2021-02-13, 15:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så vad ville du få fram med den fetstilade texten? Hade inte Abbe lekt Allan mot dessa gäng hade inget hänt, garanti på den. Och vadå ska vi svenskar göra mos av Abbe för att han högst troligt haft ihjäl sin pundarbrud som bor 100 mil bort? Ja det slutar nog mest i en fantasi. Dock kan man ju iaf glädjas åt att idioten blir torterad och förnedrad. Förhoppningsvis kan vi se det som win/ win. Abbe dör och GM utvisas / fängslas!
Fast nu dödade ju Abbe Blattelito en etnisk svensk tjej, eller hur? Du kan ju bortförklara det med att hon var pundare osv (vilket hon givetvis inte var, hon knarkade inte mer än helt vanliga tjejer i hennes ålder gör nuförtiden), och den här pajasen Abdalla åker runt över hela Sverige och leker Allan Ballan Bonanza och tror att han är snygg osv. Svensk hovrätt friade honom från mord, vilket var en skam för Sverige. Tycker du inte att ett svenskt gäng borde få äran att åtminstone misshandla Abdalla Alsaadi? Annars håller jag med dig om att de bara gör det för deras egna varumärke på gatan.

I alla fall skitsamma, jag ville bara instämma med föregående postare att det är bra att blattarna för en gångs skull kom till någon nytta. Det här är så bra att jag på fullaste allvar funderar på att dra ner till ICA och köpa lite popcorn, lol.

https://gif-free.com/1077-michael-ja...g-popcorn.html

Någon får gärna notifiera mig med ett svar när ni har videoklippet på Abdalla's senaste misshandel, haha.

Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Alldeles riktigt, dom får ta hand om sina egna sopor..
Så kan man ju också se det, lol.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-02-13 kl. 15:35.
Citera
2021-02-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja, även AC la upp story om detta men tati och AC är väl ungefär på samma nivå som Abbe.

Vem är AC?
Citera
2021-02-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Gick ju inte så bra för de som kidnappade Einár och sedan spred bilderna.

Näe, det låter risky. Men dom åkte väl också dit i samband med att fransoserna lyckades hacka Encrochat? Där dom kommunicerat ang. den kidnappningen.

Tror inte heller att detta egentligen har nåt med Annie att göra. Abbe har ju haft lite svårt att hålla låg profil, vilket faktiskt jag trodde han skulle göra när han kom ut. Ack så fel jag hade.

Det var väl bara en tidsfråga innan han råkade illa ut...
Citera
2021-02-13, 15:35
Medlem
BlameItOnAcons avatar
Om det är äkta vad är det för bög tortyr?
Börja fota efter en box på ögat?
Citera
2021-02-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Vem är AC?

Alex Ceesay
Citera
2021-02-13, 15:38
Medlem
TruckUrbans avatar
Ang bilbatteri så går det att göra skada med det om man kortsluter det men att sätta klämmorna på kroppen kommer i bästa fall ge nypskador
Citera
2021-02-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Har någon tänkt på att han har helt annorlunda kläder i storyn jämfört med kidnappningen? Om den skett i form av ett överfall mitt i natten, när bytte Abbe om i sådana fall?
Var det första jag tänkte på. Tror det är fejk. Sen kommer han att skriva på sin story att inte ens detta kan stoppa honom.
Citera
2021-02-13, 15:42
Medlem
Kul att AC ska lägga sig i när han själv är en dömd kvinnomisshandlare
Citera
2021-02-13, 15:42
Medlem
fishgale425s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Ang bilbatteri så går det att göra skada med det om man kortsluter det men att sätta klämmorna på kroppen kommer i bästa fall ge nypskador

Det funkar utmärkt om man vet hur man gör, kollar man på bilderna så ser man att de kmr gnistor från när sladdarna nuddar varandra
Citera
2021-02-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Kul att AC ska lägga sig i när han själv är en dömd kvinnomisshandlare
Friades dock i HR, tingsrätten är ett lotteri.
Citera
2021-02-13, 15:45
Medlem
Ni som tror att det är fejk är helt otroligt naiva så man knappt orkar diskutera med er. Självklart är bilderna äkta, han har nog haft en riktigt jobbig natt.

Det enda som inte är säkert just nu är om han är i livet fortfarande. Bilderna är äkta släpp det och gå vidare till det viktiga - är han 1) släppt 2) fortfarande fastspänd och under tortyr 3) död?
Senast redigerad av BillClintonsCigarr 2021-02-13 kl. 15:57.
Citera
2021-02-13, 15:46
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Ni som tror att det är fejk är helt otroligt naiva så man knappt orkar diskutera med er. Självklart är videon äkta, han har nog haft en riktigt jobbig natt.

Det enda som inte är säkert just nu är om han är i livet fortfarande. Videon är äkta släpp det och gå vidare till det viktiga - är han 1) släppt 2) fortfarande fastspänd och under tortyr 3) död?

Vart är videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in