2021-02-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Om du inte kan se när det är uppenbart att någon trycker anabola, så har du inget intresse av att gymma. Jag kan till 100% säga att Jan Emanuel använder steroider, för det är uppenbart.

Patrik har varit lite småkrallig ett bra tag och han har under lång tid sagt att han mår bra av att gymma. Han har faktiskt varit lite större tidigare.

Det enda orosmomentet är att han verkar hänga med Jan Emanuel och Roddy, så då finns det en liten risk att han kanske känner för att använda han med.
Din läsförståelse är ju helt åt fanders. Jag ser självklart att Jan Emanuel med all sannolikhet tar steroider, var har jag påstått annat?
Tramstjafs från din sida hela diskussionen. Nu menar du dessutom att Patrik kanske ändå tar steroider. Hur ska du ha det.
Citera
2021-02-17, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Din läsförståelse är ju helt åt fanders. Jag ser självklart att Jan Emanuel med all sannolikhet tar steroider, var har jag påstått annat?
Tramstjafs från din sida hela diskussionen. Nu menar du dessutom att Patrik kanske ändå tar steroider. Hur ska du ha det.

Jag svarade ju på ditt inlägg där du seriöst ställer frågan varför han skulle vilja bli en biff. Det jag undrade över är vad du tycker är fel i att någon vill träna för att få lite muskler. Tycker du det är fel?

Sedan skrev du att du själv tycker att han var lång och smal innan och att han är större nu och undrar om det beror på att han tar anabola.

Vad jag menar är att om man tränar för att lägga på sig muskler så ser man naturligvis större ut, speciellt om man innan varit smal. Bara för att man går från smal till lite mer vältränad betyder inte att det är en omöjlighet utan användandet av steroider.

Min åsikt om Patriks fysik är att den (i nuläget) inte ger något intryck av att vara byggd på steroider. Om det nu skulle vara så att han tar steroider i alla fall, så kommer det vara något vi med enkelhet kan se om något år. Så alla som gapar om steroider i nuläget har inget belägg för det.
Citera
2021-02-17, 21:50
Medlem
Citat:
.
Läsförsåelsen din är helt väck.

DU menar att han ser för klen ut för att ta steorider.

Jag undrar varför han skulle vilja bli större än vad han nu är. Steorider är inte alltid synonymt med Jan Emanuels utseende.

Dessutom tillstår du sen att Patrik i och för sig kanske kan ta steroider för han hänger ju med sånt folk...

Resten av din rappakalja är ovidkommande trams.
Citera
2021-02-17, 22:01
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Alltså oavsett om man är vänstervriden eller maxnazi så är det ju otroligt vad fan karln sysslar med just nu, har han fått en stroke eller pre demens?
Det är så pinsamt att se hur han svingar mot folk som egentligen bara värnat om upphovsrätten, hur kan någon stötta hans evigt tjatande om rakluggar?

Det obehagliga är de som promotar Sjöberg och applåderar hans vurm för medeltida rättsskipning, blir mörkrädd när jag läser på Facebook.

Det senaste på nya tröjan är att använda pedofiler som labbråttor. Undrar om han inte tangerar gränsen för uppvigling i och med detta.
Citera
2021-02-17, 22:07
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det obehagliga är de som promotar Sjöberg och applåderar hans vurm för medeltida rättsskipning, blir mörkrädd när jag läser på Facebook.

Det senaste på nya tröjan är att använda pedofiler som labbråttor. Undrar om han inte tangerar gränsen för uppvigling i och med detta.

Och detta eviga halmgubbandet, 90% av det Sjöberg säger är ju påhitt, han säger att han får ta emot mängder av hat i kommentarerna (Såg en hatkommentar) han hittar på en massa spöken/halmgubbar som han svingar emot och alla köper det.
Citera
2021-02-18, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Det var någon förvirrad människa tidigare i tråden som drog in hans ålder i det hela. Som om det inte kunde bli mer irrelevant att han snart är en "56-årig gubbe". Det är väl knappast någon skillnad på att han gjorde det nu. Eller att han gjort det när han var 45 eller 25 för den delen.

Berätta gärna vad du pratar om. Vad är "det"?
Senast redigerad av Ville815 2021-02-18 kl. 01:12.
Citera
2021-02-18, 09:28
Medlem
https://www.instagram.com/p/CLZeJYPHu4k/

Jag fattar hur han avser att den ska läsas men själv läser jag det som tröja för pedofiler som gillar labbråttor.
Citera
2021-02-18, 09:43
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi

Jag fattar hur han avser att den ska läsas men själv läser jag det som tröja för pedofiler som gillar labbråttor.

Ja, det är den normala uttolkningen för en person med engelska som modersmål. Bara en svensk som redan känner till Patrik Sjöberg skulle göra den avsedda tolkningen.

”X for X” är en standardslogan för att stötta något. Se till exempel de här skyltarna med Women for Trump:

https://media13.s-nbcnews.com/j/MSNBC/Components/Video/202008/s_womensvote_SuburbanHousewives_200827.focal-760x428.jpg
Citera
2021-02-18, 10:10
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Yep, den som bär den tröjan kommer av alla litterärt bildade att uppfattas som att han är pedofil, djurvän och står upp för labbråttor.
Citera
2021-02-18, 10:24
Medlem
siisters avatar
Citat:

Ännu en tröjsuccé!

https://twitter.com/erccyy/status/1352942284413825024?s=19
Citera
2021-02-18, 11:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Nej, steroider och alkohol slutar ytterst sällan i en krash och minnesförlust. Men det är ju den bilden slaskpressen gärna vill få er att tro.

Förövrigt tycker jag inte det ser ut som att Patrik pysslar med steroider. Han ser på tok för klen ut för det.

Du har rätt. Minnesförlust är nog mer en urban myt. Kan bero på att många som åkt dit för brott med alkohol och anabola kanske skyller på det?

Vad som däremot är sant är att det kan en väldig aggressivitet. Anabola (östrogen) gör ju män till veritabla PMS-monster där alkoholen förstärker. Så det kan ju kanske förklara Patriks plötsliga personlighetsförändring?
Citera
2021-02-18, 11:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Lite som den populära psykologiska mekanismen (som jag tror starkt på) att den som mest tydligt (och extremt) tar avstånd från, exempelvis, homosexualitet själv lider av homosexuella impulser/tankar/önskningar. Jag kan tänka mig att Patrik, på ålderns höst, sneglat alltmer åt tonårsflickors håll, och att han gärna vill dölja detta för omgivningen.

Antingen det, eller så tar han bara den enklaste vägen när det kommer till att slå in en öppen dörr: "Se vad himla illa jag tycker om pedofiler, visst är jag bra?". Kanske en kombo, vem vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in