Citat:
Ursprungligen postat av
BetongBuketten
Din läsförståelse är ju helt åt fanders. Jag ser självklart att Jan Emanuel med all sannolikhet tar steroider, var har jag påstått annat?
Tramstjafs från din sida hela diskussionen. Nu menar du dessutom att Patrik kanske ändå tar steroider. Hur ska du ha det.
Jag svarade ju på ditt inlägg där du seriöst ställer frågan varför han skulle vilja bli en biff. Det jag undrade över är vad du tycker är fel i att någon vill träna för att få lite muskler. Tycker du det är fel?
Sedan skrev du att du själv tycker att han var lång och smal innan och att han är större nu och undrar om det beror på att han tar anabola.
Vad jag menar är att om man tränar för att lägga på sig muskler så ser man naturligvis större ut, speciellt om man innan varit smal. Bara för att man går från smal till lite mer vältränad betyder inte att det är en omöjlighet utan användandet av steroider.
Min åsikt om Patriks fysik är att den (i nuläget) inte ger något intryck av att vara byggd på steroider. Om det nu skulle vara så att han tar steroider i alla fall, så kommer det vara något vi med enkelhet kan se om något år. Så alla som gapar om steroider i nuläget har inget belägg för det.