2019-05-01, 10:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Vilka här i tråden har uppfattat & insett hur mycket desinformation & misinformation det finns online relaterat till "Gang Stalking" & "Targeted Individuals"? Varför är det så mycket falsk information & vilka manipulerar informationen?

Utifrån mina erfarenheter uppskattar jag att åtminstone 85% är falsk information samt så uppskattar jag att 75%-90% av alla online T.I.s är falska.
Citera
2019-05-01, 11:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
SBetänk att i historien är t.ex. Zersetzung och Cointelpro fakta, liksom hjärnforskning, CIA/mind control, kriminella experiment, psykopati och (USA:s) strävan efter total kontroll över allt och alla (detta inkluderar sådant som en strävan att få insyn i dina och mina tankar och t.o.m. manipulation av ens drömmar genom AI) - ett fåtal vill kunna kontrollera en mycket större massa (helst utan att samma massa är medveten om denna manipulation).

Fast hela premissen bakom gangstalking är ju den exakt motsatta - dvs att en hel drös med människor påstås avsätta enormt med tid och resurser för att av helt okänd anledning förfölja nån enstaka person år ut och år in utan att ett enda skit åstadkoms...
Citera
2019-05-01, 11:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast hela premissen bakom gangstalking är ju den exakt motsatta - dvs att en hel drös med människor påstås avsätta enormt med tid och resurser för att av helt okänd anledning förfölja nån enstaka person år ut och år in utan att ett enda skit åstadkoms...

Det råder olika uppfattning om vad programmet, eller programmen kanske man snarare skall säga syftar till men motiv saknas inte.

Likaså råder det olika uppfattning i vilken mån det är 'automatiserat' (av system, superdatorer, AI, fjärrteknik, satelliter, mobilmaster, drönare, etc).
Citera
2019-05-01, 12:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vilka här i tråden har uppfattat & insett hur mycket desinformation & misinformation det finns online relaterat till "Gang Stalking" & "Targeted Individuals"? Varför är det så mycket falsk information & vilka manipulerar informationen?

Utifrån mina erfarenheter uppskattar jag att åtminstone 85% är falsk information samt så uppskattar jag att 75%-90% av alla online T.I.s är falska.

Jag uppfattar det som om 100% av alla TI's är icke-TI's.

Vilket i sin tur förklarar att du upplever det mesta som "desinformation" och "falsk information": Det finns helt enkelt inget GS-program att informera om utan det rör sig enbart om högst subjektiva upplevelser som fritt tolkas av individer.
Citera
2019-05-01, 12:11
Medlem
Ja det är bara att googla! Man kan anlita folk till det
Citat:
Ursprungligen postat av PyramidTe
Ja detta förekommer säkerligen väldigt ofta, bara att man inte diskuterar det i samma utsträckning. Detta går väl att applicera på när kompis gäng splittras och det pågår en mental kamp mer än en fysisk?
Citera
2019-05-01, 13:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag uppfattar det som om 100% av alla TI's är icke-TI's.

Vilket i sin tur förklarar att du upplever det mesta som "desinformation" och "falsk information": Det finns helt enkelt inget GS-program att informera om utan det rör sig enbart om högst subjektiva upplevelser som fritt tolkas av individer.

"100%" är omöjligt då det finns historiska bevis på att exakt sådant hänt förut & sker även i moderna samhällen så som Kina. Du överdriver i många aspekter hela tiden & dessutom har du personligen attackerat min person flera gånger var tre av dina inlägg om sjukdomar, diagnos & dylik "Trams & Off-Topic" har tagits bort av moderator.

Typiskt att T.I.s blir utsatta för psykologiska attacker så som "gaslightning" (bieffekt?) & det här kan ske via personer i online forum (ovetande -ignoranta- eller vetande "nyttiga idioter" som i praktiken vet inte vad de bidrar till), vänner i ens sociala nätverk men också via mainstream media så som VICE där de pratar med psykologer & psykiatri i sina inslag om T.I.s utan att ens nämna ökända stalkingprogram (a.k.a. psykologisk krigföring eller organiserad förföljelse/trakasseri) så som COINTELPRO (FBI), Fair Game (Scientologi) & Zersetzung (Stasi) vars metoder & taktiker är open source & därmed kan användas av vem som helst i dagens samhälle:

"Gaslighting is a form of psychological manipulation that seeks to sow seeds of doubt in a targeted individual or in members of a targeted group, making them question their own memory, perception, and sanity. Using persistent denial, misdirection, contradiction, and lying, it attempts to destabilize the victim and delegitimize the victim's belief.[1][2] Instances may range from the denial by an abuser that previous abusive incidents ever occurred up to the staging of bizarre events by the abuser with the intention of disorienting the victim. The term owes its origin to the 1938 Patrick Hamilton play Gaslight and its 1940 and 1944 film adaptations, in which a man dims the gas lights in his home and then persuades his wife that she is imagining the change. The term has been used in clinical and research literature,[3][4] as well as in political commentary.[5][6]"
Källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
Senast redigerad av RiktigTI 2019-05-01 kl. 13:25.
Citera
2019-05-01, 16:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
"100%" är omöjligt

Självklart är det inte omöjligt att jag uppfattar 100% av de som skriver i tråden som "falska TI's".
Det är min subjektiva uppfattning som du inte kan ta i från mig.

