektive säkerhetstjänst kan ge statusar utan bevis som: tjuv, rasistiska värderingar, nationell fiende, autist, beväpnad, bedragare, sprider vilseledande information, psykopat, förmodad seriemördare, rättspsykiatrisk vård, omhändertagning av barn, skulder, obetalda böter, böter, högerextremism, etc

Senaste siffrorna jag har för antalet informatörer i nätverket internationellt (2018) är 90 miljoner internationellt och 796 tusen i Ungern.
I Ungern är informatörerna administrerade genom Informationsbyrån(IH) och deras nuvarande chef sen 2018 Juni är utrikesministern Szijjártó Péter, några tidigare chefer är Lázár János (2012-2018), Mártóny János (2010-2012)
I Sverige är det med störta sannolikhet Kontoret för Särskild Inhämtning (KSI) och Säkk som ligger bakom de svenska nätverket. Bakom avlyssningarna förmodligen även Försvarets Radioanstalt FRA. Med andra ord IB affären 2.0

Några kända agenttyper och informatörer i Ungern:
Konspirerad lägenhetsinnehavare
Mötesplats lägenhetsinnehavare
Polisinformatör
Nätverksperson(de flesta informatörer får under den benämningen)
Fängelseagent(nätverksperson dömd till fängelse som fortsätter sin bana som informatör där)
Patrull (provokatör och påverkare , de är en form av befordrad nätverksperson det vil säga civila vars arbetsuppgift är att gå från Targeted Individual till Targeted Individual och i deras närhet säga några saker innan de går vidare till nästa, de kan även försöker påverka andra enklare nätverkspersoner, väljare vid politiska val, företaggare och liknande)
Hemlig medarbetare
Hemlig officerare
Hållar-officerare (tartótiszt, den viktigaste typen av agent eftersom det är de som sköter rekryteringarna och tar emot rapporter från nätverkspersoner och andra agentyper, varje nätverksperson har en hålar-officerare kopplad, förmodligen även varje aktuell TI status kan ha en hållar-officerare kopplad)

Fraktioner inom gang-stalking
Ett av de största svagheterna för gang-stalking nätverken är att de är för många och därför ganska lätt att kasta dem mot varandra för till exempel en TI som hela tiden skriver riktade meddelande då allt hamnar i deras system. Därför kan det vara en fördel att bo i tätbefolkade storstadsområden.
I Ungern finns fraktioner som Antifa, Betyársereg(ser ut som Hells-Angels på motorcyklar men har paramilitär träning och på sett och vis Ungerns riktiga höger då de ofta misshandlar kriminella och minoriteter, 200 tusen romer bland Uggern 800 tusen Informatörer, olika politiska partier, organiserad kriminalitet som tidigare (olajszükitésmaffia) och bostadmaffian samt även trafficking, smuggling och bedrägerier.
Från min tid i Sverige så är några förmodade fraktioner Liberalerna inom högerpartierna, sossarna klassiska informatörsnätverk via fackförbunden som när IB-skandalen, vänsterextrema som Antifa, EXPO, revolutionära vänstern, direkt aktion, gängkriminella, etniska grupper, organiserad brottslighet och miljöpartiet.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-18 kl. 18:39.
Citera
2021-01-18, 23:25
Medlem
Zersetzung riktades mot de normala som kunde ställa till det för ledningen i DDR, var tredje medborgare var värvad som IM och bland dem hittar du nog mestadels diagnoserna och ryggradslösheten.
10 000 utsattes och 5000 fick kroniska skador.

Det är systematiken och där ingen tror på offret som var huvudmetoden.

Det finns i Sverige , varvat med förtäckta mord och försök där till.

Frågan är i vilket land ska man anmäla mordförsök och tortyr ? I Sverige behöver man många vittnen då man går och gör en sådan anmälan annars så kan du få en spruta och tvångströja även om du har klara bevis.

