Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-15, 13:46
Medlem
Peter har själv varit otrogen!!! Nä jag vet inte? Kanske?
Nej Peter W har aldrig gjort mig något! Jag daitade honom ett tag och han var väldigt generös, rolig och trevlig. En stor snäll nallebjörn! Han hjälpte mig med att bla måla om i barnens rum, så händig också 😊 Men han tyckte det var jobbigt med att jag har små barn och HELT plötsligt så skulle han flytta utan att ha nämnt ett ord om det tidigare 😳 Han skulle flytta med sin dotter och stötta henne sa han och det hade han inte talat om tidigare och han ville inte ses mer 😢 Jag hörde vad hans dotters mamma gjorde mot honom och läste själv vad de där terapeuterna hade sagt i rätten för jag blev ju nyfiken. Hur kan man göra så? Och HUR kan man polisanmäla sin dotters pappa? Det var ju HON "mamman" som gjorde fel!
En del är människor är så sjuka. Jag hoppas verkligen dottern får reda på sanningen!
Nu har han en annan tjej såg jag på instagram innan jag blev borttagen!!!???
En skitful tjej om du frågar mig. Stora silicontuttar och tatuerad över hela kroppen. Ser ut som ett fnask, lol lol 😂
Och där var HAN inte ärlig mot mig??? Kan ju inte säga att han var otrogen för vi hade ju inte ett uttalat förhållande men du träffade henne väldigt snabbt och du ville ju inte ha någon tjej sa du??? Ganska fult gjort......😡
Jag trodde du hade en bättre smak Peter ........💔
Vegas står kvar 💕
2021-01-16, 18:19
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modellmamma
Peter har själv varit otrogen!!! Nä jag vet inte? Kanske?
Nej Peter W har aldrig gjort mig något! Jag daitade honom ett tag och han var väldigt generös, rolig och trevlig. En stor snäll nallebjörn! Han hjälpte mig med att bla måla om i barnens rum, så händig också 😊 Men han tyckte det var jobbigt med att jag har små barn och HELT plötsligt så skulle han flytta utan att ha nämnt ett ord om det tidigare 😳 Han skulle flytta med sin dotter och stötta henne sa han och det hade han inte talat om tidigare och han ville inte ses mer 😢 Jag hörde vad hans dotters mamma gjorde mot honom och läste själv vad de där terapeuterna hade sagt i rätten för jag blev ju nyfiken. Hur kan man göra så? Och HUR kan man polisanmäla sin dotters pappa? Det var ju HON "mamman" som gjorde fel!
En del är människor är så sjuka. Jag hoppas verkligen dottern får reda på sanningen!
Nu har han en annan tjej såg jag på instagram innan jag blev borttagen!!!???
En skitful tjej om du frågar mig. Stora silicontuttar och tatuerad över hela kroppen. Ser ut som ett fnask, lol lol 😂
Och där var HAN inte ärlig mot mig??? Kan ju inte säga att han var otrogen för vi hade ju inte ett uttalat förhållande men du träffade henne väldigt snabbt och du ville ju inte ha någon tjej sa du??? Ganska fult gjort......😡
Jag trodde du hade en bättre smak Peter ........💔
Vegas står kvar 💕

Håller med dig helt. Peter Ward verkar leva i sin egen värld. Den världen tycks vara uppbygd av fantasier, lögner och BITTERHET.

Att dottern kommer få reda på sanningen är ganska säkert. När hon blir vuxen och tar reda på fakta kommer hon inse vad som hänt.
Tragiskt är att Ward verkar prioritera lögner och hat före sin dotter.
Själv är jag ganska övertygad om att dottern kommer bryta kontakten med Ward om han inte ändrar sig.
2021-01-18, 10:04
Medlem
PW är ett fysfenomen 💪
Kollade nyss upp hur gammal han är? Han blir fan 57 år i år.
Det är helt otroligt att han kan hålla den formen än. 300 minst i marklyft och då har han inget bälte på sig ens . Å 200 i bänk. Jävla djur !!! 57 år.
Springer snabbt som fan och går på händer som ingenting. Asså jag beundrar honom och kan jag komma i den formen när jag blir 57 så skulle jag va svinnöjd. Jag tror att det är den svenska avundsjuka som är orsaken till att det skrivs. Han är ju grymt duktig på sitt yrke. Säkert en av de bästa idrottsfysioterapeuterna i Sverige. Har pengar och ser bra ut så han får snygga tjejer.
Avundsjuka är vi bra på i Sverige. Han kan ju inte rå för att han råkat ut för idiotbrudar .
2021-01-18, 11:16
Medlem
Mår ju bara illa 🙄

