Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-20, 15:18
Medlem
I sann narcissistiskt anda fortsätter Peter Ward sk ”vänner” med samma mantra. Funderar på vilket syfte han vill uppnå? För det enda han uppnår med sitt skrivande är ju att fler tar avstånd från honom inklusive hans barn
2021-02-20, 15:50
Medlem
Narcesistiska! Om man ska vara petig!
2021-02-20, 21:56
Medlem
Peter Ward är en mycket sjuk människa som inte har blivit friskare med tiden. Nyreggade konton av människor som känner Peter postar, som tidigare beskrivit, långa inlägg med liknande felstavningar och meningsbyggnad.

Peter, du är en riktigt sjuk människa som behöver vård! Förstår du inte hur sjukt det är att du inte har gått vidare? Att du gång på gång ältar det hemska brott du har gjort och försöker skylla det på offret du har utsatt?
Det finns inte en människa på jorden mer än du som bryr sig om ditt ex va otrogen eller inte. GET OVER IT

Du har inga vänner Peter. Om de personerna runt dig skulle läst vad du har gjort mot en kvinna skulle de aldrig prata med dig igen. Ingen vill blanda sig med en psykopat som du. En kvinnoförnedrare. En kvinnohatare. Du behöver HJÄLP Peter.

SÖK HJÄLP
2021-02-21, 03:57
Medlem
Med samma robotlika envishet så fortsätter "vissa" skribenter i tråden hävda hur oskyldig Peter är. Förstår ni inte att ni stångar er blodiga mot en vägg? Skadan är redan skedd och alla vet att Peter är ett rövhål mot kvinnor. Ingenting ni säger kan ändra det.
2021-02-21, 21:17
Medlem
Ert räkneexempel.
Enligt Peter Ward själv har han haft ca 100 kvinnor.
Vi antar att hans sexuella debut skedde när han var 16, osannolikt men vi ger han det.
Han är nu 56 (!), han har haft några längre relationer, totalt ca 12 år(?).
56 - 16 = 40. Är ni med? 40 - 12 = 28.* Alltså 28 år att pippa runt. 100 - 3 (i längre relationer)= 97.
97 / 28 = 3.46. Alltså har Peter Ward träffat en ny kvinna var 4e månad. Men vänta,* han har väl suttit inne ett tag också? Då tar vi 28 - 2 (år på kåken) = 26.
97 / 26 = 3.76. Då är det 1 ny kvinna var tredje månad. Det ser väl mest ut som att det är Peter Ward som knullar runt?
2021-02-21, 21:39
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Med samma robotlika envishet så fortsätter "vissa" skribenter i tråden hävda hur oskyldig Peter är. Förstår ni inte att ni stångar er blodiga mot en vägg? Skadan är redan skedd och alla vet att Peter är ett rövhål mot kvinnor. Ingenting ni säger kan ändra det.

Tre domar emot tre olika kvinnor med exakt samma modus operandi talar sitt tydliga språk. Peter Ward är en person som alla kvinnor bör hålla sig ifrån om de inte vill ha problem när de väl upptäcker vilken fullständig dåre han är. Han är 50+ men beter sig som en tonåring när det kommer till relationer.

Citat:
Ursprungligen postat av calzonekarlsson
Ert räkneexempel.
Enligt Peter Ward själv har han haft ca 100 kvinnor.
Vi antar att hans sexuella debut skedde när han var 16, osannolikt men vi ger han det.
Han är nu 56 (!), han har haft några längre relationer, totalt ca 12 år(?).
56 - 16 = 40. Är ni med? 40 - 12 = 28.* Alltså 28 år att pippa runt. 100 - 3 (i längre relationer)= 97.
97 / 28 = 3.46. Alltså har Peter Ward träffat en ny kvinna var 4e månad. Men vänta,* han har väl suttit inne ett tag också? Då tar vi 28 - 2 (år på kåken) = 26.
97 / 26 = 3.76. Då är det 1 ny kvinna var tredje månad. Det ser väl mest ut som att det är Peter Ward som knullar runt?