Message recieved, Rudy.
Citera
2021-01-19, 08:23
Medlem
Citat:
Men sådana föreningar har tydligen många chemitrails, 5G och Vaccinmotståndare med plus en och annan som är sjukare, kan vara vanskligt att visa sig med sådana.

Ser inte den direkta negativa kopplingen egentligen. Att fler och fler inser vad som pågår i världen får väl anses som positivt och folk får väl ha vilka (privata) uppfattningar som de vill, det är ju föreningen och dess mål som är det centrala. Risk för smutskastning finns givetvis men så länge föreningens arbete sköts som det skall så och dess huvudfigurer inte begår brott...Smutskastning kan därtill byggas på en fjäder om det vill sig illa varför det ändå inte går att gardera sig helt.

Som alltid får man välja och väga, delta i en förening exempelvis eller stå över p.g.a. diverse skäl som måhända är ogrundade.
Citera
2021-01-19, 08:39
Medlem
Citat:
"Objektiva" bevis är svårt att få. Som de som läser här insett är syftet med att utsättas för det här att bilda subjektiva upplevelser som inte ska gå att bevisa. Det är ju ganska sadistiskt i min mening att psykologiskt tortera människor genom att utföra psykologiska operationer & sedan förvränga ens verklighet genom att förneka det hela.

Tänk er att ett enda vittnesmål från en som deltagit i operationen mot mig räcker att ta det här vidare till polisen & jurister men ingen av de två vänner jag pressat i flera år vill ställa upp. Inte ens för pengar.

En av de sa en gång att de skulle "hamna i finkan" om de erkände allt relaterat till det de gjorde vilket är typiska gang stalking-aktiviteter. Det är relativt hopplöst när ens familj har troligen blivit övertygad & annat att hjälpa "kulten" att utföra deras agenda mot mig.

De rekryterar alla möjliga i att delta en gång upp till varje dag - oavsett online eller offline. Jag informerar alla i vad de egentligen deltar i men de fortsätter vilket informerar mig att det här handlar INTE om sanningen & vad som är lagligt, etiskt & moraliskt men det hela går ut på att PÅVERKA mig över lång tid genom deras väldigt specifika psykologiska operation. De vill ju påverka mig på alla möjliga vis - inte minst via familjen.

Frågan är varför vill de skapa/styra en måltavlas liv & till vilken agenda?

De brott som du är utsatt för kanske trots allt inte går till på det sätt som du är övertygad om att är fallet!?

Om de går till på andra sätt så kan de också bevisas mer ´objektivt'.

Det egentliga syftet med det som du utsätts för kan också vara något annat än du tror.

Att personer i din närhet har "erkänt" att de har deltagit i vissa saker mot dig gör dock det hela mer svårtolkat. Hur många är det som har erkänt detta enligt dig? Samtidigt; även om någon/några har sagt sig ha blivit kontaktade för att 'göra vissa saker' mot dig så utesluter detta inte att du är utsatt för något annat än vad du tagit för givet hittills.
Citera
2021-01-19, 09:56
Medlem
regafras avatar
Citat:
I mitt fall deltar nästintill alla jag haft kontakt med sedan 2013 vilket inkluderar Europaparlamentariker. Det här är inget exklusivt till arbetslösa & dylikt.

Detta är så lätt och klassiskt. De sprider rykten om dej.

Kan räcka med att de sitter på en restaurang nära någon du känner och de börjar nämna dej (så ville de värva mig mot en person )

Förstod själv hur det måste gått till då en massa olika började strula på en liten ort jag flyttat till just då jag kom och de kunde inte alla vara från samma grupp jag haft efter mig , men ett par tre stycken och dessa kände jag igen släktskapet till andra som strulat, sedan blir det som en gräsbrand i spridning och alla vet vem du är , men du vet inte vem dessa är.

De kan tex säga att du inte mår bra , och vissa blir besvärade för de har sina egna problemen och blir osäkra då du dyker upp och du tar det som ett bevis på att det är med mot dej.

