Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Det finns en enda anledning till att man tvivlar på vad KP säger in SE. Det faktum att det inte finns mer än en rock och något väskliknande hos en man som kan vara mördaren på flykt. Annars finns ingenting. Ingenting.
Bara lös låtsaspsykologi.
Ni som tror SE är GM återvänder väldigt ofta till att man kanske inte skulle pekat ut SE, men förmodligen vet KP om flera besvärande saker för SE så det är förmodligen ok peka ut. Vilket självklart är ett underkänt argument. Ren spekulation.
Jag förutsätter att de i stort iaf presenterade vad de hade.För egen del så kvittar det iofs vad de hade gjort jag är rätt säker på vem som mördade OP oavsett.
Visst kan jag förstå tvivlet några konkreta bevis presenterades ju inte.
Däremot kan jag INTE förstå de som avfärdar honom som möjlig GM.Det finns absolut inget som utesluter honom som GM.
Jag förstår inte heller det här tramset som vissa förnerkare ägnar sig år genom att kalla oss som håller det öppet att för SEkt osv.
Tramsigt och oseriöst.
Det är intressant varför det bara gäller oss som är inne på att det kan ha vart SE.
Jag har aldrig sett någon idiotförklara eller raljera så mot de som tror på CP eller CA eller VG eller var man nu kan tro på som GM.
Det förstår jag inte speciellt inte när SE är den kandidat som ändå tveklöst har mest mot sig.Jag ser ingen annan kandidat som GM som har lika många indicier och märkliga omständigheter mot sig.
Så många och svårförklarade att det är svårt att bortse från honom.Det krävs nästan att man redan bestämt sig för att det inte kan vara han.
För mig är det nåt som inte stämmer när man måste använda sig av så mycket fantasi och i vissa fall snudd på hittepå eller som vissa gör fastslå saker utan att ha nåt som helst stöd för det i materialet för att kunna få honom till att bli ett vittne.Sedan är det givetvis så att SE inte per automatik är =GM bara för att han ljög om vissa saker eller inte förefaller ha varit ett vittne,
När bitarna faller på plats om man bara vågar tänka sig honom som GM en liten stund.
Vi värderar olika saker på olika sätt så är det ju det måsta man respektera och förstå.
Men det här idiotförklarandet och SEkt tramset förstår jag inte.
Det gör ju att man börjar fundera på om vissa av er förnekare är lite rädd för att sanningen ska komma fram?
En del av er anar nog innerst inne att det kanske ändå var den där Skandiamannen?