Huvudet på spiken. Det är Ward som är problemet, inte kvinnorna. Han klarar bara inte av att de lämnar han när han kärat ner sig som en tonårspojke. Då är det fel på kvinnorna och inte han. Detta skall de straffas för genom att göra deras liv till ett helvete.
2021-02-24, 05:35
Medlem
Hahaha detta måste jag visa.. Ward skickade sms till sin flickvän och var arg efter hon varit otrogen mm. ( ganska normalt ) Men Tingsrätten tyckte det var ett brott och att Ward borde göra en paragraf 7 undersökning. ( helt sjukt ) de lever inte i verkligheten.
P7 är en liten sinnesundersökning där man möter 3 expertiser ( läkare ) inom psykologi. Jag hittade denna sinnesundersökning på tingsrättens nerladdning av P7 .
De hittade inga psykiska defekter och jag skriver nu deras formuleringar.

Obstaculo Autismspektrumtillstånd. Obstaculo perceptionsstörningar . Obstaculo psykopatiska störningar. God social kompetens och värdegrund.

Jag kan inte läkarspråket men kan bara tyda det till att Ward är ganska godkänd. Obstaculo betyder väl " inga problem "?
Jag kan inte skriva av allt som står utan tog det jag tyckte var summering.
Jag undrar om det hade givit samma goda resultat om de gjorde en P7a på nån av kvinnorna ? Tror inte de ,hahaha
2021-02-24, 13:29
Medlem
men bor han inte i skåne nu, det är väl isåfall där som kvinnorna behöver varnas och inte Kungälv
2021-02-25, 06:52
Medlem
Tror inte du läser på denna sida P.
Men om du gör det så vet du att du har många som stöttar dig och vet den riktiga sanningen om det du utsatts för av kvinnor som är psykiskt sjuka. Det din dotters mamma gjorde mot dig kan ingen säga var annat än att det var ett grovt svek och egenmäktigt förfarande med barn. Hon är inte frisk i sin hjärna som gör något sådant. Att hon var otrogen flera gånger är tyvärr vanligt även om du tycker att man inte gör så. Det är inte dig det är fel på Peter kom ihåg det. Jag hoppas att du mår bra där nere och jag hoppas faktiskt att du har kvar den tjejen jag såg på Instagram. Jag håller av dig och bryr mig om dig och att det går bra för dig. Du är en grymt bra man och det finns inte många sånna män som är så ärliga och står för etik och moral. Dessutom är du snygg, vältränad och otroligt duktig på ditt arbete.
Det är andra gången jag skriver här men jag ska inte gå in på denna sida mer och det hoppas jag du inte gör heller eller bryr dig om vad avundsjuka små nättroll skriver. Fortsätt vara den man du är för det finns inte många män som är som dig.
Vegas stands if you change your mind 💕
2021-03-09, 08:53
Medlem
WHAT!!!!!!
Min gamle klassföreståndare på högstadiet Peter Ward .
Han var den bästa läraren jag haft. Han hade halva sin tjänst på Götaskolan där ungdomar med perceptionsstörningar gick. En verkligt bra förebild som tog hand om de som var lite svagare eller utsatta. Han ordnade innebandyturnerinagar och tog dit idrottsförebilder från hockeylaget Frölunda där han var fystränare. En gång i veckan hade han extra idrott för elever som ville idrotta lite extra med hinderbana och inomhusfotboll. Svårt att skriva hur mycket han gjorde på skolan och hur omtyckt han var men en väldigt bra förebild för alla elever på skolan. När jag googlade på honom nu så hittade jag detta!
Skulle se hur gammal han är nu? Vad jag kan utläsa så är det kvinnorna som har gjort mest fel genom otrohet och att de ljugit om hot mm. Att Peter Ward blivit arg och skickat sms är väl inget brott.
Kvinnan som var otrogen, ljög om att han hotat henne och stack iväg med deras dotter borde ha häktats och blivit dömd till ett långt fängelsestraff. En del kvinnor är sjuka och det ska inte kunna vara så att de kan ljuga och sticka iväg med barn. Polis och myndigheter måste vara mer objektiva och inte alltid tro på kvinnan. Idag har mannen inget att säga till om och kvinnor gör lite som de vill. Peter Ward förtjänar inte detta då han har hjälpt så många ungdomar och lagt sitt liv till att hjälpa andra människor.
2021-03-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskojocke
WHAT!!!!!!
[Snack]
Vad jag kan utläsa så är det kvinnorna som har gjort mest fel genom otrohet och att de ljugit om hot mm. Att Peter Ward blivit arg och skickat sms är väl inget brott.
Kvinnan som var otrogen, ljög om att han hotat henne och stack iväg med deras dotter borde ha häktats och blivit dömd till ett långt fängelsestraff. En del kvinnor är sjuka och det ska inte kunna vara så att de kan ljuga och sticka iväg med barn. Polis och myndigheter måste vara mer objektiva och inte alltid tro på kvinnan. Idag har mannen inget att säga till om och kvinnor gör lite som de vill. Peter Ward förtjänar inte detta då han har hjälpt så många ungdomar och lagt sitt liv till att hjälpa andra människor.
Här håller jag verkligen inte med dig anonyma användare Diskojocke. Och det är inte många normalt funtade som gör det. Det är inte kvinnorna som har gjort mest fel, det är Peter.

