Citat:
Ursprungligen postat av
Herakleios
Bra inlägg.
Har accepterat sedan länge att det aldrig kommer att klaras upp.
Inte ens med revolvern och ett bekännelsebrev.
För att det kan vara någon ute efter ära och belöning (förfalskat).
Det jag finner förvånande är att man vill låta sig luras.
SE-sekten vill låta sig förledas.
Efter århundradets skandal, för att citera CA, borde ingen svälja PU utpekande, speciellt utan ett endaste bevis.
Är det för att ni tror på PU och TP för att sova bättre om natten?
Få sinnesfrid?
Hat mot Moderater?
Det passar in i er världsbild?
För att svälja ett utpekande av SE utan bevis efter 34 år och det efter försöket med att använda CP som en patsy med hjälp av fabricerade bevis och en riggad konfrontation måste man ha ekonomisk vinning utav det eller vara rejält dum i hela huvudet.
Hur kan man acceptera detta utpekande utan ett enda spår av bevis?
Hjärntvätt?
Sett för mycket på SVT och TV4?
En gåta för mig.
PU la ned tre år.
Ingenting har de.
Utpekandet är politik.
Statliga tjänstemän som går sossepolitrukernas ärenden.
Precis som att PK-eliten försökt hjärntvätta folket att gängskjutningarna och våldtäkterna som ökat lavinartat beror på att Carl och Stefan tröttnat på Svenssonlivet och plötsligt blir kriminella.
MEN tror du och ni förnekare att PU bestämmer lite sådär på måfå att nej men den där gubben kan vi ge skulden?
Du tror inte att de utrett saker så gott det gick efter så många år?
Och därigenom dragit samma slutsats som mig att den där Engström faktiskt utifrån materiaet och andra kända fakta tveklöst är den i särklass mest sannolika GM som finns!?
De ansåg nog precis som mig att det knappast finns så mycket slump och tillfälligheter att allt märkligt kring honom kan förklaras på ett naturligt och trovärdigt sätt.
Att om man måste ha väldigt god fantasi och använda sig av mycket hittepå för att få honom till ett vittne och förklara allt kring honom så är nåt fel?
Om nio saker av tio pekar mot motsatsen varför då inte fundera kring de där nio sakern(alltså 90% inte exakt just nio saker).
OM just SE s pussel saknar 2-3 bitar medan andra pussel (CA.VG Sydafrika etc, CP tänker jag inte ge ett pussel så vansinnigt är det att han skulle vara GM)har 2-3 bitar på plats medan resten saknas varför då välja att titta bort och ignorera hur pusslet ser ut??
Man kan undra vem av oss som är förledd faktiskt.