Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Du har rätt. Minnesförlust är nog mer en urban myt. Kan bero på att många som åkt dit för brott med alkohol och anabola kanske skyller på det?
Vad som däremot är sant är att det kan en väldig aggressivitet. Anabola (östrogen) gör ju män till veritabla PMS-monster där alkoholen förstärker. Så det kan ju kanske förklara Patriks plötsliga personlighetsförändring?
Vet inte vad som kan ligga bakom hans barnsliga beteende. Låter som en rolig grej man kan kläcka ur sig på fyllan i ungdomen men som de flesta låter stanna där. Han är en person med sunda tankar annars och jag har full förståelse för hans kamp mot sexuella övergrepp på barn. Men efter detta har jag tappat allt förtroende för honom. Tänk att han kunde rasera det han byggt upp så fort. Att dessutom omge sig med personer som Jan Emanuel i sin reklam för märket tycker jag sänker det hela ännu mer.
Roddy har jag inget emot, han verkar vara en trevlig kille som seriöst ägnat större delen av sitt liv åt kroppsbygge. Då har jag också en större förståelse för att han använder sig av otillåtna preparat, för det gör man på den nivån.
Men Jan Emanuel är en typiskt mentalt svag individ som på klassiskt vis gått på myten att muskler, pengar och materiella ting inger respekt. Han leker låtsasgangster och jobbar hårt på att synas med kampsportfolk för att han tror att det ger lite extra plus. Det räcker med att skrolla igenom de första bilderna på hans instagramkonto för att inse vilken tragisk person det är.
Jag förstår ärligt talat inte varför Patrik hänger med Jan Emanuel, det ger ett väldigt oärligt intryck.
Kanske det är så att Patrik nu går i samma fälla som Ola Rapace gjorde och försöker bygga upp en helt ny person som han efter några år kommer att ångra och därmed gråter ut om sitt snedsteg i pressen.