2021-02-21, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomi3
N&E var ju inhoppare efter att Hamid Zafar gjort sig omöjlig

Tror att Epstein låg på att för att hon och N blev deras ersättare. Hennes självkänsla fick sig en törn efter förra misslyckandet och hon traktade efter upprättelse. Börjar få nog av denna förnumstiga besserwisser som i sin talkshow alltid skall släta över - vissa - samhällsproblem och gå vidare och aldrig vågar eller vill stanna vid dem. Hon är en vänsterliberal propagandamakare.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2021-02-21 kl. 09:12.
Citera
2021-02-21, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ingen aning, men de hör ju inte heller hur andra lagen diskuterar och har inte google. Jag håller alltid för öronen så man inte hör hur de snackar i burarna.

Jag kan varmt rekommendera tyst kupé. Finns på play.
Citera
2021-02-21, 10:25
Medlem
peterZiipens avatar
Tror Lindström belåtet sagt: 'det här vad jag kallar fredagsunderhållning' samtidigt som han smaskat i såg något säkert 6-7 gånger den här säsongen.
Citera
2021-02-21, 10:31
Medlem
Sanctuss avatar
Höjdpunkten var ändå att höra Elfsberg prata om flatulens och Elvis. Bara frågor om glasbord saknades...
Citera
2021-02-21, 10:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Oldsberg hann säga,-Jag plockar nyckeln ur västen. Då drog Hoa Hoa.

Den snabbaste någonsin måste vara jag hemma i TV-soffan när jag tog Weimar på 10 poäng efter bara två lästa ord. De båda medverkande lagen som tävlade fick noll poäng, bland annat var Horaset med i ena laget.
Det gjorde du inte alls.
Citera
2021-02-21, 10:43
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det gjorde du inte alls.
Varför skulle jag ljuga om en sån sak?
Citera
2021-02-21, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Jag tycker att det var en bra final.
Man ser att ålder verkligen kompletterar varandra.
Sen tycker jag också att Epstein blev snyggare för varje rätt svar.
Är hon Epstein släkting med Jeffrey EpsteinP
?

Är hon av judisk härkomst ?
Är Epstien en stor judisk släkt eller är det flera olika släkter ?
Citera
2021-02-21, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Oldsberg hann säga,-Jag plockar nyckeln ur västen. Då drog Hoa Hoa.

Den snabbaste någonsin måste vara jag hemma i TV-soffan när jag tog Weimar på 10 poäng efter bara två lästa ord. De båda medverkande lagen som tävlade fick noll poäng, bland annat var Horaset med i ena laget.
Jag tog Svalbard innan de satte igång filmen. Fanns bara en plats som stämde in på förhandsinformationen.
Citera
2021-02-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Är hon av judisk härkomst ?
Är Epstien en stor judisk släkt eller är det flera olika släkter ?

(Det tvivelaktiga könet) Nordegren ställde faktiskt litet ironiskt denna fråga till judinnan i sjåvven i radion när eländet var på tal. Och det gled hon ur avslappnat och säkert. De är inte släkt, i alla fall inte kanske förrän ner till de skriftlärde på den tiden.
Dags att pensionera N och låta E arbeta i SR:s arkiv. Deras tid är över, tack för kaffet.
Det finns mycket mer frispråkiga och inte så skitnödigt ängsliga personer som kan ta över P1:s sjåvv.
Några av tillfälliga bisittare som rykt in kan ta över. Benno och Hellström exempelvis om de tröttnar på Studio Ett, någon gubbe också - om han inte avbröt så förbannat vore Kalle Lind en kandidat.
Citera
2021-02-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det är ju givet att det snart kommer in ett par glada "tjejer" i övre medelåldern för att visa att dom också kan. Om det sedan blir Pia Johansson, Babben Larsson, Annika Lantz eller några liknande spelar mindre roll. Det blir ändå sista säsongen av detta koncept som legat i respirator de senaste tio åren.

De kandidaterna kanske hade varit relevanta som alternativ när Luuk & Lindström tog över för tio år sedan? Nog för att Lindström och Pia tillhör På-Minuten-Eliten, men inte en chans att vita medelålderskvinnor tar över. Könet stämmer dock.

Tror på;
1. ”Full Patte” duon tar över och gör en ironisk take på programledarrollen (Hur hamnade vi här liksom?!?) iklädda luuks&lindströms kostymer. Alternativt den andra tjejduon som var med i år (inte dorsin).

2. Hon skrikande skåningen som var med Johan Glans tar över Luuks plats, och Parisa tar över Lindström som domare. Kanske för färgad duo, då byts skåningen ut mot Clara Henry.

Oavsett vilka av dessa det blir, så kommer Oldsbergstittarna för alltid att bli alienerade då 90% av frågorna kommer vara likt ”vem där”-momenten där kunskap om Orange is the new black, Kardashian, rappare och äldre hollywoodkvinnor är allmänbildning.

Ska bli skönt o slippa se Luuks batteridrivna Aqua Terra för 9 lök iallafall!
Citera
2021-02-21, 12:34
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbassang
De kandidaterna kanske hade varit relevanta som alternativ när Luuk & Lindström tog över för tio år sedan? Nog för att Lindström och Pia tillhör På-Minuten-Eliten, men inte en chans att vita medelålderskvinnor tar över. Könet stämmer dock.

Tror på;
1. ”Full Patte” duon tar över och gör en ironisk take på programledarrollen (Hur hamnade vi här liksom?!?) iklädda luuks&lindströms kostymer. Alternativt den andra tjejduon som var med i år (inte dorsin).

2. Hon skrikande skåningen som var med Johan Glans tar över Luuks plats, och Parisa tar över Lindström som domare. Kanske för färgad duo, då byts skåningen ut mot Clara Henry.

Oavsett vilka av dessa det blir, så kommer Oldsbergstittarna för alltid att bli alienerade då 90% av frågorna kommer vara likt ”vem där”-momenten där kunskap om Orange is the new black, Kardashian, rappare och äldre hollywoodkvinnor är allmänbildning.

Tippar att Parisa Amiri ligger bäst till när Kristian och Fredrik lämnar. Den skrikande skåningen är mardrömmen, då ger jag upp programmet.
Citera
2021-02-21, 12:36
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbassang

Tror på;

De kommer säkert förstöra programmet genom att det ska vara olika programledare varje säsong. Ungefär som på julafton, att det är en ny varje jul. Där kan jag dock tycka att det kan vara lite roligt eftersom ändå ingen kan ersätta mr Jul.

Om det blir två kvinnliga ledare så är programmet helt kört tror jag. För då kommer det säkert att göras om helt & hållet som ett "led i tiden", moderniseras.

Det kommer bli "feministiska" frågor och liknande.... Sen kommer kvinnor aldrig att vara givna programledare som ett par mysgubbar typ Oldsberg el Lindström. Det bara är så. Därmed inte sagt att det aldrig finns bra kvinnor som programledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in