Citat:
Får jag bara säga att det är inte Peter som skriver eller förföljer någon. Han sköter sitt liv och lägger inte tid på varken denna sida eller de som har varit otrogna mm mot honom tidigare. Han har sitt jobb, sin flickvän och lägger ingen energi eller kraft på annat skit. Jag hjälper till att få stalkern fälld så Peter får vara ifred. Det är framför allt stalkern han har polisanmält men även andra som verkar ha ett nöje att skriva om Peter och hans liv.
Om Peter skriver något på sin Facebooksida eller sitt Instagram konto så är det väl upp till honom vad han vill lägga ut och det är inte något för utomstående eller gammal skit. Det är väldigt märkligt att någon som inte är hans vän läser och förföljer honom för att sedan lägga upp det här med en annan version.
Försök att skaffa er ett eget liv och sluta följ andra som ni är avundsjuka på. Den stalker som har förföljt Peter i många år och gjort brott mot Peter är polisanmäld ett flertal gånger och det kommer ge resultat nu när polis har mer på fötterna.
Om Peter skriver något på sin Facebooksida eller sitt Instagram konto så är det väl upp till honom vad han vill lägga ut och det är inte något för utomstående eller gammal skit. Det är väldigt märkligt att någon som inte är hans vän läser och förföljer honom för att sedan lägga upp det här med en annan version.
Försök att skaffa er ett eget liv och sluta följ andra som ni är avundsjuka på. Den stalker som har förföljt Peter i många år och gjort brott mot Peter är polisanmäld ett flertal gånger och det kommer ge resultat nu när polis har mer på fötterna.
https://anonfiles.com/d4Wfx9teud/Peter_Ward_rar
Mest gammalt som redan delats här, men lite nytt. Jag har iaf inte sett det i tråden innan.
Det som kanske är mest intressant är:
Borås TR B 2574-19 - Drar tillbaka sin anmälan om olaga hot.
Jkpg FR 913-19 - Bråkar med F-kassan om pengar till dottern. (Jag har maskerat dotterns peronnummer.)
Jkpg FR 5607-19 - Erkänner missbruk.
Så var god och hänvisa mig till en anmälan av Peter som fortfarande är under utredning. Men innan du ljuger ihop något nytt om din käre vän, ta gärna en titt på min källhänvisning innan, så du kan forma ditt svar därefter.
Allt är offentliga uppgifter som ALLA kan kolla.
Källhänvisning:
Viss tidigare delade dokument på Flashback i tråden (FB) Varning för dömd stalker i Kungälv
Jag har använt mig utav nyckelorden "domar", "handlingar", "dagboksblad", "förundersökningsprotokoll", "bilagor", "strafförelägganden", "anmälningar", "beslut" & "alla andra dokument" när jag har varit i kontakt med,
Tingsrätten i:
Alingsås
Borås
Eksjö
Göteborg
Halmstad
Helsingborg
Hässleholm
Jönköping
Kalmar
Kristianstad
Linköping
Lund
Malmö
Norrköping
Nyköping
Skaraborg
Uddevalla
Varberg
Vänersborg
Värmland
Växjö
Ystad
Örebro
Hovrätten:
Göta
Skåne-Blekinge
Västra Sverige
Förvaltningsrätt i:
Göteborg
Jönköping
Linköping
Malmö
Växjö
Åklagarmyndigheten i:
Borås
Göteborg
Halmstad
Uddevalla
Malmö
Helsingborg
Södra Skåne
Jönköping
Karlskrona
Kristianstad
Växjö
"Släktforskningsprogram":
Sveriges Befolkning 1970
Sveriges Befolkning 1980
Sveriges Befolkning 1990
Begravda i Sverige 2
Sveriges dödbok v7 1860-2016
Viss tidigare delade dokument på Flashback i tråden (FB) Varning för dömd stalker i Kungälv
Jag har använt mig utav nyckelorden "domar", "handlingar", "dagboksblad", "förundersökningsprotokoll", "bilagor", "strafförelägganden", "anmälningar", "beslut" & "alla andra dokument" när jag har varit i kontakt med,
Tingsrätten i:
Alingsås
Borås
Eksjö
Göteborg
Halmstad
Helsingborg
Hässleholm
Jönköping
Kalmar
Kristianstad
Linköping