Citat:
Ursprungligen postat av
BetongBuketten
Du tycker han ser för klen ut, jag påpekar att han ser så pass större ut att man undrar om det är endast på naturlig väg. Har du sett hur smal han varit?
Att du drar slutsatsen att jag menar att det är fel att gå till gymmet är bara trams från dig.
Du motsäger dig själv dessutom när du menar att Jan Emanuel trycker anabola så att ögonen nästan poppar ut. Dessutom vet nog varken du eller jag hur mycket och ofta någon av dem går till gymmet så återigen finns en vilja/intention om hur stor man vill bli.
Återigen - varför skulle Sjöberg vilja se ut som Johansson. *retorisk fråga.
Ja, han ser för klen ut för att det ska vara uppenbart att han använder steroider.
Om du inte kan se när det är uppenbart att någon trycker anabola, så har du inget intresse av att gymma. Jag kan till 100% säga att Jan Emanuel använder steroider, för det är uppenbart.
Patrik har varit lite småkrallig ett bra tag och han har under lång tid sagt att han mår bra av att gymma. Han har faktiskt varit lite större tidigare.
Det enda orosmomentet är att han verkar hänga med Jan Emanuel och Roddy, så då finns det en liten risk att han kanske känner för att använda han med.