Citat:
Ursprungligen postat av
rammakaren
Man känner lite sorg och vemod när Janne Pettersson nu avslutar sin tränarkarriär. Han har alltid funnits där, så länge jag följt galoppen.
Jag tycker att det är en hel del som man saknar; Lokrantz, Neuman, Gustavsson, Wuscha, Bäck, Tandari, Tomten, Hallencreutz och nu då Pettersson. Att Mischa blev sjuk och försvann var tråkigt och helt oväntat. Inte roligt när det gamla gardet försvinner. Vill bara påpeka att dom är många.
Viss påfyllning är det väl av yngre förmågor men jag får en känsla av att det skulle behövas fler. Det kommer att visa sig.