Citat:
Ursprungligen postat av
Asbestansiktet
Ja, personen får akta sig så det inte slutar som din bekantskap med MF. Men ger man sig i slang med AFA-slödder så borde man kanske förestått att man skulle bli rövknullad i slutändan.
Även folk som engagerat sig inom AFA kan väl vara professionella? Och varför klandrar du inte likaledes både Martin, Axel och Henko för att ens ha suttit i samma rum som en tjackskadad, psykotisk, autistisk dörrvakt för? Eller vemsomhelst som de suttit och druckit öl med ena dagen för att nästa dag beskriva samma person på sätt som gör att man tror de är pesten själv ungefär? Och vem tycker du det i slutändan säger något om? Alla enskilda individer de lyckas dra till sig eller dras till som är "klandervärda" i deras Haveristbibel, eller skulle det snarare kunna handla om något som faktiskt ligger hos de här personerna?
Jag menar, går exempelvis en kvinna och gapar om hur alla hennes karlar varit sådana jävla svin som våldtagit henne, går du då hem med henne eller håller du dig borta? Och får de som går hem och ligger med henne och sedan får en anmälan för våldtäkt på sig skylla sig själva eller är de just idioter?
Och innan du svarar så vill jag påminna dig om att allt inte är något slags motsatsförhållande. Det kan nämligen vara så att jag är en sak även om jag konstaterar samma fenomen hos någon annan. Axel kan ju exempelvis prata om en brottsrubricering hos en person han avskyr samtidigt som han själv blivit anklagad för just det! Man skulle ju kunna ... eller ahhh! Nu ser jag det! Du ville påpeka hur konsekvent Axel var?
Ja jädrans du! Nu ser jag det!
Men i sak har du ju givetvis helt rätt. Lesson learned. En gång råtta, alltid råtta antar jag att du säger? Ser inte vad det har med AFA att göra dock?
https://imgflip.com/i/4we90m