2021-02-07, 20:01
  #949
Bannlyst
Fabricio räddade dagen!
__________________
Senast redigerad av rammakaren 2021-02-07 kl. 20:05.
Citera
2021-02-07, 20:05
  #950
Bannlyst
Nu har merparten av De Burcas hästar bytt ägare från 4Kvadrat AB till Mariano Commercial Ltd, men det är väl samma personer bakom den pseudonymen kan man tänka. Finns väl någon tanke bakom ägarbytet. Kanske ska hästarna skyddas vid ev.konkurs?
Citera
2021-02-07, 20:22
  #951
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Glor på stentråkigt trav?

Jag hoppas på galopp från Amerika 🇺🇸. Annars tar jag en paus. Kommer dock hålla koll på di svenske i Dubai.
Citera
2021-02-07, 21:52
  #952
Medlem
Avlanss avatar
Vem är bäst av

Jan Erik neuroth vs Carlos Lopez? Är de inte väldigt väldigt likvärdiga?
Citera
2021-02-07, 21:54
  #953
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Borgås har ju också svårt med uttalen ibland. "Pedersen" osv.

Och han har verkligen hakat upp sig på Castros solglasögon. Och om inte Castro finns i närheten känner han sig manad att kommentera Jardbys hatt.

Haha...

Castros kostymer då? Han måste ju vara galoppens mest välklädda man. Mclaren är uppklädd i TV men civil på vardagslopp.
Citera
2021-02-07, 21:58
  #954
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Det är Jessica Long.

Hon har så rätt så. Klok. Måste btw vara en av få tränare med universitetsutbildning?

Nu må jag hänga i Stockholm ofrivilligt pågrund av jobb/familj, så det är väl kul att hänga på Bro när det är lopp. Men jag är emot vintergaloppen, var för den innan.

Fler tävlingstillfällen april till december!!!!!!!

Man kan faktiskt klara sig utan loppen som går nu
Citera
2021-02-07, 22:03
  #955
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Vem är bäst av

Jan Erik neuroth vs Carlos Lopez? Är de inte väldigt väldigt likvärdiga?

Är Lopez i Dubai och rider?

Kul förresten att Tina Långström rider mycket lopp nu! Hon är duktig och gullig.
Citera
2021-02-07, 22:04
  #956
Medlem
Avlanss avatar
Vart Shepard Gate halt idag? Såg att Malle kom ut i ledvolten, var han redan struken?
Citera
2021-02-07, 22:09
  #957
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Galopp är det ett skämt?Inga fulla lopp ,Flera timmar försenade pga av att Ambulansen med vårdarna inte kom.Sluta rekrytera från dårsjukhuset.

Tror inte riktigt man får välja Ambulans.

Galopp är trevligare på vår, sommar och höst. Men alltid spännande. Inget slår dock en sommarkväll med ett glas champagne och hästar med en värmande sol. Prova, du komme gillar
Citera
2021-02-08, 07:27
  #958
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Ambulansen hade tydligen kört av vädret. Nåja, jag städar hemma tills vidare. 😅

Men då är det ju över 2 h försening

Hoppas att du inte dammsög. Du vet väl att det är förbjudet nu ...
Citera
2021-02-08, 09:13
  #959
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Måste btw vara en av få tränare med universitetsutbildning?

Två andra jag kommer på är Tony Oscarsson och Dennis Persson, men Tony har ju bara hästarna som bisyssla och Dennis har ju slutat.

Bland proffsjockyerna med högre utbildning känner jag till Kricke. Någon mer?
Citera
2021-02-08, 09:21
  #960
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Är Lopez i Dubai och rider?

Nej, det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in