”Avundsjuka är vi bra på i Sverige. Han kan ju inte rå för att han råkat ut för idiotbrudar ”

När ska PW fatta att det är inte brudarna som är idioter utan det är ju han själv som är den största idiot...
2021-01-21, 23:53
Medlem
Jag tycker ni alla ska sluta. Varför hacka på mamman nu så här långt efter hon var otrogen. Hon vet väl själv om vad hon gjorde och skäms säkert över det utan att ni ska påminna henne. Hon gjorde några misstag sen är det bra med det. Det är inget brott att vara otrogen och ljuga. PW är en bra kille och mamman till deras barn är säkert en bra mamma så låt det bero ! Dottern vet säkert för hon är inte ett barn längre men vill ha sin pappa och mamma vad de än gjorde fel för många år sedan.
Det är ju henne ( dottern ) man måste tänka på och låta henne få ha sin mamma och pappa utan att nån skriver skit om dem.
2021-01-31, 22:25
Medlem
Nej nu måste jag lägga mig i !
Vi bodde grannar med dem och min man känner Peter väl.
Mamman där, alltså den Peter har en dotter med är inte helt frisk i huvudet. Jag känner henne sedan vi bodde nära varandra och Hon var inte bra mot Peter när de bodde ihop. Hon styrde och ställde och körde med honom. Peter är så snäll så han gjorde allt hon sa. Hon gjorde inte många knop i det huset mer än sitta och dricka vin och måla naglarna sa alltid min man när han hade varit inne hos dem. Hon var aldrig ute med dottern på lekplatsen eller i sandlådan, det var alltid Peter som tog hand om deras dotter. Vi hade på känn att hon var otrogen mot Peter och det blev ju bekräftat sen också när hon rymde med den mannen. Jag vet att Peter var väldigt ledsen över hennes beteende. Hon flyttade och tog deras dotter med sig olagligt. Det är egenmäktigt med barn när hon bara lämnade Peter och ljög om att han hade hotat henne. Men det var för att hon hade träffat en annan som hon stack med dottern. Jag tycker att hon skulle blivit dömd för egenmäktighet med barn men vi kvinnor kan tyvärr göra vad vi vill när det gäller barn.
Det har jag sett många gånger när kvinnan vill hämnas och lämna ett förhållande. De hittar på att mannen hotat eller slagit och sticker utan att säga något till mannen för att slippa stå till svars . Sedan söker de egen vårdnad och får det med hjälp av falska påståenden om att mannen hotat eller slagit henne. De utnyttjar systemet och det är väldigt vanligt idag har jag hört. En väninna till mig sa att så här kan man göra om man vill hämnas på sitt ex. Så jag vet att det är vanligt förekommande. Stackars Peter kunde bara se på hur hon tog deras dotter och stack till en annan man och anklagade honom falskt om att han hade hotat henne. Sen spred hon skit om att det var Peter som hade gjort fel. Bullshit!
Peter skulle aldrig hota henne, han gjorde allt för henne även om hon betedde sig som ett svin mot honom. Han sa till min man att han står ut med henne för att han vill bo med sin dotter och se henne växa upp. Då får man bita ihop sa han! Hon var vinalkoholist och dyngfull varje helg så Peter fick ta hand om dottern när hon låg bakfull. Vi hade fest en gång och då var Peter bjuden och naturligtvis fick hon följa med. Hon kom inte ens ihop med Peter utan kom senare när hon var tillräckligt full. Peter skämdes kommer jag ihåg och han dricker ju ingenting. Så det var väntat att de skulle gå isär. Nu har jag inte sett henne på många år sedan de flyttade men min man har kontakt med Peter och jag vet att hon lever ihop med den mannen hon var otrogen med. Dottern ska bo där också i Frölunda nån stans . Om dottern inte träffar Peter? Så är det hon mamman som är dum i huvudet. Då är det hon som sagt skit om Peter för att ta dottern ifrån honom . Det har hon ju försökt med hela tiden vet jag.
En mamma ska alltid uppmuntra ett barn till att träffa sin pappa vad som än har hänt mellan dem tidigare annars är det ett stort fel i huvudet på mamman!!!
Om dottern inte vill träffa sin pappa så ska mamman övertyga barnet om hur viktigt det är att ha kontakt med båda sina föräldrar. Det är så viktigt att man visar barnen att man är mogen och inte tar upp något som har hänt mellan dem tidigare. Att man visar barnen att man är vuxen och inte tar upp eller rotar i gammalt groll som har hänt. En biologisk förälder går aldrig att ersätta och det är viktigt att barnen känner kärlek från båda håll.
Barnen är lojala mot sin mamma och gör som hon säger, så om inte Peter träffar sin dotter så är det mamman som är idioten här 😠
Peter har alltid varit go mot dottern och han älskar sina barn och är en väldigt snäll och bra pappa kan jag säga som har sett dem ihop och jag jobbar med barn så jag såg kärleken mellan dem. Jag skriver för att jag värnar om barn och blir arg på kvinnor som är egoistiska och gör fel mot barnen.
