Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Så vad ville du få fram med den fetstilade texten? Hade inte Abbe lekt Allan mot dessa gäng hade inget hänt, garanti på den. Och vadå ska vi svenskar göra mos av Abbe för att han högst troligt haft ihjäl sin pundarbrud som bor 100 mil bort? Ja det slutar nog mest i en fantasi. Dock kan man ju iaf glädjas åt att idioten blir torterad och förnedrad. Förhoppningsvis kan vi se det som win/ win. Abbe dör och GM utvisas / fängslas!
Fast nu dödade ju Abbe Blattelito en etnisk svensk tjej, eller hur? Du kan ju bortförklara det med att hon var pundare osv (vilket hon givetvis inte var, hon knarkade inte mer än helt vanliga tjejer i hennes ålder gör nuförtiden), och den här pajasen Abdalla åker runt över hela Sverige och leker Allan Ballan Bonanza och tror att han är snygg osv. Svensk hovrätt friade honom från mord, vilket var en skam för Sverige. Tycker du inte att ett svenskt gäng borde få äran att åtminstone misshandla Abdalla Alsaadi? Annars håller jag med dig om att de bara gör det för deras egna varumärke på gatan.
I alla fall skitsamma, jag ville bara instämma med föregående postare att det är bra att blattarna för en gångs skull kom till någon nytta. Det här är så bra att jag på fullaste allvar funderar på att dra ner till ICA och köpa lite popcorn, lol.
https://gif-free.com/1077-michael-ja...g-popcorn.html
Någon får gärna notifiera mig med ett svar när ni har videoklippet på Abdalla's senaste misshandel, haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
FotParmesan
Alldeles riktigt, dom får ta hand om sina egna sopor..
Så kan man ju också se det, lol.