2021-02-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Precis, och det är väl inte heller första gången de gör så om jag minns rätt. Det har skett förr när det varit ögrupper med obskyra huvudorter.

T ex Puerto Rico förra säsongen.
Citera
2021-02-20, 14:08
Medlem
Hade de inga faktagranskare när de körde Pearl Harborfrågan? Arizona och Oklahoma var de enda slagskepp som sänktes, de övriga reparerades och var tillbaka i strid senast 1943. Utah var ett målskepp och bör inte räknas.

1066 var hyfsat enkelt för alla med minsta intresse av historia och vem kombatanterna vid Hastings var.

Intressant val att resa så långt norrut man kan komma, bra gjort.

Mycket spännande igår och jag föredrar att Magda vinner framför Louise då jag inte klarar Louise röst. Magda är jag dock fortfarande förbannad på från 2002 då hon var nöjd med brons i OS trots överlägsen i världscupen
Senast redigerad av mattep74 2021-02-20 kl. 14:11.
Citera
2021-02-20, 14:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Sara Larsson var rejält plufsig. Är väl alla pannkakor med lönnsirap, ribs och blaskig öl som hon konsumerar där borta i amerikatt.
Citera
2021-02-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Klart godkänd final, Magdalena Forsberg imponerar!

Det jag som tittare dock har saknat är de där riktigt kvicka och pålästa deltagarna som drar efter några sekunder på 10 poäng. Man sitter där och tänker "hur i helvete gick det där till?!".
På senare år kan jag dra mig till minnes att Jesper Rönndahl och Johar Bendjelloul har stått för den typen fredagsunderhållning...

Hoa-Hoa drog ju på Key West en gång, innan de ens hunnit börja läsa. Var väl nästan så filmen knappt hade startat.
Citera
2021-02-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
jesper rönndahl, peter apelgren, jossan, jonatan unge får gärna komma tillbaka nästa säsong. släng in albin olsson eller niklas andersson också. den här säsongen hade oerhört tråkiga deltagare och det funkar liksom inte när programmet leds av torrbollen luuk.

Jag saknar Johanna Koljonen. Birro kan hon lämna hemma dock.
Citera
2021-02-20, 16:40
Medlem
Är det bara jag? Cleas Elfsberg ä. Så jäkla ofräsch människa. Han verkar vara jäkligt självupptagen och dryg. Han svarade ofta som om Magdalena inte var med. Jag vet att det är, jag vet inte men chansar på. Jag kom på att det är. Det kan jag inte men chansar på. osv.... så jävla gubbig!!!!!!!!
Citera
2021-02-20, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
Jag saknar Johanna Koljonen. Birro kan hon lämna hemma dock.
tycker luuk antyder att programmet inte kommer ledas av fredrik och kristaian särskilt länge till.

Ett scoop
Citera
2021-02-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Är det bara jag? Cleas Elfsberg ä. Så jäkla ofräsch människa. Han verkar vara jäkligt självupptagen och dryg. Han svarade ofta som om Magdalena inte var med. Jag vet att det är, jag vet inte men chansar på. Jag kom på att det är. Det kan jag inte men chansar på. osv.... så jävla gubbig!!!!!!!!

Claes Elfsberg är en psykopat utan dess like. För en jävla fitt-person.
Bara se när han var med och skämde ut sig i Schulman Show.
Citera
2021-02-20, 19:40
Medlem
Ah, lördagskväll och allt i ett fritt samhälle att uttrycka sig.
Jag tror att Epstein var så frustrerad över sitt nederlag i tidigare åkningar, att hon låg på ledningen i PS att få nya chanser.
Hennes uppfattning om sig själv måste återupprättas. Måste bara.
Citera
2021-02-20, 19:44
Medlem
Herregud, vad forsberg utstrålar kåthet hela tiden.. Pysslar med sitt långa hår hela tiden, och är riks-kåt i sin utstrålning.. Vilken kvinna!
Citera
2021-02-20, 19:56
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasspamatte
Hoa-Hoa drog ju på Key West en gång, innan de ens hunnit börja läsa. Var väl nästan så filmen knappt hade startat.
Oldsberg hann säga,-Jag plockar nyckeln ur västen. Då drog Hoa Hoa.

Den snabbaste någonsin måste vara jag hemma i TV-soffan när jag tog Weimar på 10 poäng efter bara två lästa ord. De båda medverkande lagen som tävlade fick noll poäng, bland annat var Horaset med i ena laget.
Citera
2021-02-20, 20:08
Medlem
Forsberg verkar vara en svagbegåvad människa för att deltaga i ett program som detta. Varenda gång hon ska svara tittar hon på kC* för att han skall fylla i.

Skådespeleriet med att hon från ingenstans drog till med att 'det är en ljusvässare', tror jag inte ett skit på. Hon visste vad det var hela tiden, men för att verka som en mastermind så slängde hon ur sig det i sista sekund.

Hela hon utstrålar intellektuell osäkerhet

*=kommunistClaes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in