Sök källan från var det startade , här i din omgivning , inte i USA Israel etc, för du måste gräva där du står.

Tog många år innan jag fick veta exakt vad mitt bekymmer uppstått i /vad det handlade om jag vill nu skriva en JK anmälan men har fått nya akuta problem att stå i så har två skrivna och skickade mejl
och ett längre mejl jag behöver göra nu ang korruptions misstanke med fack och arbetsgivare mm att göra, annars kan man vara bostadslös om en månad.
Så gräv där du står, de hittar alltid på nya bekymmer åt dig. Så var inte hamstern i hjulet om du inte måste.

Så JK får vänta tills mitten av februari och då ska jag formulera det på ett sätt som jag skulle behöva bolla med någon därför som jag söker mr advokater. Men ena kontakten har antingen blivit blockerad från att nå mig eller så ingen ork ?
Senast redigerad av regafra 2021-01-19 kl. 10:01.
Citera
2021-01-19, 10:06
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Ser inte den direkta negativa kopplingen egentligen. Att fler och fler inser vad som pågår i världen får väl anses som positivt och folk får väl ha vilka (privata) uppfattningar som de vill, det är ju föreningen och dess mål som är det centrala. Risk för smutskastning finns givetvis men så länge föreningens arbete sköts som det skall så och dess huvudfigurer inte begår brott...Smutskastning kan därtill byggas på en fjäder om det vill sig illa varför det ändå inte går att gardera sig helt.

Som alltid får man välja och väga, delta i en förening exempelvis eller stå över p.g.a. diverse skäl som måhända är ogrundade.

Jag ser problem med det. Jag har ett ärende klappat och klart, behöver bara utredning och förhör och är det någon som har liknade ärende så kan vi byta bilder och kanske starta en grupptalan, men Kafka och moment 22 verkar råda i landet då det är deras polare man kopplas till speciellt om du slår in ditt personnummer vid tex en anmälan .
Senast redigerad av regafra 2021-01-19 kl. 10:13.
Citera
2021-01-19, 11:20
Medlem
Citat:
Detta är så lätt och klassiskt. De sprider rykten om dej.

Kan räcka med att de sitter på en restaurang nära någon du känner och de börjar nämna dej (så ville de värva mig mot en person )

Förstod själv hur det måste gått till då en massa olika började strula på en liten ort jag flyttat till just då jag kom och de kunde inte alla vara från samma grupp jag haft efter mig , men ett par tre stycken och dessa kände jag igen släktskapet till andra som strulat, sedan blir det som en gräsbrand i spridning och alla vet vem du är , men du vet inte vem dessa är.

De kan tex säga att du inte mår bra , och vissa blir besvärade för de har sina egna problemen och blir osäkra då du dyker upp och du tar det som ett bevis på att det är med mot dej.

Oftast har olika länders säkerhetstjänst förtäckta aktiviteter eller dolda aktiviteter inskrivet i sina paragrafer. Det betyder att dina stalkers inte får tala direkt till dig, oftast så får du inte heller se dem. Allt detta är strikt reglerat.

Som jag tidigare nämnt så kan alla inom angiverinätverken se din targeted Individual profil, där finns "ditt brott" nedskriven och rekommendationer för "åtgärder" från ledningen samt kommentarer från angivare och de som tidigare trakasserat dig. Därför när du byter omgivning så kommer trakasserierna fortsätta från till dig helt okända personer. När du dyker upp i deras omgivning så kommer de se din profil och det är fritt för dem att ansluta sig till trakasserierna. Se det som att du på sätt och vis är fredlös.

Inom informatörs- eller angiverinätverken så kan det finnas grannar, arbetskamrater eller släkt som rapporterar om sin omgivning, förutom de som trakasserar er så kommer ni vara helt omedvetna över hur många de faktiskt är.

Vanligaste typerna av trakasserier är hot, mobbing, misskreditering, söndring av sociala nätverk, utpressning, ryktesspridning, påverkan, provokation, vilseledande information, kränkande uppgifter, sekretessbelagd information från myndigheters saker, din online verksamhet, saker du sagt i telefonen och liknande.

