Citat:
Ursprungligen postat av
rammakaren
Det är Jessica Long.
Hon har så rätt så. Klok. Måste btw vara en av få tränare med universitetsutbildning?
Nu må jag hänga i Stockholm ofrivilligt pågrund av jobb/familj, så det är väl kul att hänga på Bro när det är lopp. Men jag är emot vintergaloppen, var för den innan.
Fler tävlingstillfällen april till december!!!!!!!
Man kan faktiskt klara sig utan loppen som går nu