Så är det så som någon här vill på denna tråden påstår? Så är det mamman som ligger bakom och är dum i huvudet igen!
Hon förtjänade en utskällning från Peter och han har aldrig gjort henne mer än så .
Det är hon som vill vända sina misstag till att det var Peter som var elak eller vad hon nu har sagt. Men så var det inte kan jag med sanning säga med handen på hjärtat.
2021-02-14, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammamia66
Nej nu måste jag lägga mig i !
Vi bodde grannar med dem och min man känner Peter väl.
Mamman där, alltså den Peter har en dotter med är inte helt frisk i huvudet. Jag känner henne sedan vi bodde nära varandra och Hon var inte bra mot Peter när de bodde ihop. Hon styrde och ställde och körde med honom. Peter är så snäll så han gjorde allt hon sa. Hon gjorde inte många knop i det huset mer än sitta och dricka vin och måla naglarna sa alltid min man när han hade varit inne hos dem. Hon var aldrig ute med dottern på lekplatsen eller i sandlådan, det var alltid Peter som tog hand om deras dotter. Vi hade på känn att hon var otrogen mot Peter och det blev ju bekräftat sen också när hon rymde med den mannen. Jag vet att Peter var väldigt ledsen över hennes beteende. Hon flyttade och tog deras dotter med sig olagligt. Det är egenmäktigt med barn när hon bara lämnade Peter och ljög om att han hade hotat henne. Men det var för att hon hade träffat en annan som hon stack med dottern. Jag tycker att hon skulle blivit dömd för egenmäktighet med barn men vi kvinnor kan tyvärr göra vad vi vill när det gäller barn.
Det har jag sett många gånger när kvinnan vill hämnas och lämna ett förhållande. De hittar på att mannen hotat eller slagit och sticker utan att säga något till mannen för att slippa stå till svars . Sedan söker de egen vårdnad och får det med hjälp av falska påståenden om att mannen hotat eller slagit henne. De utnyttjar systemet och det är väldigt vanligt idag har jag hört. En väninna till mig sa att så här kan man göra om man vill hämnas på sitt ex. Så jag vet att det är vanligt förekommande. Stackars Peter kunde bara se på hur hon tog deras dotter och stack till en annan man och anklagade honom falskt om att han hade hotat henne. Sen spred hon skit om att det var Peter som hade gjort fel. Bullshit!
Peter skulle aldrig hota henne, han gjorde allt för henne även om hon betedde sig som ett svin mot honom. Han sa till min man att han står ut med henne för att han vill bo med sin dotter och se henne växa upp. Då får man bita ihop sa han! Hon var vinalkoholist och dyngfull varje helg så Peter fick ta hand om dottern när hon låg bakfull. Vi hade fest en gång och då var Peter bjuden och naturligtvis fick hon följa med. Hon kom inte ens ihop med Peter utan kom senare när hon var tillräckligt full. Peter skämdes kommer jag ihåg och han dricker ju ingenting. Så det var väntat att de skulle gå isär. Nu har jag inte sett henne på många år sedan de flyttade men min man har kontakt med Peter och jag vet att hon lever ihop med den mannen hon var otrogen med. Dottern ska bo där också i Frölunda nån stans . Om dottern inte träffar Peter? Så är det hon mamman som är dum i huvudet. Då är det hon som sagt skit om Peter för att ta dottern ifrån honom . Det har hon ju försökt med hela tiden vet jag.
En mamma ska alltid uppmuntra ett barn till att träffa sin pappa vad som än har hänt mellan dem tidigare annars är det ett stort fel i huvudet på mamman!!!
Om dottern inte vill träffa sin pappa så ska mamman övertyga barnet om hur viktigt det är att ha kontakt med båda sina föräldrar. Det är så viktigt att man visar barnen att man är mogen och inte tar upp något som har hänt mellan dem tidigare. Att man visar barnen att man är vuxen och inte tar upp eller rotar i gammalt groll som har hänt. En biologisk förälder går aldrig att ersätta och det är viktigt att barnen känner kärlek från båda håll.
Barnen är lojala mot sin mamma och gör som hon säger, så om inte Peter träffar sin dotter så är det mamman som är idioten här 😠
Peter har alltid varit go mot dottern och han älskar sina barn och är en väldigt snäll och bra pappa kan jag säga som har sett dem ihop och jag jobbar med barn så jag såg kärleken mellan dem. Jag skriver för att jag värnar om barn och blir arg på kvinnor som är egoistiska och gör fel mot barnen.
Så är det så som någon här vill på denna tråden påstår? Så är det mamman som ligger bakom och är dum i huvudet igen!
Hon förtjänade en utskällning från Peter och han har aldrig gjort henne mer än så .
Det är hon som vill vända sina misstag till att det var Peter som var elak eller vad hon nu har sagt. Men så var det inte kan jag med sanning säga med handen på hjärtat.

