Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Stor skillnad på "bättre livsvillkor" och "konsumera lyxprodukter" du. Om du nu är så engagerad i de prostituerade männens och kvinnornas situation och vill hjälpa dem att förbättra sina livsvillkor så kan du ge dem pengarna direkt i handen eller ännu bättre jobba för en organisation som hjälper dem långsiktigt. Istället sitter du här i 13 år och kallar dem som verkligen hjälper och bryr sig för "moralister" och allt annat skit du hittar på att kalla dem.
*slow clap* Du är jävligt trovärdig du.
Den enda som är avslöjad är du. Forumets största hycklare.
Du borde ju fatta att hela spektrat förekommer. Från nödtvång till lyxkonsumtion. Jag får återigen påminna om att topic behandlar män som inte vill ha att göra med kvinnor. För egen del gäller det bara svenska och västerländska kvinnor. De är ofta korkade och feta, och tror de har rätt att ställa vilka absurda krav på män som helst, utan att ens svara upp mot ens basala mänskliga egenskaper själva.
Under mina resor i asien och sydamerika så har jag förstått att den västerländska kulturen är ett gift. En stank av en kvinnodominerad kultur, som är på väg att gå under. Jag hatar svenska kvinnor. Jag ÄLSKAR asiatiska och sydamerikanska kvinnor. Så är jag en kvinnohatare? Nej!