Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammamia66
Får jag bara säga att det är inte Peter som skriver eller förföljer någon. Han sköter sitt liv och lägger inte tid på varken denna sida eller de som har varit otrogna mm mot honom tidigare. Han har sitt jobb, sin flickvän och lägger ingen energi eller kraft på annat skit. Jag hjälper till att få stalkern fälld så Peter får vara ifred. Det är framför allt stalkern han har polisanmält men även andra som verkar ha ett nöje att skriva om Peter och hans liv.
Om Peter skriver något på sin Facebooksida eller sitt Instagram konto så är det väl upp till honom vad han vill lägga ut och det är inte något för utomstående eller gammal skit. Det är väldigt märkligt att någon som inte är hans vän läser och förföljer honom för att sedan lägga upp det här med en annan version.
Försök att skaffa er ett eget liv och sluta följ andra som ni är avundsjuka på. Den stalker som har förföljt Peter i många år och gjort brott mot Peter är polisanmäld ett flertal gånger och det kommer ge resultat nu när polis har mer på fötterna.

https://anonfiles.com/d4Wfx9teud/Peter_Ward_rar

Mest gammalt som redan delats här, men lite nytt. Jag har iaf inte sett det i tråden innan.

Det som kanske är mest intressant är:

Borås TR B 2574-19 - Drar tillbaka sin anmälan om olaga hot.
Jkpg FR 913-19 - Bråkar med F-kassan om pengar till dottern. (Jag har maskerat dotterns peronnummer.)
Jkpg FR 5607-19 - Erkänner missbruk.

Så var god och hänvisa mig till en anmälan av Peter som fortfarande är under utredning. Men innan du ljuger ihop något nytt om din käre vän, ta gärna en titt på min källhänvisning innan, så du kan forma ditt svar därefter.
Allt är offentliga uppgifter som ALLA kan kolla.

2021-04-27, 23:20
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Den man som stalkat Peter i så många är fortfarande misstänkt för brott. Det är ingen som har tagit tillbaka något och ärendet är pågående. De vill bara avvakta så de får med allt för han är fortfarande aktiv med sina förtal och sin förföljelse. Det har lagts ut beten lite var stans som de försöker locka stalkern med och det var med lyckat resultat hörde jag. Jag vittnade om de hotbrev Peter fått av stalkern så ärendet är inte nedlagt. Han kommer att bli åtalad och få sitt straff. Olaga förföljelse i så många ger nog ett långt fängelsestraff och det är inte mer än rätt. Peters dotter kommer om hon inte redan vet att få reda på vem som stalkat hennes pappa och gjort grova brott mot honom det kan jag lova. Det tar alltid sån tid bara med myndigheter

Jaså, det har lagts ut beten säger du? Menar du då att svensk polis använder sig av brottsprovokation för att få fast Peters påstådda stalker? Snälla berätta mer om hur detta går till, hänvisa gärna till gällande lagstiftning i ämnet också.
2021-04-28, 22:10
Medlem
Talade med P idag om hur det går lite kort för han hade mycket på jobbet idag och var stressad. Han visste inte något bara att det utreds av polisen i Gbg nu. P har lämnat in allt till polisen i Lund för att vidarebefordras sa han.
Jag ringde senare och frågade polisen i Gbg eftersom jag är vittne till en del som jag inte kan nämna här. Fick tillslut tag på en som sa att det är " något på gång " som han uttryckte sig men ville inte berätta mer.
Den nya anmälan är definitivt INTE nerlagd och de samlar in bevis. Inte minst från denna sida .
Vet som sagt att P lagt ut beten och stalkern som har förföljt honom i många många år har nappat på en del
Håll utkik och ha tålamod
2021-04-29, 00:17
Medlem
Citat:
Talade med P idag om hur det går lite kort för han hade mycket på jobbet idag och var stressad. Han visste inte något bara att det utreds av polisen i Gbg nu. P har lämnat in allt till polisen i Lund för att vidarebefordras sa han.
Jag ringde senare och frågade polisen i Gbg eftersom jag är vittne till en del som jag inte kan nämna här. Fick tillslut tag på en som sa att det är " något på gång " som han uttryckte sig men ville inte berätta mer.
Den nya anmälan är definitivt INTE nerlagd och de samlar in bevis. Inte minst från denna sida .
Vet som sagt att P lagt ut beten och stalkern som har förföljt honom i många många år har nappat på en del

Nej.
2021-04-29, 08:10
Medlem
Citat:

I hans egna fabler Ja 🤣🙈. Han lever i sin egna värld. Frågan är om han är mytoman eller vill vara något. Tex var han inte alls på Marbella som han påståd. En bild från en restaurang i Lund imponerar inte din jävla fjant
2021-04-29, 08:37
Medlem
[quote=HenkeP100plus|75685857]
vi får väl se herr stalker
Jag gör detta av två anledningar
Dels är P schysst och bra . När jag hade krossat min fot och gick gipsad så kunde jag inte ta mig nånstans. Jag kunde inte frikoppla min bil eller ta bussen så jag var låst hemma. Då erbjuder P sin bil . Vi byter bil för hans är automatisk och jag får köra hans fina Land Rover. Jag var helt gråtfärdig av lycka. Vem lånar ut en bil till någon som man bara mött utanför huset. Det var fint och omtänksamt 💓
Sedan dess har vi hängt lite och en del trodde vi var ihop men nej nej
När P var i Thailand så tog jag in hans post och blev vittne till alla hotbrev från herr stalker.
Jag blev breifad i vad som hänt och jag har läst det mesta. Det är hemskt vad som hänt P och hur en del beter sig. P slår eller hotar ingen och det kan jag säga med handen på hjärtat. En så snäll och omtänksam man gör inte en fluga förnär. Jag har träffat hans dotter och såg kärleken mellan dem och hur snäll P är mot henne. Det är för hennes skull jag hjälper P att få herr stalker tyst och dömd så hon får reda på vilket svin som finns i hennes hem
2021-04-29, 08:47
Medlem
Bara av att ständigt gå in på Peters sociala medier och sedan lägga upp det här är olaga förföljelse! Om du Inte är vän med P så har du inget att göra på hans sidor. Du är besatt och att förfölja någon som du gör och gjort i så många år är ett grovt brott. Om polisen ser att du är besatt och har förföljt honom på din telefon eller dator och kanske har sparade bilder eller annat om P som de kan härleda till exempel denna sidan så kommer du garanterat bli dömd för olaga förföljelse och det är bara rätt. Sedan har vi olaga hot , skadegörelse och grovt förtal på detta. Det kommer alltid fram tillslut vem som är den största busen
2021-04-29, 09:10
Medlem
Citat:
Bara av att ständigt gå in på Peters sociala medier och sedan lägga upp det här är olaga förföljelse! Om du Inte är vän med P så har du inget att göra på hans sidor. Du är besatt och att förfölja någon som du gör och gjort i så många år är ett grovt brott. Om polisen ser att du är besatt och har förföljt honom på din telefon eller dator och kanske har sparade bilder eller annat om P som de kan härleda till exempel denna sidan så kommer du garanterat bli dömd för olaga förföljelse och det är bara rätt. Sedan har vi olaga hot , skadegörelse och grovt förtal på detta. Det kommer alltid fram tillslut vem som är den största busen

Hahahaha du är inte särskilt vass på juridik din luffare! Finns inget olagligt i det! Förstår att det är lite jobbigt när alla lögner avslöjas hela tiden. Fråga Peter fjant varför han tar en bild på en svart bil utanför sin gamla lägenhet i staden där det alltid regnar 😊.
2021-04-29, 09:19
Medlem
Citat:

Dessutom lite sött att du försökte citera men din kunskap räckte inte hela vägen fram ditt miffo! Erkänn att du kokar framför tangentbordet just nu! Å det finns så mycket mer roligt att avslöja framöver! Tillskillnad från din fjant till kompis så finns det sanning i saker!
2021-04-29, 10:39
Medlem
https://www.astonmartinwashingtondc....1423.htm?hcb=1

Här är "tjejens" nya bil som Peter tydligen köpte 30 nov 2020 enligt nylleboken, men som han inte vågar skriva på honom själv just ifall hans investeringar inte blir lyckade.
Samma bild. Dock har han lärt sig att croppa dem.
Sen undrar jag varför han "köper" en beg 2015 modell om han nu har så jävla gött ställt.
2021-04-29, 14:24
Medlem
Citat:

Såhär säger Lund:
https://imgur.com/a/NGgHoa0

Du måste lära både dig själv och Peter om hur polisen arbetar här i landet, och även hur man ljuger.
I Januari så skrev du att din man var jättebra vän med Peter, och ni bodde grannar när han och dotterns mor levde tillsammans. Igår skrev du att han hjälpte dig rent spontant med att låna ut sin bil till dig som var en helt främmande människa som han aldrig förut sett. Får jag fråga när du krossade baktassen?

Polisen behöver inte ha dig som ett vittne då alla dessa "hot" har kommit med posten. Att du tog in posten åt Peter skiter de fullständigt i. Stod hoten och kränkningarna på vykort eller på utsidan av breven? Eller tog du själv steget över den moraliska gråzonen och öppnade Peters post?
Eller ringde du upp honom och sa:
"Tjenare Peter-Plutten! Du har fått lite suspekt post från en privatperson utan avsändare. Ska jag öppna det? Eller det kanske är ett kärleksbrev från en redig puma som du inte vill att jag ska läsa? Eftersom folk trodde att vi hade någonting på G där ett tag någonstans på tidslinjen så kanske det är bättre att min man hädanefter hämtar in din post?"
2021-04-29, 21:39
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
https://anonfiles.com/d4Wfx9teud/Peter_Ward_rar

Mest gammalt som redan delats här, men lite nytt. Jag har iaf inte sett det i tråden innan.

Det som kanske är mest intressant är:

Borås TR B 2574-19 - Drar tillbaka sin anmälan om olaga hot.
Jkpg FR 913-19 - Bråkar med F-kassan om pengar till dottern. (Jag har maskerat dotterns peronnummer.)
Jkpg FR 5607-19 - Erkänner missbruk.

Så var god och hänvisa mig till en anmälan av Peter som fortfarande är under utredning. Men innan du ljuger ihop något nytt om din käre vän, ta gärna en titt på min källhänvisning innan, så du kan forma ditt svar därefter.
Allt är offentliga uppgifter som ALLA kan kolla.

Snyggt jobbat av dig!
Har läst lite snabbt i några filer.

Har jag förstått det rätt. Peter Olsson vill inte betala det underhåll till dottern som han är skyldig att göra? Han försöker få ned beloppet?
Sedan har Peter Olsson inga problem med att lägga pengar på en bil som han skriver på ”flickvännen” (enligt det han själv skriver på Facebook)?
Ja, det gäller att prioritera var man lägger sina pengar...

I de mail han skickat till myndigheter använder han emojis. Vilken vettig/normal vuxen gör så?
Det må vara om man mailar vänner eller skriver här, men i kontakt med myndigheter skriver man väl ordentligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in