Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Du ljuger som vanligt, samt lämnar ej något tillbaka.
Källa på dina påstående kanske är på sin plats ,
Du kan ju börja med det sista du skrev. Alla i denna tråd
Men just det du kan ju inte! för då skulle du ju avslöjas som lögnare!
Men din tjatige och trötte gamla djungelbjörn.
Du har fortfarande inte gett ett enda exempel på att Esbjörn dragit en offentlig lögn medan EBT har dragit flera, hon säger vadsomhelst för att framstå som den stackats svaga i denna affär.
Han har dragit in sina barn och sin exmake.
Sen har hon svartmålat åldringen hon försökt blåsa, samt dennes familj, människan har ingen skam i kroppen.
Åka med sin mäklarkompis från stureplan och och tjata på gamlingar om att man vill köpa deras sjötomt för billiga penningar och sen stå och skrika att andra människor inte ser efter sina gamla och inte tar pandemin på allvar. Samt utmålar sig själv som nån i utsatt position.
När man tjänar mer än 150 000 kronor i månaden och har råd att köpa det mesta man har lust med och har en hel sekt (bokstavligt talat) som är beredda att ge upp vad som helst för en.
Man måste vara bra korkad om man sväljer dom krokodiltårarna och sen gör henne tjänsten att hjälpa till att hoppa på och svartmåla den 80´plussaren, som inte lagt ut sin gård till försäljning och inte vill sälja sin gård.
Sen lovar Ebba på sin facebook att hon såklart inte ska tvinga nån gamling att sälja sin gård om han inte vill. Sex dagar senare söker hon lagfart och lämnar in stämningsansökan.
Jag hoppas att frågan löses snabbt, för allas skull. Jag har agerat i god tro. Jag kommer inte att genomföra denna affär om det visar sig att Esbjörn verkligen inte vill.
https://www.facebook.com/buschebba/posts/3646433112042744/
Falskare människa får man leta efter.