Tänk att alla nyreggade i denna tråd skriver inlägg långt som Bibeln för att försvara STALKERN Peter. Och att allas stavning och meningsuppbygnad är exakt likadant.
2021-02-15, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockabettan
Jag tycker ni alla ska sluta. Varför hacka på mamman nu så här långt efter hon var otrogen. Hon vet väl själv om vad hon gjorde och skäms säkert över det utan att ni ska påminna henne. Hon gjorde några misstag sen är det bra med det. Det är inget brott att vara otrogen och ljuga. PW är en bra kille och mamman till deras barn är säkert en bra mamma så låt det bero ! Dottern vet säkert för hon är inte ett barn längre men vill ha sin pappa och mamma vad de än gjorde fel för många år sedan.
Det är ju henne ( dottern ) man måste tänka på och låta henne få ha sin mamma och pappa utan att nån skriver skit om dem.

Nog väldigt sällan en otrogen skäms över det. Kanske direkt efter men sen är det nog inte så mycket med det.
Sen är säkert den otrogne en bra förälder för sitt barn. Det har inte riktigt med varandra att göra.

Givetvis skapar en otrohet konflikt mellan de vuxna som går ut över barnet/barnen. Det vore löjligt att påstå något annat.

Barnet vill givetvis ha båda sina föräldrar, men finns det en sådan historia i bakgrunden är nog barnet ganska chanslöst i sin önskan.

Givetvis är det lätt att säga till andra att de ska lägga ett svek bakom sig. Helst om vi slipper gå i deras skor.

Det enda man kan konstatera är att människor i relationer är ibland hemskt taskiga mot varandra och skapar sina monster och offer som kallas barn.
2021-02-15, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sannfantast
Mår ju bara illa 🙄

”Avundsjuka är vi bra på i Sverige. Han kan ju inte rå för att han råkat ut för idiotbrudar ”

När ska PW fatta att det är inte brudarna som är idioter utan det är ju han själv som är den största idiot...

