Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Är det bekräftat att han lämnat?
Hur får han och Caroline det att gå ihop? Eller hur får Caroline verksamheten att ens gå runt? Hon verkar ha minskat ned antal hästar till 15, ska hon möjligtvis skaffa sig 10+ 4 uteboxar stall? I dagsläget har hon då 10 tomma boxar. Det är inte gratis.
Bekräftat vet jag inte, men han har ju inte varit med någon gång hittills i år. Kanske kommer tillbaka till vårpremiären, vi får se.
Han gör kanske lite reklamjobb här och var? Det är väl hans profession?
Har han slut på vänner och bekanta nu som han kan lura på en andel i "nästa stora stjärna" och "nästa derbyvinnare`"?