Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Men det handlar ju om saker långt innan det där med bilden. Den postade han ju enbart för att feminstnazis en bra tid hade infekterat hans trådar. För att visa hyckleriet, varför den bilden blev hyllad av dessa medan de visst var tvingade av oklar anledning att vara inne och förpesta och spy galla när han skrev exakt samma sak om pedofiler.
Sedan gav bilden och detta med upphovsrätt som annars i vanliga fall spelar nada roll på Facebook/Instagram dom chansen att skriva ännu mera.
Att feminazigänget enbart använder bilden för en chans att hitta ett fel hos Patrik säger jag absolut inte emot, så är det säkert.
Men hade han bara bemött det sakligt istället för att hitta på massa lögner hade han vunnit denna strid enkelt.
Men att påstå att kvinnor skrivit till honom att de är rädda för Stina Wolters mob är ju en uppenbar lögn.
Vidare grinar han ut om att han blir "mobbad" medans han själv gör sådana här påhopp.
https://forumbilder.com/images/2021/02/17/hmmm.png
Sen är det dessutom skillnad på våldtäckt och pedofili, alla våldtäcktsmän är våldtäcktsmän men alla pedofiler är inte våldtäcktsmän. Personligen avksyr jag dem alla men rent juridiskt är det svårt att dömma folk för sexuella vidriga avikelser om de ej begått ett brott. (eftersom bilden säger kill your local rapist och inte pedophil)
Men men, jag är i grunden på Patrik sida men pallar inte med folk som behöver använda halmgubberetoriken och har 0 självinsikt.