Citat:
... samt så uppskattar jag att 75%-90% av alla online T.I.s är falska.

Och det är din subjektiva uppfattning. Du säger 90% och jag säger 100%.
Skillnaden är att du upplever dig själv som en "RiktigTI" medan jag bedömer din utsaga som fullständigt osannolik.

Citat:
Jag misstänker att ha blivit hemligt övervakad sedan 2008 (11 år just nu) ...

Det faller på sin egen orimlighet att du varit övervakad och systematiskt förföljd av "staten/eliten/säpo/whoever" i 11 år.
Därför tror jag du är - enligt ditt eget språkbruk - en falsk TI.
Senast redigerad av madtop 2019-05-01 kl. 17:28.
Citera
2019-05-01, 17:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det råder olika uppfattning om vad programmet, eller programmen kanske man snarare skall säga syftar till men motiv saknas inte.

Likaså råder det olika uppfattning i vilken mån det är 'automatiserat' (av system, superdatorer, AI, fjärrteknik, satelliter, mobilmaster, drönare, etc).

Att det råder så olika uppfattning så det inte ens går att enas om vilka som är utsatta, varför de är utsatta, hur de är utsatta, vilka det är som förföljer, hur de förföljer, vilka teknologier som används osv osv, är väl minst sagt goda tecken på att det inte förekommer annat än i huvudet på de som tror sig vara utsatta för detta påstått systematiska trakasseri.. det kan ju inte både vara systematiskt och helt random...
Citera
2019-05-01, 18:59
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Att det råder så olika uppfattning så det inte ens går att enas om vilka som är utsatta, varför de är utsatta, hur de är utsatta, vilka det är som förföljer, hur de förföljer, vilka teknologier som används osv osv, är väl minst sagt goda tecken på att det inte förekommer annat än i huvudet på de som tror sig vara utsatta för detta påstått systematiska trakasseri.. det kan ju inte både vara systematiskt och helt random...

Så du menar att alla måste vara överens om någon företeelse - annars förekommer det helt enkelt inte? Du tänker väldigt förenklat - är du så här enkelspårig på riktigt?

Du skriver; "det kan ju inte både vara systematiskt och helt random..." Förstår du ens själv vad du menar med denna mening?
Citera
2019-05-01, 19:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du menar att alla måste vara överens om någon företeelse - annars förekommer det helt enkelt inte? Du tänker väldigt förenklat - är du så här enkelspårig på riktigt?
Ja, om ni inte ens kan enas om grunderna för det ni påstår så kan det ju onekligen vara en varningsklocka för att ni åtminstone inte är utsatta för samma sak..

Citat:
Du skriver; "det kan ju inte både vara systematiskt och helt random..." Förstår du ens själv vad du menar med denna mening?

Jag menade att om det verkligen fanns ett ”program”, som du kallar det, så är det orimligt att de utsatta skulle uppleva det fullständigt random/olika.. ett program är per definition något systematiskt.
Citera
2019-05-01, 19:30
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ja, om ni inte ens kan enas om grunderna för det ni påstår så kan det ju onekligen vara en varningsklocka för att ni åtminstone inte är utsatta för samma sak..

Om det finns gemensamma nämnare då? Då är vi åtminstone utsatta för delvis samma sak eller hur?

Citat:
Jag menade att om det verkligen fanns ett ”program”, som du kallar det, så är det orimligt att de utsatta skulle uppleva det fullständigt random/olika.. ett program är per definition något systematiskt.

Dock finns det säkerligen oftast flera gemensamma nämnare trots att det finns olika slags program. Och även om man delar in de utsatta i olika grupper förekommer säkerligen systematik och återkommande mönster i dessa.
Citera
2019-05-01, 19:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om det finns gemensamma nämnare då? Då är vi åtminstone utsatta för delvis samma sak eller hur?
Eller så tror ni samma sak, t.ex för att ni läst samma konspirationsteorier och fastnat i dessa. Men... det du skrev, det vi diskuterar, är:

Har du ändrat dig om detta??

Citat:
Dock finns det säkerligen oftast flera gemensamma nämnare trots att det finns olika slags program. Och även om man delar in de utsatta i olika grupper förekommer säkerligen systematik och återkommande mönster i dessa.
Så det är samma sak men helt olika beroende på vad som passar det du försöker påstå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in