Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
De utgör mindre än 10 % i väst.
Så enligt dig och dina källor så är den absoluta majoriteten av de prostituerade i USA, Tyskland, Kanada, Italien osv lyxprostituerade?
De gör det inte pga drogmissbruk, trauman och/eller fattigdom/hemlöshet, äta för dagen osv?
Citat:
Jag pratar om mainstream sexsäljare, och du pratar om ett fåtal procent. Eller prostitution i u-länder vilket kan handla om skillnaden mellan mat eller inte. Att byta sexuell tjänst mot att en hel familj får mat på bordet i en hel månad är utan vidare en handling som även kan försvaras rent moraliskt.
Jag pratar om majoriteten prostituerade. För den prostituerade är det ren överlevnadsinstinkt ja, har inget att säga om det.
Jag pratar däremot om det moraliska i att utnyttja denne sexuellt istället för att bara ge pengarna eller jobba för en organisation som verkligen hjälper på lång sikt. Jag pratar specifikt om en viss sorts män här på forumet som annars sitter och spyr kvinnohat och pratar om indragna rättigheter och reglerade livsvillkor.....tills prostitution kommer upp.
Citat:
Du tillhör sannolikt själv den räddningsindustri som utnyttjar svaga människor för egen vinning. Samma sak med din kamp mot sexhandel mellan samtyckande och vuxna. Du värnar bara fitt-oligopolet för att trissa upp förhandlingspriset på ditt eget könsorgan. Nej, inbilla dig inget, du är inte godare än jag. Du är ondskefull och missunnsam.
Men vilken jävla kärring du är. Du har ju för fan suttit och hållt med mig om en reglerad sexmarknad som ett alternativ till sexköpslagen. Bordeller/prostituerade med samma skattekrav och genomsyn som andra företag osv. Kan du inte hålla reda på vem du säger vad till? Du bara
måste sitta och spy på kvinnliga medlemmar just för att de är kvinnor?
Citat:
Det är du som inte begriper skriven text. Mitt case är vattentätt, ditt läcker som ett såll.
Ditt case?! Nu överdriver du lite väl mycket va? Du har fan inget case.
Citat:
Det är kvinnor som gör karriär på att lura andra att de är do-gooders, när det i själva verket handlar om egen vinning. Ni är bedragare.
Ditt hysterika pladder vet inga gränser. Snart får du väl din egen fru bränd på bål för häxeri.
Citat:
Inte alls. jag är triumfatorisk. Som man brukar bli när man vunnit ett argument.
Du har inte vunnit ett skit, du är full av skit.