2021-02-13, 21:15
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi

Det kan man fråga sig, hatad till den nivån att den större delen människor önskar livet ur honom. Var genuin besvikelse både här men också på andra ställen när det visade sig att han är i liv.

Bor i en bil. Har inga möjligheter i livet. Jagad och misshandlad överallt. Körd som influencer efter mordet.

Är nog bara en tidsfråga innan vi förlorar honom
Citera
2021-02-13, 21:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Brutit min näsa flertal gånger. Ca 10h efteråt har hela mitt ansikte svullnat till den grad att man inte är igenkänningsbar.

/C
Då har du ett konstigt ansikte, eller väldigt svaga kärlväggar. Jag har brutit min tre gånger och näsan svullnar upp, men inte ansiktet. Vid skallbasfrakturer kan man bli helt blå i ansiktet, med de slagen kommer bakifrån och kan ge Brillenhematom (ja, jag har tyvärr upplevt det också).
Citera
2021-02-13, 21:19
Medlem
Blev så besviken när det plingade till i telefonen och det stod i aftonbladet att han hittats, VID LIV! Det är som att klämma en fucking fästing. Ser fram emot dagen någon gör jobbet fullt ut!
Citera
2021-02-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Är nog bara en tidsfråga innan vi förlorar honom
Ja tänk så underbart om han bara kunde försvinna 🤩
Citera
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Då har du ett konstigt ansikte, eller väldigt svaga kärlväggar. Jag har brutit min tre gånger och näsan svullnar upp, men inte ansiktet. Vid skallbasfrakturer kan man bli helt blå i ansiktet, med de slagen kommer bakifrån och kan ge Brillenhematom (ja, jag har tyvärr upplevt det också).

Eller så har du ett konstigt ansikte. Räcker att se en tjej som gjort en näsoperation, hur hela ansiktet svullnar upp.

Blattens näsa är garanterat inte bruten.

/C
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ser mer ut om han gjort en näsoperation.
Citera
Medlem
Sammantaget , inget spår av tejp i ansiktet , Finns tecken på yttre våld av mild grad , angriparen som slagit om x stått framifrån ( vilket är det vanliga ) måste vara vänsterhänt för att skadan vid ögonbrynet skall uppstå, Blattelito om han är högerhänt kan mycket väl tillfogat dessa skador på sig själv genom att använda högerhand mot höger-kind. Plåstret på näsroten tyder mer på ett riv/ hudavskrap .
Citera
2021-02-13, 21:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Eller så har du ett konstigt ansikte. Räcker att se en tjej som gjort en näsoperation, hur hela ansiktet svullnar upp.

Blattens näsa är garanterat inte bruten.

/C
Antar att du är medveten om att man då ofta frilägger hela näsbenet, och ibland tar ut det, innan man manipulerar klart det hela? Det är inte samma sak som att få någon box på snoken...
Citera
2021-02-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Sluta snacka skit nu. I varje tråd som avhandlar sådana här individer kommer alltid sådana som dig och skriker fejk, fejk, fejk. Förra gången när han blev drabbad av Hjällbobarnen grät dina gelikar återigen ut att det var fejk, men det visade sig vara en riktig misshandel. Finns absolut inget som tyder på att han har gjort detta själv. Hans skador i ansiktet är äkta, och att han inte medverkar o polisutredbingar har att göra med att han någonstans innerst inne fortfarande vill ha en status bland ghettobarn. Einar medverkade heller inte i utredningen, var det också en fejkkidnappning?

De som kidnappade honom gjorde detta för att själva få status. Troligen handlar det om en ungdomsgäng som med hjälp av Abbe vill göra sig ett namn. Att de åker dit för det spelar mindre roll därför att de med all sannolikhet inte kommer åka på några högre straff. Man släppte honom därför att man varken har kompetens eller möjlighet att kunna få ut något mer av en sådan kidnappning än bättre rykte på gatan, några tusenlappar i kontanter och falska klockor och jackor. Inget mer. Därför släppte man honom. Dessutom fattade man att detta kommer att bli en stor grej, det började brännas under fötterna när tidningarna började skriva om det och de insåg att om man inte släpper honom så kommer polisen att kunna triangulera in dom.

Så sluta bitcha om att detta är fejk. Det tillför inte ett skit i tråden om du inte kan bevisa det. Sitter folk härinne som kan syna photos hoppade bilder på nolltid, folk med kunskap om anatomi som hade kunnat syna hans skador på nolltid.

Har han för övrigt brutit näsan kommer han att få ordentliga blåtiror ubder ögonen när han vaknar upp imorgon. Men då kommer ju sådana skitnödiga typer som dig gnälla över att han troligen brutit sin näsa själv.

Förhoppningsvis ✌️
För om DETTA är sant är det även universums sämsta betyg och CV för de ”farliga farliga” kidnappar-orten-klanen
Deras ”soldater” om än enligt hen unga, kan ju inte ens övat via sandlåde nivån
Tips till cheferna
Sätt dem inte på skjutuppdrag
De lär missa ”target” även om de står med glock mot huvud
Citera
2021-02-13, 21:26
Medlem
Känns fejk och iscensatt.
Citera
2021-02-13, 21:30
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Sammantaget , inget spår av tejp i ansiktet , Finns tecken på yttre våld av mild grad , angriparen som slagit om x stått framifrån ( vilket är det vanliga ) måste vara vänsterhänt för att skadan vid ögonbrynet skall uppstå, Blattelito om han är högerhänt kan mycket väl tillfogat dessa skador på sig själv genom att använda högerhand mot höger-kind. Plåstret på näsroten tyder mer på ett riv/ hudavskrap .
Titta uppe på hans vänstra del av pannan i närheten av hårfästet och lite nedanför vid 11:30 i videon. Tydliga märken efter vad som ser ut som fyra knogar. Så kan det se ut när en högerhänt person slår med knuten näve framifrån.
Citera
2021-02-13, 21:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Och att andra kriminella kommenterar kidnappningen är väl inte så jävla konstigt? De kanske trodde, precis som de flesta här inne att några "tunga" äntligen fått tag i han.

Han kan ju inte stå högt i kurs bland kriminella ? Kvinnomisshandlare /mördare är så fruktansvärt fegt och lågt .

Och om det nu visar sig att detta var fejk kommer de tycka att han är en riktig pajas 🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in