2021-02-20, 20:52
Bannlyst
Programledarna jagar lammkött på krogen, men eftersom de lobbar för queera, kvinnor och färgade så ere ok!
Citera
2021-02-20, 21:02
Medlem
Det var ett helt OK eftersnack på den där Clubhouse-plattformen efter finalen. Tex att frågorna skrivs av redaktionen utan Luuk/Lindström men ledtrådarna är till stor del är deras jobb. Även att det viktigaste vid casting av deltagarna är deras samspel i buren och med programledarna, kunskap inte högsta prio. De vill dock undvika att det är par som nollar första resan, tex genom att dra på 10p och ger upp.
Citera
2021-02-20, 21:23
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sara Larsson var rejält plufsig. Är väl alla pannkakor med lönnsirap, ribs och blaskig öl som hon konsumerar där borta i amerikatt.

+120 på den!
Satans vad fläskig hon blivit. Sådär som när näsan sticker ut lika mycket som kinderna i ansiktet på feta asiat-ungar.
Citera
2021-02-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaWoodgard
Programledarna jagar lammkött på krogen, men eftersom de lobbar för queera, kvinnor och färgade så ere ok!
Varför skulle det inte vara okej annars? De är väl singlar och får göra vad de vill på sin fritid.
Citera
2021-02-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Varför skulle det inte vara okej annars? De är väl singlar och får göra vad de vill på sin fritid.
Nej nej nej. Att knulla är den värsta synd du kan begå på Flashback.

Framför allt om du är kändis eller semikänd och har en framtoning som är något vänster.

Zara Larsson och Henrik Schyffert får inte knulla.

Om de skulle råka göra det och det kom fram skulle Flashback explodera och deras sexpartner skulle få en miljon mail om vilken hora/blatte/idiot vederbörande är
Citera
2021-02-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Ah, lördagskväll och allt i ett fritt samhälle att uttrycka sig.
Jag tror att Epstein var så frustrerad över sitt nederlag i tidigare åkningar, att hon låg på ledningen i PS att få nya chanser.
Hennes uppfattning om sig själv måste återupprättas. Måste bara.

N&E var ju inhoppare efter att Hamid Zafar gjort sig omöjlig
Citera
2021-02-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasspamatte
Hoa-Hoa drog ju på Key West en gång, innan de ens hunnit börja läsa. Var väl nästan så filmen knappt hade startat.

Har dock för mig att de åkte från Key west, hans partner upplyste om det och då sa han Miami
Citera
2021-02-20, 23:33
Medlem
JSelwyns avatar
Jag tycker att det var en bra final.
Man ser att ålder verkligen kompletterar varandra.
Sen tycker jag också att Epstein blev snyggare för varje rätt svar.
Är hon Epstein släkting med Jeffrey EpsteinP
?
Citera
2021-02-20, 23:41
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
Jag saknar Johanna Koljonen. Birro kan hon lämna hemma dock.
Lägg till Johar Benjelloul.
Citera
2021-02-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Herregud, vad forsberg utstrålar kåthet hela tiden.. Pysslar med sitt långa hår hela tiden, och är riks-kåt i sin utstrålning.. Vilken kvinna!
Hon ser ju ut som en äldre transvestit? Oroväckande många i den här tråden som verkar gå igång på hennes manliga anletsdrag...
Citera
2021-02-21, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Lägg till Johar Benjelloul.

Visst - kunnig - men ocharmigt dryg och överlägsen. Koljonen skriver jag däremot under på - underhållande och en härlig finlandssvensk dialekt.
Citera
2021-02-21, 08:09
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
tycker luuk antyder att programmet inte kommer ledas av fredrik och kristaian särskilt länge till.

Ett scoop
Det är ju givet att det snart kommer in ett par glada "tjejer" i övre medelåldern för att visa att dom också kan. Om det sedan blir Pia Johansson, Babben Larsson, Annika Lantz eller några liknande spelar mindre roll. Det blir ändå sista säsongen av detta koncept som legat i respirator de senaste tio åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in