De flesta Stalkers vet säkert om att de gör fel, men befinner sig i ett ekorrhjul de inte kan hoppa av själva.
Många gånger hjälper Poliskontakt eller kontaktförbud för att bryta mönstret. En del hjälper det inte på, utan de är så inne i sitt ekorrhjul. Sen finns det såklart riktiga avarter..
2021-02-18, 04:16
Medlem
Ja tragiskt nog så finns det många kvinnor som hämnas mot sina män genom att tala illa om barnens fader och tar barnets rätt till sin pappa. Jag vet inte hur det ligger till hos Ward för jag har inte den kontakten med någon av dem nu. Men jag vet att mamman var otrogen mot Ward och tog barnet med ett s.k grovt egenmäktigt förfarande med sig utan att bli straffad av myndigheterna. Hon "mamman" var inte så schysst mot Ward har jag hört och ljög om saker.
Jag läste att hon hittade på att hon blivit hotad men tog tillbaka sin anmälan efter att de varit på terapi. De gick i parterapi för att få ihop det igen med dottern och allt ( finns att ladda ner vittnesuppgifter från terapeuter). Då var hon otrogen igen och tog barnet en gång till ifrån Ward.
När dottern är vuxen nog och läser om vad mamman gjorde så kommer hon nog få problem med sin dotter. Mamman där är inte helt frisk i huvudet kan jag nog påstå med stor säkerhet. Hur fungerar hennes hjärna när hon ljuger och är otrogen vid parterapi som de båda går på av fri vilja? Det är inte Ward som har gjort felen i det förhållandet är ju helt klart!
2021-02-18, 12:10
Medlem
Alla dessa fd som Peter Ward har haft är ju enligt Ward alkolister, psykfall, bimbos, horor och otrogna. Dom är elaka mot hans barn, ljuger för honom och polisen.
Det är väl bara att gratulera Ward att han slipper dom! Sådana kvinnor kan ju inte vara något att ha!
Skönt också att han har gått vidare och släppt allt, att han inte är bitter och långsint. Tänk va mycket roligt han kan göra med sitt liv när han inte håller på och ältar och ältar. Heder åt en sån fantastisk man som han.
2021-02-19, 05:04
Medlem
De e fan mej rätt att de kommer fram .
Vi säger att Ward har haft 50 damer under sina år. Av dessa så har 3 av dom varit sjuka själar som bedrar och ljuger. 47 damer har då varit normala och goda. Det är ungefär vad jag har för erfarenhet också. Det finns skadade damer som är psykopater och narcesistiska. När man söker upp dessa damer på nätet så ser man tydligt att de är precis så skadade och narcesistiska som Ward har påtalat.
Grannar, f.d vänner , f.d pojkvänner bekräftar att de 3 damer som hamnat i blåsväder inte bara har hamnat i blåsväder med Ward. De har ständigt problem med sina män och har varit otrogna eller far med osanningar stup i kvarten. Jag känner till den damen från Varberg och det är en sjuk jävel . Hon kan inte ha ett normalt förhållande utan att det blir bråk och konflikter. Å de är inte männen som orsakar dessa konflikter. Hon har nog haft 100 män bara under den tiden jag har känt till henne och jag är tyvärr en av dem som blev bedragen och hon ljög om saker som hänt.
När jag söker de andra 2 damerna så finner man slående likheter och de är alla 3 psykiskt skadade på något sätt, narcesistiska och utseende fixerade självupptagna och egoistiska. Det är därför det inte går att lita på dem. De ljuger och vrider för att få fördel i ALLT. De är ständigt på jakt efter något nytt även om de är i ett förhållande. Otrohet är inget fel för dem. De har inte den empatin att förstå att något de gör som att vara otrogen är fel. Den damen han har en flicka med är ändå bäst av dessa 3 vad jag kan bedömma. Hon är självupptagen, narcesistisk och har ingen empati för andra människor och har varit otrogen mot alla sina män hon haft ett förhållande med men hon är inte så psykiskt sjuk som de andra 2 verkar vara. Nu går jag bara på rykten, vad f.d pojkvänner har sagt och det man kan bedömma av inlägg mm på sociala medier. Men dessa 2 är klart och tydligt psykopater och osäkra varelser som pippat runt på dejtappar. De vill SYNAS och få uppmärksamhet och har så dåligt självförtroende att de måste visa upp sig för att få uppmärksamhet från andra män hela tiden. De har många män pågående hela tiden i det undermedvetna. Jag ser det, andra ser det, vänner ser det och pojkvänner får tillslut reda på det och det blir konflikter. Men de hatar konflikter och kan inte erkänna att de gör något fel så då kommer lögner om att mannen har gjort något som hotat eller använt våld mot dem. Det finns ingen sanning bakom men de blir trodda av polis och rättsväsende för varken polis eller rättsväsende gör en psykisk utredning av damerna eller kollar upp deras förflutna. De har bara OTUR med sin män tror polis och rättsväsende.
Jag vet precis hur de är och hur det går till för jag hade oturen som sagt att hamna mellan en av damerna ben i några veckor innan jag såg hur skadad hon var. Jag vill inte berätta vad hon gjorde under tiden vi sågs men det var galet sjukt och HON gjorde ju inget fel .
Så länge jag inte fick reda på vad hon gjorde med andra män så hade jag inte ont av det resonerade hon. Det fanns ingen tillit där och hon förstod inte att det är fel att till exempel gå ut och dricka vin med andra män som hade skrivit till henne på sociala medier under tiden vi hade ett påbörjat förhållande och som bara hade för avsikt att "ligga".
Så jag är väl medveten om vad dessa damer är kapabla till och Ward är bara en i mängden av män som hamnat mellan deras ben 🤢

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in