2020-12-10, 06:56
  #709
Bannlyst
Fick Tidningen Ridsports vinterextra idag. Då kom jag på hur mycket jag saknar SkG:s vinternummer. Tänk om vi kunde få tillbaka det!

Jag förstår att det inte är ekonomiskt möjligt att ge ut en galopptidning regelbunden, men ett rejält tilltaget vintermagasin med intressant och spännande läsning skulle vara välkommet. Det är precis vad vi behöver den här tiden på året.
Citera
2020-12-12, 12:47
  #710
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
På lördag får vi se Patrik Sandin i sadeln igen. Tyvärr blir det nog svårt att vinna den här gången också. Dudhsagar vinner nog det löpet. Om inte Loki rinner undan i ledningen. Det är ju såna tider nu ...

Ett fall framåt för Patrik Sandin, som knep en tredjeplats den här gången. Åt Dudhsagar och Loki gick inte annat göra.
Citera
2020-12-12, 14:02
  #711
Bannlyst
Slut för det här året! Vi ses igen nästa år.

Första tävlingsdagen på Bro Park redan på Nyårsdagen. Ivares får se till att inte hälla i sig för mycket champagne.

Citera
2020-12-12, 14:45
  #712
Medlem
Avlanss avatar
Men då finns det ingen efterhandssändning av dagens tävlingar??
Citera
2020-12-12, 14:47
  #713
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Slut för det här året! Vi ses igen nästa år.

Första tävlingsdagen på Bro Park redan på Nyårsdagen. Ivares får se till att inte hälla i sig för mycket champagne.


Efter detta året får Ivares och övriga sörjande i Stall Malmborg nog nöja sig med lågpriscava 😂

Dock hört att TV-sändningarna ger bra betalt. Men han är ju med någon gång i veckan så det kan ju inte vara någon överdriven inkomst.
Citera
2020-12-12, 17:36
  #714
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Men då finns det ingen efterhandssändning av dagens tävlingar??

Bara själva löpen på galopptips.se och ATG.se.
Citera
2020-12-12, 20:59
  #715
Medlem
Börjar Lamy rida som jockey nu eftersom han är 35 år? Han får väl ändå inte vara lärling.
Citera
2020-12-12, 21:00
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Bara själva löpen på galopptips.se och ATG.se.

Det var ju tråkigt. Kan de inte lägga upp lives från ledvolten innan loppen? Till och med Marie Lustig klarar ju det....
Citera
2020-12-12, 21:01
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Ett fall framåt för Patrik Sandin, som knep en tredjeplats den här gången. Åt Dudhsagar och Loki gick inte annat göra.

Måtte Kimpa Stern börja rida som Jockey snart. Han gör det bra i proffslöpen. Underbar människa
Citera
2020-12-12, 21:02
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
David Crona pratar spanska. Han har kallat in de till galoppdomstolen på spanska flertalet gånger. Gustavo Solis tex, varför rider inte han löp längre?

haha....

Stackars Sandh....
Citera
2020-12-12, 21:02
  #719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Slut för det här året! Vi ses igen nästa år.

Första tävlingsdagen på Bro Park redan på Nyårsdagen. Ivares får se till att inte hälla i sig för mycket champagne.


Då får vi hoppas att småungarna i Bro/Bålsta inte smäller fyrverkerier dagen efter.
Citera
2020-12-14, 13:03
  #720
Bannlyst
Jessica Ohlson kommer att ta ut sin proffstränarlicens igen den 1 januari. Kommer det att gå bättre den här gången tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in