Vanligaste platsen att bli kränkt när du befinner dig hemma, de kan säga saker på gatan utanför ditt fönster, en granne kan stå och tala mot väggen i riktning mot din bostad, de så kallade patrullerna(påverkare/provokatörer) säger bara några ord innan de går vidare så deras närvaro kan uppfattas som konstant då de ofta återvänder men om du klär på dig för att springa ut och ta dem på bar gärning så har de redan gått till nästa person som är som du TI eller för att påverka andra personer inom angiverinätverken eller nyrekryterade. Bland sina egna så kommer de på samma sätt vara förtäckt dold verksamhet men där kommer de istället berömma den egna organisation eller säga att angivaren är en hjälte.

Angående mordhot så försvinner de så fort ni går ut eller nära. Det kan gå så långt att ni får höra hot från en enda person som "skjuta i huvudet" "har en yxa i fickan" skära halsen av" våldta med vaselin. Ifall ni går ut så är nästa ni ser att d]e sticker snabbt därifrån eller sätter sig i bilen med gasen i botten. Senare när de återvänder så kommer de kalla er för "mullvad" och att ni gömmer er.

Statens gang stalking nätverk har en förkärlek för problemgrupper så om ni är höger så kommer ni få besök av något som kan likna gängmedlemmar, Antifa, direkt aktion och liknande,. Ifall ni är invandrare eller homosexuella så kommer de använda sig av kanske lite mer högerorienterade personer eller folk som hatar dessa, I landet där jag befinner mig så kan man även bli kallad för kommunist, förrädare och nationell fiende. Ser ni riktiga gängmedlemmar så handlar det om polisinformatörer, tänk på det.

Som jag förr nämnde det så kan ni vända era hackade mobiltelefoner och datorer mot dem, söndra dem inifrån och släng deras inre fraktioner mot varandra. Ni kan skicka meddelanden till er själva som naturligtvis hamnar som ett meddelande i samma system där er Targeted Individual profil finns.

Operativ kontraverksamhet genom meddelanden:
Ni kan varje gång informera omgivningen informatörer vad någon sagt och vem eller var.
Misskreditera era plågoandar om ni vet saker de gjort, ibland avslöjar de själva saker när de faktiskt befinner sig i er omgivning, lyssna noga.
Ni kan publicera utdrag ur polisregister i privata meddelanden till er själva.
Fiske av information, om ni är smarta så kan ni manipulera dem till att begå misstag, få fram namn, namn på chefer, vanligaste misstaget de gör är att avslöja antalet medlemmar som här i Ungern "hahahaha man kan inte gå emot 800 tusen personer, han kommer sluta som alla andra som försökt" "rena terminatorn att skriva sånt när vi har 200 tusen zigenare och han bor i ett område mitt bland dem", efter att ni hört vissa siffror eller namn många gånger på olika platser så kan ni bli mer självsäkra att dessa är sanna. Undvik att på något sätt publicera något innan ni fått saker bekräftade många gånger, låt dem inte veta att ni hört något när ni fiskar information en längre tid.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-19 kl. 12:01.
Citera
2021-01-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning

Har samlat på mig med ytterligare massor av häpnadsväckande information. Som tidigare så kommer jag dela mycket konkret information..

Jag kommer börja långsamt, bland materialet har jag flera arkivvideor och utbildningsmaterial som beskriver organiseringen av civila angiverinätverk i östblocket(engelstextat), har videor där kända agenter och chefer synts till bland gang stalkers, har videor på de så kallade patrullerna(påverkare och provokatörer), har Kanadensiska rekryterings videor, osv

Wikileaks dokument över några av programmen som säkerhetstjänsten använt där de förser gang stalkers med information. Vet även summorna av licenspengar som till exempel Informationsbyrån i Ungern betalat för dessa program, ja har bilder på exakt hur era profileringar kan ha sett ut i dessa program. Jag har namnet på det program som säkerhetstjänsten använder till att attackera era datorer via ert eget WIFI nätverk och injektera filer, det börjar med att kör upp en skåpbil nära er bostad och bryter upp WIFI lösenordet.

