2021-01-26, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Mary gnäller om att Henrik får henne att känna sig dålig! Men hon gjorde samma sak mot Lilly
Fast Märy konfronterade väl Lily om att hon gick runt och skitsnackade? Det är nåt annat än att bli nertryckt för att man sågar eller hamrar dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Selmir är en orm! Någon mer än jag som tänkte på det när han stod på landsvägen med Marie och försökte övertala Kingston om hur hemsk storbonden är? Och Kingston gick på allt, sväljde med hull och hår. Selmir borde dom akta sig för där inne, just saying...
Selle är mesig. Varför satte han inte själv Daniel som förstekämpe när han var storbonde? Just det, Märy ville ju ha Dag. Precis som hon ville ha Linnea som gårdskämpe. Det var aldrig Selle som var storbonde, det var Märy. Selle var dräng.
Citera
2021-01-26, 11:06
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
sväljde
Citera
2021-01-26, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
håller med. hon ser som kim jong-un.

Appropå "ful"så mår jag direkt illa av att se Vincents vidrigt äckliga skägg !
Vad är grejen med de som har ett liknande skägg , ser ju ut som en hop könshår i ansiktet . Vill bara ta en sax och hoppa in i tv:n och kapa skiten.
Citera
2021-01-26, 11:20
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
sväljde

Tänkte också på det slungades tillbaka till lågstadiet när folk sa ”sväljde, springde, sjungde.” Det var ganska sött. Ifs var man 7 år då och inte en 2 meters massmördare som herr Kemper
Citera
2021-01-26, 11:28
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

om du på fullt allvar tror att fikri -gaphals, grötkasterskan och de övriga clownerna passar in på en normal arbetsplats, så är du helt världsfrånvänd.
Gränslöst beteende fungerar aldrig på en seriös arbetsplats.
Du lider av noll insikt, och saknar människokännedom..saknar du arbetslivserfarenhet?
Nu gäller det inte dig eller mig, utan deltagarna i Farmen..
Tryckte du på en gubbe nu moget. Eller blev du så lätt provocerad. I nästa mening vräker du ur dig en massa nedvärderande ord. Sen får jag en skopa också. Är det så du gör på jobbet slår dig med hsnden i huvudet och kallar folk friki och clowner? Nu är du hyfsat gränslös. Jag saknar inte männoskännedom snarare tvärt om. Inte arbetslivserfarenhet heller. Två fel där. Att du skulle flippa det hade jag redan räknat ut.
Citera
2021-01-26, 11:59
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ni som ogillar konflikter - varför ens kolla på en dokusåpa? Vill man se människor stormtrivas på en farm finns alltid Mandelmanns gård.
Precis. In med en jägare, en vegan. En vänster tomte en högertomte som aldrig varit på en gård. Hur kul är det att se på en snickare som snickrar ett skjul. Det är ju det sociala experimentet som är roligt.
Citera
2021-01-26, 12:21
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
själv gillar jag inte den typen av personligheter, i ett pragram som detta.
När man vet att livet på en gård måste bygga på gott samarbete, normal respekt mot alla varelser och
raka kommunikation, så blir det tydligt när en sådan typ som mary kan ställa till en hel del men i slutänden så är hon ingen vinnare...
Om bonden eller de anställda bedriver tävling och ränkspel så fungerar inte vardagen.
Inget bra om Energin går till att skvallra, och pakta.Hela upplevelsen av att delta i Farmen blir bara ett dåligt minne om det fokuseras på ränkspel och paktande. Som Jens..
Därför vill jag se att en slutvinnare som har bra karaktär, är aktiv,schysst
jobbar på och genom ärlighet och egen styrka blir en värdig vinnare.
Det är Mary som styr på sitt listiga sätt.
Hon är mkt lik gunilla persson men kanske är mary bättre på att kontrollera sin ilska och frustration än La gunilla.
Alla de andra kvinnorna ger mkt mer sympatiskt intryck.
Du har missuppfattat det hela. Det är en tävling om pengar.Man är inte där för att skaffa vänner eller för att få ett fungerande liv. Självklart försöker man spela ut dom starka spelarna försöker att inte hamna i kamp med en fysisk stark motståndare som tex. Det är ingen Disney film eller Mandels gård.
Citera
2021-01-26, 13:46
Avslutad
Äckligt att se tre pers sitta och slicka Henriks röv för att få honom att inse att han har ett otrevligt sätt mot tjejerna som försöker lära sig snickra. Helt uppenbart klarar han inte att ta minsta kritik mot sig själv - hur de än lindade in det, och hur Karin än satt och klappade hans hand! - men tycker att han själv har all rätt att klaga på andra. Henrik är den jag vill ha ut. Vilken motsats Allan är - positiv, lyfter alla. Jävla hjälte! Min favorit.
Citera
2021-01-26, 13:51
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
jag fattar inte, lily sa ju inte alls "nu tar du ut dom där bitcharna" till jennifer, som pillan påstod?! kan någon hjälpa mig reda ut det, pillan är dement???

Hon ljuger. Vill väl skapa drama och få de andra att vända sig emot Jennifer.

Så mycket som överhuvudet Mary säger sig ogilla skitsnack så snackas det oerhört mycket skit i blåbärspakten.
Citera
2021-01-26, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
den enormt fula kinesen som dessutom är vidrig. Hon (?) är så fuuul. Som de flesta snedögda men detta skräp tar priset. URK!

Tycker hon är rätt gullig faktiskt, dom flesta asiater jag vet är söta.
Senast redigerad av RacerOne 2021-01-26 kl. 16:52.
Citera
2021-01-26, 16:46
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Äckligt att se tre pers sitta och slicka Henriks röv för att få honom att inse att han har ett otrevligt sätt mot tjejerna som försöker lära sig snickra. Helt uppenbart klarar han inte att ta minsta kritik mot sig själv - hur de än lindade in det, och hur Karin än satt och klappade hans hand! - men tycker att han själv har all rätt att klaga på andra. Henrik är den jag vill ha ut. Vilken motsats Allan är - positiv, lyfter alla. Jävla hjälte! Min favorit.
Verkligen, hoppas nästa veckas storbonde sätter Henrik på bakningen. Får vi se om det är lika enkelt som snickeriet.
Citera
2021-01-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Verkligen, hoppas nästa veckas storbonde sätter Henrik på bakningen. Får vi se om det är lika enkelt som snickeriet.
Sen får vi se hur Määäry pedagogiskt och gulligt lär honom att baka....hon vill bara skapa konflikter för att framställa sig själv i bättre dager. Det blir så när man inte kan något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in