P*TER OLS*ON (fd. WARD) ÄR DÖMD TILL FÄNGELSE FÖR GROV KVINNOFRIDSKRÄNKNING
I polisens förundersökning finns bilder på Peter när han sprejar ner den exfrus fasad med texten "HORA". Hur han sprayat ner hennes arbetsplats med samma text. Hur han har ringt till hennes chef och mailat hennes kollegor och förtalat henne.

I FUP kan man läsa hur Peter skapat 10-15 falska Facebook konton och mailadresser som tillhör honom. Där de kan knyta beställningar av tidnings prenumerationer i hans exfrus namn. Bevis mot honom att han har vandaliserats sin exfrus bil med avföring, repat lacken och punkterat hennes däck. Han har skapat falska konton i hennes namn på sexsajter så att män har kontaktat henne i tron om att hon vill ligga.

Listan kan göras hur lång som helst. Peter är en farlig människa som kvinnor måste akta sig för.
2021-03-15, 02:41
Medlem
Borde man inte varna för dessa kvinnor!
I varje fall de 2 som ständigt är ute på dejtingsidor och hyvlar av män som de byter trosor. Den kvinnan som bor i Varberg och hon som är från Kungälv är farliga och har gjort livet surt för många män som råkat illa ut av att inleda ett förhållande med någon av dessa kvinnor . Det är inte bara en gång de hamnat i konflikter med polisanmälningar. Ward är bara en en mängden av män som de hamnat i bråk med pga att de inte kan hålla sig till en man, ljugit eller utnyttjat den som de tillfälligt haft ihop det med. De kan inte låta bli att träffa flera samtidigt och när mannen upptäcker att de har flera samtidigt så uppstår bråk.
De ljuger om sin otrohet och har ingen moral när det gäller morganatiskt förhållande.
De utnyttjar sin tillfälliga dejt med att manipulera männen till att köpa resor eller saker åt dem och kan de, så stjäl de pengar. Sedan när de inte kan få ut mer av den mannen så går de till nästa. Det är en form av sol och vårarare som utnyttjar och stjäler till de blir påkomna. De är psykiskt sjuka och har stora behov av bekräftelse. Speciellt på sociala medier där de har sina raggningsplatser. Idag är det vanligt att man har sex med flera män samtidigt men de utnyttjar männen till mer än sex och det är olagligt att lura männen till att köpa resor ,saker eller låna ut pengar som de aldrig får tillbaka. Det är väl dessa kvinnor man borde varna för!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in