Jag börjar här program som flera stater, däribland Ungern använt för att bryta upp Targeted Individuals datorer och mobiltelefoner. Ungerska Informations Byrån (IH) betalade till exempel 64 000 euro i licenspengar. 2015.

Namnen på programmen de med säkerhet använt 2015 är:
Remote Control System Galileo.
Remote Control System V5.1

RCS marknadsföringsvideo
https://www.facebook.com/gergely.szabo.14855/videos/775979199837684

Exempel på Targeted Individual profil inom (RCS)
https://www.facebook.com/photo?fbid=893037271465209&set=g.517575362096186
https://www.facebook.com/photo?fbid=893037394798530&set=g.517575362096186
https://www.facebook.com/photo?fbid=893037368131866&set=g.517575362096186
https://www.facebook.com/photo?fbid=893037308131872&set=g.517575362096186

Wikileaks Remote Control System V5.1
https://wikileaks.org/spyfiles/document/hackingteam/31_remote-control-system-v5-1/31_remote-control-system-v5-1.pdf

Wikileaks Remote Control System Galileo.
https://www.facebook.com/groups/517575362096186/permalink/1047630542423996
Citera
2021-01-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Har gang stalking offer hjärnspöken?

Dagens moderna psykiatri bygger på att låta patienter tala om sina problem för
en läkare som lyssnar. Freud utvecklade tekniken där patienten fick tänka fritt
och tala spontant hur konstiga eller dumma idéerna än verkade för att få tillgång
till det undermedvetna. Det patienten ska säga för att få diagnosen schizofreni är
att han/hon hör en eller flera röster som alltid skall vara elak eller negativ och
som säger åt personen vad han/hon skall göra. Inga vidare stora test görs eftersom
schizofreni inte kan bestämmas på något annat sätt än denna självrapportering
i närvaro av en läkare.

För de som aldrig råkat ut för en stalker så är det inte alltid så lätt att förstå att vi
faktiskt har individer mitt ibland oss som njuter av och därför gör allt i sin makt
för att skada andra människor. Bakom stängda dörrar så använder våldsverkaren
sig av extrema metoder för att kontrollera och manipulera varenda del av offrets liv.
Detta är en våldsverkare som inte kan känna empati för andra människor. Stalkern
vill framställa sitt offer som besatt, galen, psykiskt störd och har perfekta verktyg
till sitt förfogande, sällsamma tekniker som ingen känner till. De ovetande offren
luras många gånger att berätta om det inträffade för psykiatrin och diagnostiseras
utan vidare för att ha inbillade samtal med sig själva, schizofreni. Detta ökar sedan
risken för offret att ska bli ensamt eller socialt utsatt och hamna i händerna än mer
hos stalkern. Brist på information om grupp stalking har skapat många felaktiga
bedömningar även hos professionella inom vården.

Svar Ja. När man är inlagd på psyket så opererar de in chip nattetid i sömnen "i smyg" läkaren skickar patienten till en neurolog eller liknade där detta sker. Sedan när chipen börjar generera röster och man berättar det för avdelningens läkare så ljuger hen och påstår att man blivit psykotisk, bara för att få anledning till att ge patienten psykosmedicin som man blir dum i huvudet av, bara av ren jävulskap. Slöseri med skattepengar och sänkt livskvalite. Det är s_po som ligger bakom finansieringen av chippen, vilket gör att den aktuella läkaren arbetar åt sä_o.

Här är ytterligare ett bevis på deras framfart. Sabotage på min jacka,dragkedjan på höger+vänster ficka och det inträffade också medan jag var inlagd. Troligen även detta utfört av staten.

https://easyupload.io/wm8tgh
https://easyupload.io/5g0p4r
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in